Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4151-4160 of 4843 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
مقاله3@.pdf.jpg1398بررسی دلایل عدم اجرای صحیح طرح طبقه بندی مشاغل در خصوص نیروی های پیمانکاری و قرارداد مستقیم در شرکت ملی گازمصطفی نائینی فرد; محمودجواد ممتازنگاه; فرناز امین صالحی; 3محمد اصلاحی
362.pdf.jpg1400استفاده از روش ترکیبی چندمعیاره برای انتخاب بهترین تامین کننده (شرکت لبنیاتی عالیس)سیاوش یاسمین; بهناز حمیدی پور; احمد جعفرزاده افشاری; سیما مطلبی
664.pdf.jpg1401بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری به عملکرد فروش موردی دیجی کالاصدیقه مهدوی نژاد; عباس منوریان; محمد عباس زاده
مقاله 5@.pdf.jpg1396مكان يابي تسهيلات سه سطحي درخودروسازي سايپا بااستفاده از برنامه ريزي رياضي عدد صحيح مختلطمريم صادقي; عسل عابدي; يونس جليلي; فرناز امین صالحی; ميترا کوچه مشکي; فرهاد قدياني
Exploring factors influencing students continuance intention to use the learning management system LMS a multi perspective framework.pdf.jpg2019Exploring factors influencing students’ continuance intention to use the learning management system (LMS): a multi-perspective frameworkAshrafi, Amir; Zareravasan, Ahad; Rabiee Savoji, Sogol; Amani, Masoumeh
6.pdf.jpg2015A Proposed Framework for Evaluating Student’s Performance and Selecting the Top Students in E-Learning System, Using Fuzzy AHP MethodMazaheri Asad, Mohsen; Ebrahimi Kermani, Simin; Monteiro da Hora, Henrique Rego
395.pdf.jpg1399شناسایی و رتبه بندی معیارهای انتخاب تأمین کنندگان در زنجیره تأمین لارج با استفاده از تکنیک مکبث(مطالعه موردی: شرکت سوربن صنایع خوراک دام و طیور)عبدالحمید صفایی قادیکلایی; سیده خدیجه حسینی; محسن مظاهری اسد
271.pdf.jpg1400بررسی تاثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی شرکت بر تعهد به برند با نقش میانجی اعتماد برند و هویت برند (مورد مطالعه: روغن موتور اسپیدی)حسین نوروزی; شیرین شاکرفر
384.pdf.jpg1399بررسی تاثیر نقش واسطه گر سن شناختی بر رفتار خرید مد،علاقه به مد،اعتمادبه نفس و رهبری در رفتار مصرف کنندگان مد در بازار پوشاک (موردمطالعه: بازار پوشاک تهران)هما آزمایش فرد; محمدرحیم اسفیدانی
404.pdf.jpg1399شناسا یی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت جهت استقرار آموزش الکترونیکی در یک محیط تعاملی کارآمدمجتبی هداوند; علی زمانی بابگهری; نازنین فلاح