Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 4111-4120 of 4843 (Search time: 0.016 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleContributor(s)
1399تاثیر ویژگی های فردی کارکنان و جو سازمانی بر عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش واسطه ای فرایند خلق دانش سازمانی (مورد مطالعه: شرکت پاکسان (سهامی عام)محمدتقی تقوی فرد; جلال رضایی نور; مهدی سیف الهی; نرگس آقاخانی
1399رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با سهولت کسب و کار در سطح جهان: رهیافت تحلیل خوشه ایمحمدتقی تقوی فرد; عاطفه مهرپرورحسینی; شیما صالحی مقدم
1399مدل خوشه بندی و پیش بینی ارزش طول عمر مشتری (مورد مطالعه: مشتریان مرکز شماره گذاری کالا و خدمات ایران)فاطمه نبي زاده; سعید روحانی
1398اندازه گیری و سناریوسازی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب وکار با بهره گیری از تکنیک نقشه های شناختی فازیمحمدرضا صادقي مقدم; حسين صفري; طاها منصوري; علي صفري
1401بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاکعادل پورقنبر; اعظم توکلی; حامد حیدری
1401برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزهاناصر فتحی; سمیه عربی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاینامید مبارکی; پریسا حاصلی; حامد حیدری
t951123077.pdf.jpg1397بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر نوآوری سازمان( مورد مطالعه: شرکت گستر سایپا)دکتر محمدعلی شاه حسینی; دکتر عباس منوریان; پیام نجفی
اصل پایان نامه.pdf.jpg1401بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت مهمان نوازی و گردشگری (مطالعه موردی: هتل امیرکبیرکاشان)عمار اسكندري پري; دكتر حسين نوروزي; دكتر مهدی مهذبی
نسخه نهایی.pdf.jpg1400بررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان مورد مطالعه شرکت بیمه ماسارا آذریانپور اصفهانی؛ دکتر احمد جعفرزاده افشاری