جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/5059
عنوان: تحلیل پتانسیل های ارتباطی بازاریابی دیجیتال و رشد استارتآپ های خدمات محور در ایران: توسعه چارچوبی برای پیوند استراتژی دیجیتال و نوآوری تجاری
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;مهدیه رحیم پور
کلید واژه ها: اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، چارچوب ماکرو-پویا، رشد استارت آپ، کمپینهای شبکه های اجتماعی.
تاریخ انتشار: 1404
چکیده: هدف: این مقاله با هدف تحلیل ارتباط بازاریابی دیجیتال و رشد استارت های خدماتی در ایران انجام شده است. با توجه به اهمیت فزاینده بازاریابی دیجیتال در محیط های رقابتی، این پژوهش یک چارچوب ماکرو-پویا برای عوامل تأثیرگذار بر رشد استارت آپ ها ارائه می دهد. روش پژوهش: با توجه به تمرکز پژوهش بر استارت آپ های خدماتی، استارتآپ آچاره بهعنوان مورد در حال مطالعه انتخاب شده است. روش تحقیق از نوع آمیخته است و دادهها از طریق پرسشنامههای استاندارد و تحلیل داده های ثانویه جمع آوری شدهاند. یافته ها: یافته ها حاکی از آن است که ارزیابی و بهینه سازی مداوم استراتژیهای دیجیتال به استارت آپ ها کمک می کند تا در محیط های رقابتی عملکرد بهتری داشته باشند. نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد که کمپینهای شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیر مثبتی بر جذب مشتریان و افزایش درآمد استارت آپ ها دارند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5059
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
JIBDS-2505-1118.Edit3 .pdf649.06 kBAdobe PDF
عنوان: تحلیل پتانسیل های ارتباطی بازاریابی دیجیتال و رشد استارتآپ های خدمات محور در ایران: توسعه چارچوبی برای پیوند استراتژی دیجیتال و نوآوری تجاری
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;مهدیه رحیم پور
کلید واژه ها: اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، چارچوب ماکرو-پویا، رشد استارت آپ، کمپینهای شبکه های اجتماعی.
تاریخ انتشار: 1404
چکیده: هدف: این مقاله با هدف تحلیل ارتباط بازاریابی دیجیتال و رشد استارت های خدماتی در ایران انجام شده است. با توجه به اهمیت فزاینده بازاریابی دیجیتال در محیط های رقابتی، این پژوهش یک چارچوب ماکرو-پویا برای عوامل تأثیرگذار بر رشد استارت آپ ها ارائه می دهد. روش پژوهش: با توجه به تمرکز پژوهش بر استارت آپ های خدماتی، استارتآپ آچاره بهعنوان مورد در حال مطالعه انتخاب شده است. روش تحقیق از نوع آمیخته است و دادهها از طریق پرسشنامههای استاندارد و تحلیل داده های ثانویه جمع آوری شدهاند. یافته ها: یافته ها حاکی از آن است که ارزیابی و بهینه سازی مداوم استراتژیهای دیجیتال به استارت آپ ها کمک می کند تا در محیط های رقابتی عملکرد بهتری داشته باشند. نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد که کمپینهای شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیر مثبتی بر جذب مشتریان و افزایش درآمد استارت آپ ها دارند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5059
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
JIBDS-2505-1118.Edit3 .pdf649.06 kBAdobe PDF
عنوان: تحلیل پتانسیل های ارتباطی بازاریابی دیجیتال و رشد استارتآپ های خدمات محور در ایران: توسعه چارچوبی برای پیوند استراتژی دیجیتال و نوآوری تجاری
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;مهدیه رحیم پور
کلید واژه ها: اینفلوئنسر مارکتینگ، بازاریابی دیجیتال، چارچوب ماکرو-پویا، رشد استارت آپ، کمپینهای شبکه های اجتماعی.
تاریخ انتشار: 1404
چکیده: هدف: این مقاله با هدف تحلیل ارتباط بازاریابی دیجیتال و رشد استارت های خدماتی در ایران انجام شده است. با توجه به اهمیت فزاینده بازاریابی دیجیتال در محیط های رقابتی، این پژوهش یک چارچوب ماکرو-پویا برای عوامل تأثیرگذار بر رشد استارت آپ ها ارائه می دهد. روش پژوهش: با توجه به تمرکز پژوهش بر استارت آپ های خدماتی، استارتآپ آچاره بهعنوان مورد در حال مطالعه انتخاب شده است. روش تحقیق از نوع آمیخته است و دادهها از طریق پرسشنامههای استاندارد و تحلیل داده های ثانویه جمع آوری شدهاند. یافته ها: یافته ها حاکی از آن است که ارزیابی و بهینه سازی مداوم استراتژیهای دیجیتال به استارت آپ ها کمک می کند تا در محیط های رقابتی عملکرد بهتری داشته باشند. نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد که کمپینهای شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ تأثیر مثبتی بر جذب مشتریان و افزایش درآمد استارت آپ ها دارند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5059
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
JIBDS-2505-1118.Edit3 .pdf649.06 kBAdobe PDF