Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2025-09-08T20:44:50Z-
dc.date.available2025-09-08T20:44:50Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5049-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران) بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت داده‌های پژوهش یک پژوهش کمی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد 840 نفر است. 260 نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه¬گیری اتفاقی (تصادفی ساده) به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران (2022) شامل 30 پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای 7/0 گزارش شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده¬های پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرم¬افزارهای SPSS26 و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می¬دهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. عملکرد مالی، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تأثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، یادگیری مشارکتی، صنعت بیمه، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
پايان نامه زبيده گرامي.pdf2.64 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2025-09-08T20:44:50Z-
dc.date.available2025-09-08T20:44:50Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5049-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران) بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت داده‌های پژوهش یک پژوهش کمی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد 840 نفر است. 260 نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه¬گیری اتفاقی (تصادفی ساده) به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران (2022) شامل 30 پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای 7/0 گزارش شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده¬های پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرم¬افزارهای SPSS26 و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می¬دهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. عملکرد مالی، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تأثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، یادگیری مشارکتی، صنعت بیمه، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
پايان نامه زبيده گرامي.pdf2.64 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2025-09-08T20:44:50Z-
dc.date.available2025-09-08T20:44:50Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5049-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران) بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت داده‌های پژوهش یک پژوهش کمی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد 840 نفر است. 260 نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه¬گیری اتفاقی (تصادفی ساده) به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران (2022) شامل 30 پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای 7/0 گزارش شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده¬های پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرم¬افزارهای SPSS26 و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می¬دهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. عملکرد مالی، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تأثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، یادگیری مشارکتی، صنعت بیمه، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
پايان نامه زبيده گرامي.pdf2.64 MBAdobe PDF