Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorمجتبی هداوند-
dc.contributor.advisorسمیه نعمتی-
dc.contributor.authorحامد حسین زاده-
dc.date.accessioned2025-07-27T21:51:20Z-
dc.date.available2025-07-27T21:51:20Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5043-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه بانک شهر) انجام شده است. روش تحقیق توصیفی - همبستگی و از نوع کاربردی می¬باشد. جامعه آماری اين پژوهش شامل مديران و کارشناسان ستادی اداره مرکزی بانک شهر می باشد که تعداد آنها 150 نفر می باشد. بر اساس فرمول حجم نمونه کوکران، 108 نفر به عنوان نمونه پژوهشی با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه ها بین این مديران و کارشناسان توزیع شد. ابزار اندازه-گیری در این تحقیق شامل پرسشنامه هوشمندی کسب و کار دشامپس و نایاک (1995)، پرسشنامه مزیت رقابتی لی و همکارانش (2006) و پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوییسی (2013) می¬باشد. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، از نرم افزار SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری تحلیل مسیر Smart Pls3 با آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج بیانگر تایید تمامی فرضیه های پژوهش، تاثير هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند، تاثير هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی، تاثير هوشمندی کسب و کار بر بازاریابی رابطه مند و همچنین تاثیر بازاریابی رابطه مند بر خلق مزیت رقابتی در مدل پژوهش است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوشمندی کسب و کار، خلق مزیت رقابتی، بازاریابی رابطه مند، بانک شهرen_US
dc.titleبررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه بانک شهر)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
HameHosseinzadeh_Final.pdf3.71 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorمجتبی هداوند-
dc.contributor.advisorسمیه نعمتی-
dc.contributor.authorحامد حسین زاده-
dc.date.accessioned2025-07-27T21:51:20Z-
dc.date.available2025-07-27T21:51:20Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5043-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه بانک شهر) انجام شده است. روش تحقیق توصیفی - همبستگی و از نوع کاربردی می¬باشد. جامعه آماری اين پژوهش شامل مديران و کارشناسان ستادی اداره مرکزی بانک شهر می باشد که تعداد آنها 150 نفر می باشد. بر اساس فرمول حجم نمونه کوکران، 108 نفر به عنوان نمونه پژوهشی با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه ها بین این مديران و کارشناسان توزیع شد. ابزار اندازه-گیری در این تحقیق شامل پرسشنامه هوشمندی کسب و کار دشامپس و نایاک (1995)، پرسشنامه مزیت رقابتی لی و همکارانش (2006) و پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوییسی (2013) می¬باشد. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، از نرم افزار SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری تحلیل مسیر Smart Pls3 با آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج بیانگر تایید تمامی فرضیه های پژوهش، تاثير هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند، تاثير هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی، تاثير هوشمندی کسب و کار بر بازاریابی رابطه مند و همچنین تاثیر بازاریابی رابطه مند بر خلق مزیت رقابتی در مدل پژوهش است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوشمندی کسب و کار، خلق مزیت رقابتی، بازاریابی رابطه مند، بانک شهرen_US
dc.titleبررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه بانک شهر)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
HameHosseinzadeh_Final.pdf3.71 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorمجتبی هداوند-
dc.contributor.advisorسمیه نعمتی-
dc.contributor.authorحامد حسین زاده-
dc.date.accessioned2025-07-27T21:51:20Z-
dc.date.available2025-07-27T21:51:20Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5043-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه بانک شهر) انجام شده است. روش تحقیق توصیفی - همبستگی و از نوع کاربردی می¬باشد. جامعه آماری اين پژوهش شامل مديران و کارشناسان ستادی اداره مرکزی بانک شهر می باشد که تعداد آنها 150 نفر می باشد. بر اساس فرمول حجم نمونه کوکران، 108 نفر به عنوان نمونه پژوهشی با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه ها بین این مديران و کارشناسان توزیع شد. ابزار اندازه-گیری در این تحقیق شامل پرسشنامه هوشمندی کسب و کار دشامپس و نایاک (1995)، پرسشنامه مزیت رقابتی لی و همکارانش (2006) و پرسشنامه استاندارد بازاریابی رابطه مند اندوییسی (2013) می¬باشد. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها، از نرم افزار SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری تحلیل مسیر Smart Pls3 با آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج بیانگر تایید تمامی فرضیه های پژوهش، تاثير هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند، تاثير هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی، تاثير هوشمندی کسب و کار بر بازاریابی رابطه مند و همچنین تاثیر بازاریابی رابطه مند بر خلق مزیت رقابتی در مدل پژوهش است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوشمندی کسب و کار، خلق مزیت رقابتی، بازاریابی رابطه مند، بانک شهرen_US
dc.titleبررسی تأثیر هوشمندی کسب و کار بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه بانک شهر)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File SizeFormat 
HameHosseinzadeh_Final.pdf3.71 MBAdobe PDF