Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:47:51Z-
dc.date.available2025-06-08T22:47:51Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5032-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجار ی بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه : شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران) بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت دادههای پژوهش یک پژوهش کم ی است . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد ۸۴۰ نفر است . ۲۶۰ نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه گیری اتفاقی (تصادفی ساده) به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران (۲۰۲۲) شامل ۳۰ پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای ۷/۰ گزارش شده است . جهت تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرم افزار های SPSS۲۶ و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، عملکرد مالی در صنعت بیمه تاثیر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، عملکرد مالی در صنعت بیمه تاثیر دارد. عملکرد مالی ، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تاثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجار ی ، عملکرد رفتار مصرف کننده ، بازاریابی ، یادگیری مشارکتی ، صنعت بیمه ، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
814.pdf491.32 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:47:51Z-
dc.date.available2025-06-08T22:47:51Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5032-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجار ی بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه : شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران) بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت دادههای پژوهش یک پژوهش کم ی است . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد ۸۴۰ نفر است . ۲۶۰ نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه گیری اتفاقی (تصادفی ساده) به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران (۲۰۲۲) شامل ۳۰ پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای ۷/۰ گزارش شده است . جهت تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرم افزار های SPSS۲۶ و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، عملکرد مالی در صنعت بیمه تاثیر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، عملکرد مالی در صنعت بیمه تاثیر دارد. عملکرد مالی ، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تاثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجار ی ، عملکرد رفتار مصرف کننده ، بازاریابی ، یادگیری مشارکتی ، صنعت بیمه ، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
814.pdf491.32 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:47:51Z-
dc.date.available2025-06-08T22:47:51Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5032-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تاثیر هوش تجار ی بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه (مورد مطالعه : شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهران) بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت دادههای پژوهش یک پژوهش کم ی است . جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد ۸۴۰ نفر است . ۲۶۰ نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونه گیری اتفاقی (تصادفی ساده) به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران (۲۰۲۲) شامل ۳۰ پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای ۷/۰ گزارش شده است . جهت تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرم افزار های SPSS۲۶ و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، عملکرد مالی در صنعت بیمه تاثیر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی ، عملکرد مالی در صنعت بیمه تاثیر دارد. عملکرد مالی ، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تاثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجار ی ، عملکرد رفتار مصرف کننده ، بازاریابی ، یادگیری مشارکتی ، صنعت بیمه ، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
814.pdf491.32 kBAdobe PDF