Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/5031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنود برهان آزاد-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:46:47Z-
dc.date.available2025-06-08T22:46:47Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5031-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه ایران، شهر تهران) بوده است . این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال ۱۴۰۱ بوده که تعداد ۳۸۴ نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه ۴۷ ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (۲۰۱۹)، بوده است . نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی ، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان)، بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت ، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی و بعد روانی تجربه خرید آنلاین بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین رو شعب بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت ها ی رسانه ها ی اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآنها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید تکانشی ، وفاداری نگرشی مشتریان ، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاینen_US
dc.titleبررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه ایران، شهر تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
813.pdf501.83 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنود برهان آزاد-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:46:47Z-
dc.date.available2025-06-08T22:46:47Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5031-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه ایران، شهر تهران) بوده است . این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال ۱۴۰۱ بوده که تعداد ۳۸۴ نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه ۴۷ ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (۲۰۱۹)، بوده است . نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی ، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان)، بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت ، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی و بعد روانی تجربه خرید آنلاین بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین رو شعب بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت ها ی رسانه ها ی اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآنها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید تکانشی ، وفاداری نگرشی مشتریان ، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاینen_US
dc.titleبررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه ایران، شهر تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
813.pdf501.83 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنود برهان آزاد-
dc.date.accessioned2025-06-08T22:46:47Z-
dc.date.available2025-06-08T22:46:47Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/5031-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه ایران، شهر تهران) بوده است . این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال ۱۴۰۱ بوده که تعداد ۳۸۴ نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه ۴۷ ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (۲۰۱۹)، بوده است . نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی ، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان)، بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت ، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی و بعد روانی تجربه خرید آنلاین بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین رو شعب بیمه می توانند با استفاده از ظرفیت ها ی رسانه ها ی اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآنها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید تکانشی ، وفاداری نگرشی مشتریان ، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاینen_US
dc.titleبررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه : بیمه ایران، شهر تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
813.pdf501.83 kBAdobe PDF