جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4979
عنوان: شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران
پدیدآورنده: پارسا زارعی اسفندآبادی;مجتبی هداوند;احمد جعفرزاده افشاری
کلید واژه ها: چالش مالی ، فناوری اطلاعات ، یادگیری و رشد ، فرا یند داخلی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف از پژوهش حاضر شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد. پژوهش به لحاظ هدف از نوع کاربردی است . جامعه آماری پژوهش شامل معاونین ،مدیران و کارشناسان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به تعداد ۱۰ نفر می باشد. شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار پژوهش پرسشنامه ی محقق ساخت است . تجزیه و تحلیل داده در دو بخش انجام شده است . در بخش اول از تکنیک SWARA به منظور اولویت بندی مولفه ها استفاده گردید . در بخش دوم از )ipaاهمیت - عملکرد) به منظور بررسی مطلوبیت مولفه ها استفاده شده است . نتایج حاکی از آن دارد، در بخش اول، چالش های مالی با وزن ۴۴۵/۰ در اولویت اول قرار گرفته است . یادگیری و رشد با وزن ۲۷۱/۰ در اولویت دوم قرار گرفته است . وجه مشتریان با وزن ۱۶۴/۰ در اولویت سوم قرار گرفته است . فرایند داخلی با وزن ۱۲۰/۰ در اولویت چهارم قرار گرفته است . در بخش تحلیل عملکرد-اهمیت مولفه ها، ارتقای زیر ساختهای it، بهسازی فرآیندهای قدیمی ، افزایش ظرفیت خطوط تولید فعلی ، ارتقای استانداردهای زیست محیطی و ایمنی و ارائه قیمتهای رقابتی در شرایط مطلوب قرار گرفته اند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4979
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
759.pdf515.98 kBAdobe PDF
عنوان: شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران
پدیدآورنده: پارسا زارعی اسفندآبادی;مجتبی هداوند;احمد جعفرزاده افشاری
کلید واژه ها: چالش مالی ، فناوری اطلاعات ، یادگیری و رشد ، فرا یند داخلی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف از پژوهش حاضر شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد. پژوهش به لحاظ هدف از نوع کاربردی است . جامعه آماری پژوهش شامل معاونین ،مدیران و کارشناسان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به تعداد ۱۰ نفر می باشد. شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار پژوهش پرسشنامه ی محقق ساخت است . تجزیه و تحلیل داده در دو بخش انجام شده است . در بخش اول از تکنیک SWARA به منظور اولویت بندی مولفه ها استفاده گردید . در بخش دوم از )ipaاهمیت - عملکرد) به منظور بررسی مطلوبیت مولفه ها استفاده شده است . نتایج حاکی از آن دارد، در بخش اول، چالش های مالی با وزن ۴۴۵/۰ در اولویت اول قرار گرفته است . یادگیری و رشد با وزن ۲۷۱/۰ در اولویت دوم قرار گرفته است . وجه مشتریان با وزن ۱۶۴/۰ در اولویت سوم قرار گرفته است . فرایند داخلی با وزن ۱۲۰/۰ در اولویت چهارم قرار گرفته است . در بخش تحلیل عملکرد-اهمیت مولفه ها، ارتقای زیر ساختهای it، بهسازی فرآیندهای قدیمی ، افزایش ظرفیت خطوط تولید فعلی ، ارتقای استانداردهای زیست محیطی و ایمنی و ارائه قیمتهای رقابتی در شرایط مطلوب قرار گرفته اند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4979
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
759.pdf515.98 kBAdobe PDF
عنوان: شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران
پدیدآورنده: پارسا زارعی اسفندآبادی;مجتبی هداوند;احمد جعفرزاده افشاری
کلید واژه ها: چالش مالی ، فناوری اطلاعات ، یادگیری و رشد ، فرا یند داخلی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف از پژوهش حاضر شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد استراتژیک با استفاده از تکنیک سوارا و ماتریس اهمیت عملکرد در شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد. پژوهش به لحاظ هدف از نوع کاربردی است . جامعه آماری پژوهش شامل معاونین ،مدیران و کارشناسان ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به تعداد ۱۰ نفر می باشد. شیوه ی نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار پژوهش پرسشنامه ی محقق ساخت است . تجزیه و تحلیل داده در دو بخش انجام شده است . در بخش اول از تکنیک SWARA به منظور اولویت بندی مولفه ها استفاده گردید . در بخش دوم از )ipaاهمیت - عملکرد) به منظور بررسی مطلوبیت مولفه ها استفاده شده است . نتایج حاکی از آن دارد، در بخش اول، چالش های مالی با وزن ۴۴۵/۰ در اولویت اول قرار گرفته است . یادگیری و رشد با وزن ۲۷۱/۰ در اولویت دوم قرار گرفته است . وجه مشتریان با وزن ۱۶۴/۰ در اولویت سوم قرار گرفته است . فرایند داخلی با وزن ۱۲۰/۰ در اولویت چهارم قرار گرفته است . در بخش تحلیل عملکرد-اهمیت مولفه ها، ارتقای زیر ساختهای it، بهسازی فرآیندهای قدیمی ، افزایش ظرفیت خطوط تولید فعلی ، ارتقای استانداردهای زیست محیطی و ایمنی و ارائه قیمتهای رقابتی در شرایط مطلوب قرار گرفته اند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4979
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
759.pdf515.98 kBAdobe PDF