Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدحسین محتشم-
dc.date.accessioned2025-06-08T20:49:09Z-
dc.date.available2025-06-08T20:49:09Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4957-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه در سازمان برق تهران) انجام شده است . تحقیق حاضر از نظر هدف می توان یک تحقیق کاربردی و از لحاظ ماهیت ، روش اجرا و نحوه گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد جامعه این تحقیق را کارکنان سازمان برق تهران تشکیل می دهند. حجم نمونه ۱۶۱ نفر انتخاب گردید. روش های اماری مورد استفاده توصیفی و استنباطی می باشد در بخش توصیفی از جداول فراوانی ، درصد فراوانی ، میانگین آماری و نمودارهای مناسب برای توصیف دادهها استفاده شده و در بخش آمار استنباطی تجزیه و تحلیل دادههای بدست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS نرم افزار معادلات ساختاریpls صورت گرفته است نتایج نشان داد هوش تجاری و مولفه های آن بر عملکرد کارکنان تاثیر معنی دار دارد. هدف هوش تجاری این است که داده های بدست آمده از منابع اطلاعاتی مختلف از مشتریان، محیط ، رقبا، بازارها و غیره را بررسی ، یکپارچه سازی، (به صورت منطقی ) جمع آوری و (به صورت چندبعدی) تحلیل کند تا بتواند عملکرد کسب و کارها خصوصاو عملکرد بانک را افزایش دهدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، عملکرد سازمان ، سازمان برقen_US
dc.titleبررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان )مورد مطالعه در سازمان برق تهران(-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
737.pdf471.96 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدحسین محتشم-
dc.date.accessioned2025-06-08T20:49:09Z-
dc.date.available2025-06-08T20:49:09Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4957-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه در سازمان برق تهران) انجام شده است . تحقیق حاضر از نظر هدف می توان یک تحقیق کاربردی و از لحاظ ماهیت ، روش اجرا و نحوه گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد جامعه این تحقیق را کارکنان سازمان برق تهران تشکیل می دهند. حجم نمونه ۱۶۱ نفر انتخاب گردید. روش های اماری مورد استفاده توصیفی و استنباطی می باشد در بخش توصیفی از جداول فراوانی ، درصد فراوانی ، میانگین آماری و نمودارهای مناسب برای توصیف دادهها استفاده شده و در بخش آمار استنباطی تجزیه و تحلیل دادههای بدست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS نرم افزار معادلات ساختاریpls صورت گرفته است نتایج نشان داد هوش تجاری و مولفه های آن بر عملکرد کارکنان تاثیر معنی دار دارد. هدف هوش تجاری این است که داده های بدست آمده از منابع اطلاعاتی مختلف از مشتریان، محیط ، رقبا، بازارها و غیره را بررسی ، یکپارچه سازی، (به صورت منطقی ) جمع آوری و (به صورت چندبعدی) تحلیل کند تا بتواند عملکرد کسب و کارها خصوصاو عملکرد بانک را افزایش دهدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، عملکرد سازمان ، سازمان برقen_US
dc.titleبررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان )مورد مطالعه در سازمان برق تهران(-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
737.pdf471.96 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدحسین محتشم-
dc.date.accessioned2025-06-08T20:49:09Z-
dc.date.available2025-06-08T20:49:09Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4957-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه در سازمان برق تهران) انجام شده است . تحقیق حاضر از نظر هدف می توان یک تحقیق کاربردی و از لحاظ ماهیت ، روش اجرا و نحوه گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد جامعه این تحقیق را کارکنان سازمان برق تهران تشکیل می دهند. حجم نمونه ۱۶۱ نفر انتخاب گردید. روش های اماری مورد استفاده توصیفی و استنباطی می باشد در بخش توصیفی از جداول فراوانی ، درصد فراوانی ، میانگین آماری و نمودارهای مناسب برای توصیف دادهها استفاده شده و در بخش آمار استنباطی تجزیه و تحلیل دادههای بدست آمده با استفاده از نرم افزار SPSS نرم افزار معادلات ساختاریpls صورت گرفته است نتایج نشان داد هوش تجاری و مولفه های آن بر عملکرد کارکنان تاثیر معنی دار دارد. هدف هوش تجاری این است که داده های بدست آمده از منابع اطلاعاتی مختلف از مشتریان، محیط ، رقبا، بازارها و غیره را بررسی ، یکپارچه سازی، (به صورت منطقی ) جمع آوری و (به صورت چندبعدی) تحلیل کند تا بتواند عملکرد کسب و کارها خصوصاو عملکرد بانک را افزایش دهدen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، عملکرد سازمان ، سازمان برقen_US
dc.titleبررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان )مورد مطالعه در سازمان برق تهران(-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
737.pdf471.96 kBAdobe PDF