Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکوثر کرمی نصرآباد سفلی-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:16:23Z-
dc.date.available2025-06-08T19:16:23Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4921-
dc.description.abstractاستفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف، از جمله صنایع بازرگانی، به عنوان یک ابزار برتر برای بهبود عملکرد و افزایشکارایی شناخته شده است. هوش مصنوعی به وسیله الگوریتم ها و مدل های پیچیده ای که به صورت خودکار اطلاعات را پردازشمی کنند، می تواند به مدیران بازرگانی در تصمیم گیری های مهم و استراتژیک کمک کند. از جمله کاربردهای هوش مصنوعی درمدیریت بازرگانی میتوان به پیش بینی روند بازار، بهینه سازی زنجیره تامین، افزایش تجربه مشتری و افزایش بهره وری اشارهکرد. هوش مصنوعی به مدیران بازرگانی کمک می کند تا اطلاعات بزرگ و پیچیده را به سادگ ی و به سرعت تجزیه و تحلیلکنند و به تصمیم گیری های بهتری برای کسب و کار خود برسند. به عنوان مثال، الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند بر اساسالگوهای گذشته و داده های آماری ، پیش بینی های دقیق در مورد روند بازار و فروش ارائه کنند. همچنین، با استفاده از هوشمصنو عی میتوان زنجیره تامین را بهبود داد و بهینه سازی کرد، به طوری که موجب کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تحویلمحصولات می شود. به این ترتیب، استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت بازرگانی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا رقابتیتوانمندتر و موثرتری داشته باشند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مصنوعی ، الگوریتم ها ، مدل های پیچیدهen_US
dc.titleاستفاده از هوش مصنوعی در بهبود عملکرد مدیریت بازرگانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
844.pdf290.78 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکوثر کرمی نصرآباد سفلی-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:16:23Z-
dc.date.available2025-06-08T19:16:23Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4921-
dc.description.abstractاستفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف، از جمله صنایع بازرگانی، به عنوان یک ابزار برتر برای بهبود عملکرد و افزایشکارایی شناخته شده است. هوش مصنوعی به وسیله الگوریتم ها و مدل های پیچیده ای که به صورت خودکار اطلاعات را پردازشمی کنند، می تواند به مدیران بازرگانی در تصمیم گیری های مهم و استراتژیک کمک کند. از جمله کاربردهای هوش مصنوعی درمدیریت بازرگانی میتوان به پیش بینی روند بازار، بهینه سازی زنجیره تامین، افزایش تجربه مشتری و افزایش بهره وری اشارهکرد. هوش مصنوعی به مدیران بازرگانی کمک می کند تا اطلاعات بزرگ و پیچیده را به سادگ ی و به سرعت تجزیه و تحلیلکنند و به تصمیم گیری های بهتری برای کسب و کار خود برسند. به عنوان مثال، الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند بر اساسالگوهای گذشته و داده های آماری ، پیش بینی های دقیق در مورد روند بازار و فروش ارائه کنند. همچنین، با استفاده از هوشمصنو عی میتوان زنجیره تامین را بهبود داد و بهینه سازی کرد، به طوری که موجب کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تحویلمحصولات می شود. به این ترتیب، استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت بازرگانی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا رقابتیتوانمندتر و موثرتری داشته باشند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مصنوعی ، الگوریتم ها ، مدل های پیچیدهen_US
dc.titleاستفاده از هوش مصنوعی در بهبود عملکرد مدیریت بازرگانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
844.pdf290.78 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکوثر کرمی نصرآباد سفلی-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:16:23Z-
dc.date.available2025-06-08T19:16:23Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4921-
dc.description.abstractاستفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف، از جمله صنایع بازرگانی، به عنوان یک ابزار برتر برای بهبود عملکرد و افزایشکارایی شناخته شده است. هوش مصنوعی به وسیله الگوریتم ها و مدل های پیچیده ای که به صورت خودکار اطلاعات را پردازشمی کنند، می تواند به مدیران بازرگانی در تصمیم گیری های مهم و استراتژیک کمک کند. از جمله کاربردهای هوش مصنوعی درمدیریت بازرگانی میتوان به پیش بینی روند بازار، بهینه سازی زنجیره تامین، افزایش تجربه مشتری و افزایش بهره وری اشارهکرد. هوش مصنوعی به مدیران بازرگانی کمک می کند تا اطلاعات بزرگ و پیچیده را به سادگ ی و به سرعت تجزیه و تحلیلکنند و به تصمیم گیری های بهتری برای کسب و کار خود برسند. به عنوان مثال، الگوریتم های هوش مصنوعی می توانند بر اساسالگوهای گذشته و داده های آماری ، پیش بینی های دقیق در مورد روند بازار و فروش ارائه کنند. همچنین، با استفاده از هوشمصنو عی میتوان زنجیره تامین را بهبود داد و بهینه سازی کرد، به طوری که موجب کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تحویلمحصولات می شود. به این ترتیب، استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت بازرگانی می تواند به کسب و کارها کمک کند تا رقابتیتوانمندتر و موثرتری داشته باشند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مصنوعی ، الگوریتم ها ، مدل های پیچیدهen_US
dc.titleاستفاده از هوش مصنوعی در بهبود عملکرد مدیریت بازرگانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
844.pdf290.78 kBAdobe PDF