Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین کنعانی-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorحمیدرضا معصومی خلجی-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:03:47Z-
dc.date.available2025-06-08T19:03:47Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4912-
dc.description.abstractمدیریت استراتژیک به عنوان فرایند تدوین، پیاده سازی و ارزیابی استراتژی ها، از عوامل کلیدی موفقیت در هر سازمان است. این فرآیند به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی محیط داخلی و خارجی خود، تصمیمات بلندمدت و مهم را اتخاذ کرده و به اهداف تعیین شده دست یابند. در سال های اخیر، با گسترش فناوری های نوین و تغییرات سریع در بازارهای جهانی، مفهوم مدیریت استراتژیک نیز دچار تحول شده است. تحولات دیجیتال به ویژه در دنیای کسب وکار، سازمان ها را به اتخاذ استراتژی هایی جدید وادار کرده است. هدف این مقاله، بررسی تاثیر این تحولات بر مدیریت استراتژیک در سازمان ها و تحلیل چالش ها و فرصت های آن با استفاده از مدل های SWOT و PESTELاست.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت استراتژیک ، تحولات دیجیتال ، مزیت رقابتی ، مدل SWOT ، مدل PESTEL ، چالش های دیجیتالen_US
dc.titleمدیریت استراتژیک در سازمان ها: تحلیل چالش ها و راهکارهای رقابتی در دوران دیجیتال-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File SizeFormat 
835.pdf204.84 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین کنعانی-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorحمیدرضا معصومی خلجی-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:03:47Z-
dc.date.available2025-06-08T19:03:47Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4912-
dc.description.abstractمدیریت استراتژیک به عنوان فرایند تدوین، پیاده سازی و ارزیابی استراتژی ها، از عوامل کلیدی موفقیت در هر سازمان است. این فرآیند به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی محیط داخلی و خارجی خود، تصمیمات بلندمدت و مهم را اتخاذ کرده و به اهداف تعیین شده دست یابند. در سال های اخیر، با گسترش فناوری های نوین و تغییرات سریع در بازارهای جهانی، مفهوم مدیریت استراتژیک نیز دچار تحول شده است. تحولات دیجیتال به ویژه در دنیای کسب وکار، سازمان ها را به اتخاذ استراتژی هایی جدید وادار کرده است. هدف این مقاله، بررسی تاثیر این تحولات بر مدیریت استراتژیک در سازمان ها و تحلیل چالش ها و فرصت های آن با استفاده از مدل های SWOT و PESTELاست.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت استراتژیک ، تحولات دیجیتال ، مزیت رقابتی ، مدل SWOT ، مدل PESTEL ، چالش های دیجیتالen_US
dc.titleمدیریت استراتژیک در سازمان ها: تحلیل چالش ها و راهکارهای رقابتی در دوران دیجیتال-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File SizeFormat 
835.pdf204.84 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین کنعانی-
dc.contributorمجتبی هداوند-
dc.contributorحمیدرضا معصومی خلجی-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:03:47Z-
dc.date.available2025-06-08T19:03:47Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4912-
dc.description.abstractمدیریت استراتژیک به عنوان فرایند تدوین، پیاده سازی و ارزیابی استراتژی ها، از عوامل کلیدی موفقیت در هر سازمان است. این فرآیند به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی محیط داخلی و خارجی خود، تصمیمات بلندمدت و مهم را اتخاذ کرده و به اهداف تعیین شده دست یابند. در سال های اخیر، با گسترش فناوری های نوین و تغییرات سریع در بازارهای جهانی، مفهوم مدیریت استراتژیک نیز دچار تحول شده است. تحولات دیجیتال به ویژه در دنیای کسب وکار، سازمان ها را به اتخاذ استراتژی هایی جدید وادار کرده است. هدف این مقاله، بررسی تاثیر این تحولات بر مدیریت استراتژیک در سازمان ها و تحلیل چالش ها و فرصت های آن با استفاده از مدل های SWOT و PESTELاست.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت استراتژیک ، تحولات دیجیتال ، مزیت رقابتی ، مدل SWOT ، مدل PESTEL ، چالش های دیجیتالen_US
dc.titleمدیریت استراتژیک در سازمان ها: تحلیل چالش ها و راهکارهای رقابتی در دوران دیجیتال-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی صنایع

Files in This Item:
File SizeFormat 
835.pdf204.84 kBAdobe PDF