جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4908
عنوان: چالشهای یکپارچگی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از نظریه داده بنیاد
پدیدآورنده: مجتبی هداوند;محمد حضرتی;ندا نجفی
کلید واژه ها: یکپارچگی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری AI-CRM ، تحقیقات کیفی ، نظریه داده بنیاد
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: یکپارچگی هوش مصنوعی (AI) در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پتانسیل بالایی دارد.برای افزایش اثربخشی سازمانی و برای دستیابی موفقیت آمیز به ادغام هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتریان AI-CRM، شرکت ها باید جهت گیری لازم را برای مقابله با یک چشم انداز پر از چالش ها و پیچیده داشته باشند. با این حال، هم پژوهشگران و هم مدیران اجرایی هنوز در درک عناصر سازمانی و مدیریتی که برای ادغام موفقیت آمیز AI-CRM حیاتی هستند با چالش هایی روبرو هستند. این مطالعه با هدف رفع این شکاف با شناسایی چالش ها انجام شده در فرآیند ادغام هوش مصنوعی در CRM، طراحی شده است. از اولین مرحله کشف تا مرحله تثبیت نهایی از نظریه داده بنیاد ، با رویکرد تحقیقاتی استفاده نمود. در این پژوهش با مصاحبه های کیفی با ۱۰ نفر از مدیران، مشاوران و متخصصان در این حوزه چالش ها و فرصت هایی را شناسایی نمودیم. روایی و پایای تحقیق مورد تایید قرار گرفت. برای به دست آوردن بینش های متنوع در مورد چالش ها و فرصت های یکپارچه سازی AI-CRM. موارد و مشخصه های خاصی را شناسایی کردیم .چالش های مرتبط با CRM مبتنی بر هوش مصنوعی و تقسی مبندی این چالش ها در سه مرحله اصلی را شامل می شود پیاده سازی هوش مصنوعی را در بر می گیرد. علاوه بر این، ما دستورالعمل هایی را برای بررسی موثر به آنها ارائه کرده ایم. یافته ها به درک تجربی ادغام AI-CRM کمک میکند و دیدگاه بلندمدتی را ارائه میکند.چالش های استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه روابط با مشتری در این تحقیق در هر سه مرحله اصلی شامل بینش، استقرار و تثبیت تشریح شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4908
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
831.pdf1.39 MBAdobe PDF
عنوان: چالشهای یکپارچگی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از نظریه داده بنیاد
پدیدآورنده: مجتبی هداوند;محمد حضرتی;ندا نجفی
کلید واژه ها: یکپارچگی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری AI-CRM ، تحقیقات کیفی ، نظریه داده بنیاد
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: یکپارچگی هوش مصنوعی (AI) در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پتانسیل بالایی دارد.برای افزایش اثربخشی سازمانی و برای دستیابی موفقیت آمیز به ادغام هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتریان AI-CRM، شرکت ها باید جهت گیری لازم را برای مقابله با یک چشم انداز پر از چالش ها و پیچیده داشته باشند. با این حال، هم پژوهشگران و هم مدیران اجرایی هنوز در درک عناصر سازمانی و مدیریتی که برای ادغام موفقیت آمیز AI-CRM حیاتی هستند با چالش هایی روبرو هستند. این مطالعه با هدف رفع این شکاف با شناسایی چالش ها انجام شده در فرآیند ادغام هوش مصنوعی در CRM، طراحی شده است. از اولین مرحله کشف تا مرحله تثبیت نهایی از نظریه داده بنیاد ، با رویکرد تحقیقاتی استفاده نمود. در این پژوهش با مصاحبه های کیفی با ۱۰ نفر از مدیران، مشاوران و متخصصان در این حوزه چالش ها و فرصت هایی را شناسایی نمودیم. روایی و پایای تحقیق مورد تایید قرار گرفت. برای به دست آوردن بینش های متنوع در مورد چالش ها و فرصت های یکپارچه سازی AI-CRM. موارد و مشخصه های خاصی را شناسایی کردیم .چالش های مرتبط با CRM مبتنی بر هوش مصنوعی و تقسی مبندی این چالش ها در سه مرحله اصلی را شامل می شود پیاده سازی هوش مصنوعی را در بر می گیرد. علاوه بر این، ما دستورالعمل هایی را برای بررسی موثر به آنها ارائه کرده ایم. یافته ها به درک تجربی ادغام AI-CRM کمک میکند و دیدگاه بلندمدتی را ارائه میکند.چالش های استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه روابط با مشتری در این تحقیق در هر سه مرحله اصلی شامل بینش، استقرار و تثبیت تشریح شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4908
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
831.pdf1.39 MBAdobe PDF
عنوان: چالشهای یکپارچگی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتریان با استفاده از نظریه داده بنیاد
پدیدآورنده: مجتبی هداوند;محمد حضرتی;ندا نجفی
کلید واژه ها: یکپارچگی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری AI-CRM ، تحقیقات کیفی ، نظریه داده بنیاد
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: یکپارچگی هوش مصنوعی (AI) در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) پتانسیل بالایی دارد.برای افزایش اثربخشی سازمانی و برای دستیابی موفقیت آمیز به ادغام هوش مصنوعی در مدیریت ارتباط با مشتریان AI-CRM، شرکت ها باید جهت گیری لازم را برای مقابله با یک چشم انداز پر از چالش ها و پیچیده داشته باشند. با این حال، هم پژوهشگران و هم مدیران اجرایی هنوز در درک عناصر سازمانی و مدیریتی که برای ادغام موفقیت آمیز AI-CRM حیاتی هستند با چالش هایی روبرو هستند. این مطالعه با هدف رفع این شکاف با شناسایی چالش ها انجام شده در فرآیند ادغام هوش مصنوعی در CRM، طراحی شده است. از اولین مرحله کشف تا مرحله تثبیت نهایی از نظریه داده بنیاد ، با رویکرد تحقیقاتی استفاده نمود. در این پژوهش با مصاحبه های کیفی با ۱۰ نفر از مدیران، مشاوران و متخصصان در این حوزه چالش ها و فرصت هایی را شناسایی نمودیم. روایی و پایای تحقیق مورد تایید قرار گرفت. برای به دست آوردن بینش های متنوع در مورد چالش ها و فرصت های یکپارچه سازی AI-CRM. موارد و مشخصه های خاصی را شناسایی کردیم .چالش های مرتبط با CRM مبتنی بر هوش مصنوعی و تقسی مبندی این چالش ها در سه مرحله اصلی را شامل می شود پیاده سازی هوش مصنوعی را در بر می گیرد. علاوه بر این، ما دستورالعمل هایی را برای بررسی موثر به آنها ارائه کرده ایم. یافته ها به درک تجربی ادغام AI-CRM کمک میکند و دیدگاه بلندمدتی را ارائه میکند.چالش های استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه روابط با مشتری در این تحقیق در هر سه مرحله اصلی شامل بینش، استقرار و تثبیت تشریح شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4908
مجموعه(های):مهندسی صنایع

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
831.pdf1.39 MBAdobe PDF