Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهران رئیسی-
dc.contributorزینب میر-
dc.contributorمحمد نوشاد-
dc.contributorنظام دین ملازهی-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:55:57Z-
dc.date.available2025-06-08T18:55:57Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4907-
dc.description.abstractپژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می پردازد. ابعاد مختلفی از وضعیت اجتماعی خانواده، از جمله تحصیلات والدین، درآمد خانواده، و شرایط زندگی، همچنین متغیرهای فردی از قبیل استانداردهای اجتماعی، خودپنداره، و توانایی های فردی، مورد بررسی قرار می گیرند. با تجمیع داده های جامعه شناختی و آماری، این مقاله به تشخیص نقش این عوامل در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پرداخته و راهکارهای ممکن برای بهبود آموزش و پرورش ارائه می دهد. این تحقیق می تواند به توسعه سیاست های آموزشی و اجتماعی کمک کرده و به مدیران مدارس و اولیا بهبود در عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوضعیت اجتماعی ، خانواده ، پیشرفت تحصیلی ، دانش آموزان ، متغیر های فردیen_US
dc.titleبررسی رابطه وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
830.pdf560.92 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهران رئیسی-
dc.contributorزینب میر-
dc.contributorمحمد نوشاد-
dc.contributorنظام دین ملازهی-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:55:57Z-
dc.date.available2025-06-08T18:55:57Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4907-
dc.description.abstractپژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می پردازد. ابعاد مختلفی از وضعیت اجتماعی خانواده، از جمله تحصیلات والدین، درآمد خانواده، و شرایط زندگی، همچنین متغیرهای فردی از قبیل استانداردهای اجتماعی، خودپنداره، و توانایی های فردی، مورد بررسی قرار می گیرند. با تجمیع داده های جامعه شناختی و آماری، این مقاله به تشخیص نقش این عوامل در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پرداخته و راهکارهای ممکن برای بهبود آموزش و پرورش ارائه می دهد. این تحقیق می تواند به توسعه سیاست های آموزشی و اجتماعی کمک کرده و به مدیران مدارس و اولیا بهبود در عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوضعیت اجتماعی ، خانواده ، پیشرفت تحصیلی ، دانش آموزان ، متغیر های فردیen_US
dc.titleبررسی رابطه وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
830.pdf560.92 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهران رئیسی-
dc.contributorزینب میر-
dc.contributorمحمد نوشاد-
dc.contributorنظام دین ملازهی-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:55:57Z-
dc.date.available2025-06-08T18:55:57Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4907-
dc.description.abstractپژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می پردازد. ابعاد مختلفی از وضعیت اجتماعی خانواده، از جمله تحصیلات والدین، درآمد خانواده، و شرایط زندگی، همچنین متغیرهای فردی از قبیل استانداردهای اجتماعی، خودپنداره، و توانایی های فردی، مورد بررسی قرار می گیرند. با تجمیع داده های جامعه شناختی و آماری، این مقاله به تشخیص نقش این عوامل در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پرداخته و راهکارهای ممکن برای بهبود آموزش و پرورش ارائه می دهد. این تحقیق می تواند به توسعه سیاست های آموزشی و اجتماعی کمک کرده و به مدیران مدارس و اولیا بهبود در عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کمک کند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوضعیت اجتماعی ، خانواده ، پیشرفت تحصیلی ، دانش آموزان ، متغیر های فردیen_US
dc.titleبررسی رابطه وضعیت اجتماعی خانواده و متغیرهای فردی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
830.pdf560.92 kBAdobe PDF