Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4902
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکوثر کرمی نصرآباد سفلی-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:48:14Z-
dc.date.available2025-06-08T18:48:14Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4902-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تاثیر کار تیمی بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی در شرکت های فعال در بازار ایران انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۵۰ شرکت بازاریابی دیجیتال در تهران است که از این تعداد، ۱۲۰ شرکت به عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفته اند. داده ها با استفاده از پرسشنامه ای معتبر که شامل ۳۰ سوال بود، جمع آوری شد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که کار تیمی تاثیر مثبت و معناداری بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال دارد (β=۰.۶۵, p<۰.۰۱). همچنین، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان متغیر تعدیل گر، تاثیر مثبت و تقویت کننده ای بر رابطه بین کار تیمی و موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال داشت (β=۰.۷۲, p<۰.۰۱). این یافته ها نشان می دهد که ترکیب موثر کار تیمی و فناوری های هوش مصنوعی می تواند باعث بهبود عملکرد برنامه های بازاریابی دیجیتال شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکار تیمی ، بازاریابی دیجیتال ، هوش مصنوعی ، موفقیت بازاریابی ، تحلیل رگرسیون ، شرکت های بازاریابیen_US
dc.titleبررسی تاثیر کار تیمی بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال با کمک هوش مصنوعی ( AI)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
825.pdf1.48 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکوثر کرمی نصرآباد سفلی-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:48:14Z-
dc.date.available2025-06-08T18:48:14Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4902-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تاثیر کار تیمی بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی در شرکت های فعال در بازار ایران انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۵۰ شرکت بازاریابی دیجیتال در تهران است که از این تعداد، ۱۲۰ شرکت به عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفته اند. داده ها با استفاده از پرسشنامه ای معتبر که شامل ۳۰ سوال بود، جمع آوری شد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که کار تیمی تاثیر مثبت و معناداری بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال دارد (β=۰.۶۵, p<۰.۰۱). همچنین، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان متغیر تعدیل گر، تاثیر مثبت و تقویت کننده ای بر رابطه بین کار تیمی و موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال داشت (β=۰.۷۲, p<۰.۰۱). این یافته ها نشان می دهد که ترکیب موثر کار تیمی و فناوری های هوش مصنوعی می تواند باعث بهبود عملکرد برنامه های بازاریابی دیجیتال شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکار تیمی ، بازاریابی دیجیتال ، هوش مصنوعی ، موفقیت بازاریابی ، تحلیل رگرسیون ، شرکت های بازاریابیen_US
dc.titleبررسی تاثیر کار تیمی بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال با کمک هوش مصنوعی ( AI)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
825.pdf1.48 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکوثر کرمی نصرآباد سفلی-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:48:14Z-
dc.date.available2025-06-08T18:48:14Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4902-
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی تاثیر کار تیمی بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی در شرکت های فعال در بازار ایران انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل ۱۵۰ شرکت بازاریابی دیجیتال در تهران است که از این تعداد، ۱۲۰ شرکت به عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفته اند. داده ها با استفاده از پرسشنامه ای معتبر که شامل ۳۰ سوال بود، جمع آوری شد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه نشان داد که کار تیمی تاثیر مثبت و معناداری بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال دارد (β=۰.۶۵, p<۰.۰۱). همچنین، استفاده از هوش مصنوعی به عنوان متغیر تعدیل گر، تاثیر مثبت و تقویت کننده ای بر رابطه بین کار تیمی و موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال داشت (β=۰.۷۲, p<۰.۰۱). این یافته ها نشان می دهد که ترکیب موثر کار تیمی و فناوری های هوش مصنوعی می تواند باعث بهبود عملکرد برنامه های بازاریابی دیجیتال شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکار تیمی ، بازاریابی دیجیتال ، هوش مصنوعی ، موفقیت بازاریابی ، تحلیل رگرسیون ، شرکت های بازاریابیen_US
dc.titleبررسی تاثیر کار تیمی بر موفقیت برنامه های بازاریابی دیجیتال با کمک هوش مصنوعی ( AI)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
825.pdf1.48 MBAdobe PDF