Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2023-12-02T07:04:34Z-
dc.date.available2023-12-02T07:04:34Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4887-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثی ر هوش تجار ی بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه )مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بی مه ایران شهر تهران( بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت دادههای پژوهش یک پژوهش کم ی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد 840 نفر است. 260 نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونهگیری اتفاقی )تصادفی ساده( به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران ) 2022 ( شامل 30 پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای 7 / 0 گزارش شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرمافزار های SPSS26 و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثی ر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. عملکرد مالی، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تأثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجار ی، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، یادگیری مشارکتی، صنعت بیمه، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کنند و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
733.pdf491.32 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2023-12-02T07:04:34Z-
dc.date.available2023-12-02T07:04:34Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4887-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثی ر هوش تجار ی بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه )مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بی مه ایران شهر تهران( بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت دادههای پژوهش یک پژوهش کم ی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد 840 نفر است. 260 نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونهگیری اتفاقی )تصادفی ساده( به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران ) 2022 ( شامل 30 پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای 7 / 0 گزارش شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرمافزار های SPSS26 و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثی ر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. عملکرد مالی، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تأثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجار ی، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، یادگیری مشارکتی، صنعت بیمه، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کنند و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
733.pdf491.32 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorزبیده گرامی-
dc.date.accessioned2023-12-02T07:04:34Z-
dc.date.available2023-12-02T07:04:34Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4887-
dc.description.abstractهدف این پژوهش بررسی تأثی ر هوش تجار ی بر عملکرد رفتار مصرف کننده و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه )مورد مطالعه: شبکه فروش شعب بی مه ایران شهر تهران( بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و روش آن توصیفی - پیمایشی بود. براساس ماهیت دادههای پژوهش یک پژوهش کم ی است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران به تعداد 840 نفر است. 260 نفر از مدیران، نمایندگان و کارشناسان اجرایی بیمه ایران شهر تهران با استفاده از جدول مورگان و به روش نمونهگیری اتفاقی )تصادفی ساده( به عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه هوانگ و همکاران ) 2022 ( شامل 30 پرسش بود. پایایی پرسشنامه بر اساس پایایی مرکب و ضریب آلفای کرونباخ برای همه مقادیر بالای 7 / 0 گزارش شده است. جهت تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش از آزمون مدلیابی معادلات ساختاری و از نرمافزار های SPSS26 و Smart PLS استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش نشان میدهد که هوش تجاری تیم بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثی ر دارد. هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، عملکرد مالی در صنعت بیمه تأثیر دارد. عملکرد مالی، بازاریابی بر عملکرد رفتار مصرف کننده در صنعت بیمه تأثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجار ی، عملکرد رفتار مصرف کننده، بازاریابی، یادگیری مشارکتی، صنعت بیمه، شبکه فروش شعب بیمه ایران شهر تهرانen_US
dc.titleتاثیر هوش تجاری بر عملکرد رفتار مصرف کنند و بازاریابی با تاکید بر یادگیری مشارکتی در صنعت بیمه-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File SizeFormat 
733.pdf491.32 kBAdobe PDF