Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید شهبازی-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:40:41Z-
dc.date.available2023-12-02T06:40:41Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4874-
dc.description.abstractصنعت گردشگری یکی از پیشروترین فعالیت های در حال رشد دنیا و ابزاری برای افزایش درآمد ملی کشورها محسوب می شود. با وجود پتانسیل بالای گردشگری در ایران جایگاه این کشور در زمینه ی جذب گردشگر مطلوب نیست و این عدم مطلوب بودن در جذب گردشگر در لرستان و به ویژه بام لرستان بسیار محسوس است. ای پژوهش در پی پاسخ به این پرسش بود که چه عوامل اساسی منجر به عدماستقبال گردشگری در بام لرستان بودند. به منظور بررسی عوامل و موانع موثر بر گردشگری بام لرستان از متخصصان گردشگری لرستان استفاده شد که شامل مسئولان، مدیران، استادان و دانشجویان گردشگری بود. در این پژوهش ۳۵ نفر از این افراد به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامه شامل ۴۳ پرسش بوده است. میزان پایایی یا آلفای کرونباخ پرسشنامه ی این پژوهش برای ۴ متغیر مورد بررسی ۰.۸۳۶ ، ۰.۸۱۶ ، ۰.۸۲۹ ، ۰.۷۴۹ به دست آمده است. یافته ها نشان می دهد که دولت، محیط زیست، فرهنگ و رسانه و تبلیغات بر عدم استقبال از گردشگری بام موثر بوده اند. همچنین، نتیجه نشانگر این است که دولت بر سه عامل رسانه، محیطزیست و فرهنگ اثرگذاری معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectگردشگری ، صنعت گردشگری ، رسانه ، تبلیغات ، فرهنگ ، محیطزیست ، دولتen_US
dc.titleبررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
720.pdf1.98 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید شهبازی-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:40:41Z-
dc.date.available2023-12-02T06:40:41Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4874-
dc.description.abstractصنعت گردشگری یکی از پیشروترین فعالیت های در حال رشد دنیا و ابزاری برای افزایش درآمد ملی کشورها محسوب می شود. با وجود پتانسیل بالای گردشگری در ایران جایگاه این کشور در زمینه ی جذب گردشگر مطلوب نیست و این عدم مطلوب بودن در جذب گردشگر در لرستان و به ویژه بام لرستان بسیار محسوس است. ای پژوهش در پی پاسخ به این پرسش بود که چه عوامل اساسی منجر به عدماستقبال گردشگری در بام لرستان بودند. به منظور بررسی عوامل و موانع موثر بر گردشگری بام لرستان از متخصصان گردشگری لرستان استفاده شد که شامل مسئولان، مدیران، استادان و دانشجویان گردشگری بود. در این پژوهش ۳۵ نفر از این افراد به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامه شامل ۴۳ پرسش بوده است. میزان پایایی یا آلفای کرونباخ پرسشنامه ی این پژوهش برای ۴ متغیر مورد بررسی ۰.۸۳۶ ، ۰.۸۱۶ ، ۰.۸۲۹ ، ۰.۷۴۹ به دست آمده است. یافته ها نشان می دهد که دولت، محیط زیست، فرهنگ و رسانه و تبلیغات بر عدم استقبال از گردشگری بام موثر بوده اند. همچنین، نتیجه نشانگر این است که دولت بر سه عامل رسانه، محیطزیست و فرهنگ اثرگذاری معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectگردشگری ، صنعت گردشگری ، رسانه ، تبلیغات ، فرهنگ ، محیطزیست ، دولتen_US
dc.titleبررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
720.pdf1.98 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید شهبازی-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:40:41Z-
dc.date.available2023-12-02T06:40:41Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4874-
dc.description.abstractصنعت گردشگری یکی از پیشروترین فعالیت های در حال رشد دنیا و ابزاری برای افزایش درآمد ملی کشورها محسوب می شود. با وجود پتانسیل بالای گردشگری در ایران جایگاه این کشور در زمینه ی جذب گردشگر مطلوب نیست و این عدم مطلوب بودن در جذب گردشگر در لرستان و به ویژه بام لرستان بسیار محسوس است. ای پژوهش در پی پاسخ به این پرسش بود که چه عوامل اساسی منجر به عدماستقبال گردشگری در بام لرستان بودند. به منظور بررسی عوامل و موانع موثر بر گردشگری بام لرستان از متخصصان گردشگری لرستان استفاده شد که شامل مسئولان، مدیران، استادان و دانشجویان گردشگری بود. در این پژوهش ۳۵ نفر از این افراد به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند و پرسشنامه شامل ۴۳ پرسش بوده است. میزان پایایی یا آلفای کرونباخ پرسشنامه ی این پژوهش برای ۴ متغیر مورد بررسی ۰.۸۳۶ ، ۰.۸۱۶ ، ۰.۸۲۹ ، ۰.۷۴۹ به دست آمده است. یافته ها نشان می دهد که دولت، محیط زیست، فرهنگ و رسانه و تبلیغات بر عدم استقبال از گردشگری بام موثر بوده اند. همچنین، نتیجه نشانگر این است که دولت بر سه عامل رسانه، محیطزیست و فرهنگ اثرگذاری معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectگردشگری ، صنعت گردشگری ، رسانه ، تبلیغات ، فرهنگ ، محیطزیست ، دولتen_US
dc.titleبررسی علل عدم استقبال از صنعت گردشگری خرم آباد (مطالعه ی موردی: بام لرستان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
720.pdf1.98 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File