Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorرسول خندان-
dc.date.accessioned2023-12-01T19:59:47Z-
dc.date.available2023-12-01T19:59:47Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4866-
dc.description.abstractدر سالهای اخیر، شبکه های اجتماعی به طور فزایندهای به ابزار ارتباطی و تجاری تبدیل شده اند. کسب وکارها، اهمیتشبکه های اجتماعی را به عنوان روشی برای جذب مشتری در سطح شخصی شناسایی کرده اند. در دنیای ارتباطات شبکه هایاجتماعی، بسیاری از برندهای شناخته شده، از این شبکه ها برای دستیابی و جذب مشتریانشان به وسیله به اشتراک گذاریمحتواها استفاده می کنند. هدف این مطالعه، بررسی اثرات فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند وپاسخ مشتری می باشد. این پژوهش، یک پژوهش توصیفی از نوع کاربردی است و در زمره مطالعات میدانی قرار دارد و ازآنجا که به دنبال یافتن رابطه بین متغیرهای پژوهش است از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل فروشگاه هایخرده فروشی در شهر تهران است و نمونه انتخابی بر اساس جدول مورگان، تعداد ۱۲۰ نفر میباشد. ابزار گردآوری داده ها،پرسشنامه استاندارد بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها در آمار توصیفی و استنباطی، با استفاده از نرم افزار SPSS و PLS انجام شد. نتایج نشان داد که بازاریابی رسانه های اجتماعی، تاثیر معنی داری بر آگاهی از برند و تصویر برند داشتند. علاوه بر این،نتایج نشان داد که آگاهی از برند، به طور قابل توجهی بر تعهد تاثیر می گذارد و تصویر برند به طور قابل توجهی بر تبلیغاتدهان به دهان و تعهد آنلاین تاثیرگذار است. انتظار می رود که نتایج این مطالعه به عنوان داده های اساسی در توسعهاستراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی، به ویژه با بررسی اهمیت نسبی هر جزء بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجزیه وتحلیل اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرسانه های اجتماعی ، ارزش ویژه برند ، وفاداری مشتری ، معادلات ساختاریen_US
dc.titleتاثیر آگاهی از برند و تصویر برند بر قصد رابطه با نقش شبکه های اجتماعی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
712.pdf1.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorرسول خندان-
dc.date.accessioned2023-12-01T19:59:47Z-
dc.date.available2023-12-01T19:59:47Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4866-
dc.description.abstractدر سالهای اخیر، شبکه های اجتماعی به طور فزایندهای به ابزار ارتباطی و تجاری تبدیل شده اند. کسب وکارها، اهمیتشبکه های اجتماعی را به عنوان روشی برای جذب مشتری در سطح شخصی شناسایی کرده اند. در دنیای ارتباطات شبکه هایاجتماعی، بسیاری از برندهای شناخته شده، از این شبکه ها برای دستیابی و جذب مشتریانشان به وسیله به اشتراک گذاریمحتواها استفاده می کنند. هدف این مطالعه، بررسی اثرات فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند وپاسخ مشتری می باشد. این پژوهش، یک پژوهش توصیفی از نوع کاربردی است و در زمره مطالعات میدانی قرار دارد و ازآنجا که به دنبال یافتن رابطه بین متغیرهای پژوهش است از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل فروشگاه هایخرده فروشی در شهر تهران است و نمونه انتخابی بر اساس جدول مورگان، تعداد ۱۲۰ نفر میباشد. ابزار گردآوری داده ها،پرسشنامه استاندارد بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها در آمار توصیفی و استنباطی، با استفاده از نرم افزار SPSS و PLS انجام شد. نتایج نشان داد که بازاریابی رسانه های اجتماعی، تاثیر معنی داری بر آگاهی از برند و تصویر برند داشتند. علاوه بر این،نتایج نشان داد که آگاهی از برند، به طور قابل توجهی بر تعهد تاثیر می گذارد و تصویر برند به طور قابل توجهی بر تبلیغاتدهان به دهان و تعهد آنلاین تاثیرگذار است. انتظار می رود که نتایج این مطالعه به عنوان داده های اساسی در توسعهاستراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی، به ویژه با بررسی اهمیت نسبی هر جزء بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجزیه وتحلیل اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرسانه های اجتماعی ، ارزش ویژه برند ، وفاداری مشتری ، معادلات ساختاریen_US
dc.titleتاثیر آگاهی از برند و تصویر برند بر قصد رابطه با نقش شبکه های اجتماعی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
712.pdf1.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorرسول خندان-
dc.date.accessioned2023-12-01T19:59:47Z-
dc.date.available2023-12-01T19:59:47Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4866-
dc.description.abstractدر سالهای اخیر، شبکه های اجتماعی به طور فزایندهای به ابزار ارتباطی و تجاری تبدیل شده اند. کسب وکارها، اهمیتشبکه های اجتماعی را به عنوان روشی برای جذب مشتری در سطح شخصی شناسایی کرده اند. در دنیای ارتباطات شبکه هایاجتماعی، بسیاری از برندهای شناخته شده، از این شبکه ها برای دستیابی و جذب مشتریانشان به وسیله به اشتراک گذاریمحتواها استفاده می کنند. هدف این مطالعه، بررسی اثرات فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند وپاسخ مشتری می باشد. این پژوهش، یک پژوهش توصیفی از نوع کاربردی است و در زمره مطالعات میدانی قرار دارد و ازآنجا که به دنبال یافتن رابطه بین متغیرهای پژوهش است از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری شامل فروشگاه هایخرده فروشی در شهر تهران است و نمونه انتخابی بر اساس جدول مورگان، تعداد ۱۲۰ نفر میباشد. ابزار گردآوری داده ها،پرسشنامه استاندارد بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها در آمار توصیفی و استنباطی، با استفاده از نرم افزار SPSS و PLS انجام شد. نتایج نشان داد که بازاریابی رسانه های اجتماعی، تاثیر معنی داری بر آگاهی از برند و تصویر برند داشتند. علاوه بر این،نتایج نشان داد که آگاهی از برند، به طور قابل توجهی بر تعهد تاثیر می گذارد و تصویر برند به طور قابل توجهی بر تبلیغاتدهان به دهان و تعهد آنلاین تاثیرگذار است. انتظار می رود که نتایج این مطالعه به عنوان داده های اساسی در توسعهاستراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی، به ویژه با بررسی اهمیت نسبی هر جزء بازاریابی رسانه های اجتماعی و تجزیه وتحلیل اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرسانه های اجتماعی ، ارزش ویژه برند ، وفاداری مشتری ، معادلات ساختاریen_US
dc.titleتاثیر آگاهی از برند و تصویر برند بر قصد رابطه با نقش شبکه های اجتماعی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
712.pdf1.03 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File