Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سیروان زردی | - |
dc.contributor | لیلی مخدوم زاده | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T19:27:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T19:27:18Z | - |
dc.date.issued | 1402 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4864 | - |
dc.description.abstract | در این مقاله، یک روش مبتنی بر تحلیل سلسله مراتبی جهت بررسی تاثیر آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست، HSE بر دانش آموزان مدارس منطقه ۵ شهر تهران ارائه شده است. برای نمونه گیری از روش خوشه بندی چند مرحلهای استفاده شده است. تعداد اعضای نمونه نیز ۳۰ نفر است که از میان دانش آموزان، مسئولین و مربیان مدرسه انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. همچنین، به منظور اولویتبندی اثرات آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست بر دانشآموزان مدارس از روش تحلیل سلسله مراتبی استفاده شده است. آموزش بهداشت، ایمنی و محیط زیست به دانشآموزان میتواند افزون بر بهبود سلامت، اثراتی نظیر افزایش شادابی و نشاط، پیشرفت تحصیلی، افزایش اعتماد به نفس، کاهش حوادث و پیامدهای ناشی از آن، افزایش انگیزه و بهبود بهداشت محیط را به دنبال داشته باشد. در این میان، نتایج به دست آمده بیانگر این است که بهبود سلامت و پیشرفت تحصیلی از مهمترین اثرات آموزش نکات ایمنی، بهداشت و محیط زیست به دانش-آموزان میباشند. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | مدرسه ، دانش آموزان ، ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست ، تحلیل سلسله مراتبی. | en_US |
dc.title | بررسی تاثیر آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست، HSE بر دانش آموزان مدارس | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مهندسی ایمنی،بهداشت و محیط زیست |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
710.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سیروان زردی | - |
dc.contributor | لیلی مخدوم زاده | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T19:27:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T19:27:18Z | - |
dc.date.issued | 1402 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4864 | - |
dc.description.abstract | در این مقاله، یک روش مبتنی بر تحلیل سلسله مراتبی جهت بررسی تاثیر آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست، HSE بر دانش آموزان مدارس منطقه ۵ شهر تهران ارائه شده است. برای نمونه گیری از روش خوشه بندی چند مرحلهای استفاده شده است. تعداد اعضای نمونه نیز ۳۰ نفر است که از میان دانش آموزان، مسئولین و مربیان مدرسه انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. همچنین، به منظور اولویتبندی اثرات آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست بر دانشآموزان مدارس از روش تحلیل سلسله مراتبی استفاده شده است. آموزش بهداشت، ایمنی و محیط زیست به دانشآموزان میتواند افزون بر بهبود سلامت، اثراتی نظیر افزایش شادابی و نشاط، پیشرفت تحصیلی، افزایش اعتماد به نفس، کاهش حوادث و پیامدهای ناشی از آن، افزایش انگیزه و بهبود بهداشت محیط را به دنبال داشته باشد. در این میان، نتایج به دست آمده بیانگر این است که بهبود سلامت و پیشرفت تحصیلی از مهمترین اثرات آموزش نکات ایمنی، بهداشت و محیط زیست به دانش-آموزان میباشند. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | مدرسه ، دانش آموزان ، ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست ، تحلیل سلسله مراتبی. | en_US |
dc.title | بررسی تاثیر آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست، HSE بر دانش آموزان مدارس | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مهندسی ایمنی،بهداشت و محیط زیست |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
710.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سیروان زردی | - |
dc.contributor | لیلی مخدوم زاده | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T19:27:18Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T19:27:18Z | - |
dc.date.issued | 1402 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4864 | - |
dc.description.abstract | در این مقاله، یک روش مبتنی بر تحلیل سلسله مراتبی جهت بررسی تاثیر آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست، HSE بر دانش آموزان مدارس منطقه ۵ شهر تهران ارائه شده است. برای نمونه گیری از روش خوشه بندی چند مرحلهای استفاده شده است. تعداد اعضای نمونه نیز ۳۰ نفر است که از میان دانش آموزان، مسئولین و مربیان مدرسه انتخاب شده اند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. همچنین، به منظور اولویتبندی اثرات آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست بر دانشآموزان مدارس از روش تحلیل سلسله مراتبی استفاده شده است. آموزش بهداشت، ایمنی و محیط زیست به دانشآموزان میتواند افزون بر بهبود سلامت، اثراتی نظیر افزایش شادابی و نشاط، پیشرفت تحصیلی، افزایش اعتماد به نفس، کاهش حوادث و پیامدهای ناشی از آن، افزایش انگیزه و بهبود بهداشت محیط را به دنبال داشته باشد. در این میان، نتایج به دست آمده بیانگر این است که بهبود سلامت و پیشرفت تحصیلی از مهمترین اثرات آموزش نکات ایمنی، بهداشت و محیط زیست به دانش-آموزان میباشند. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | مدرسه ، دانش آموزان ، ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست ، تحلیل سلسله مراتبی. | en_US |
dc.title | بررسی تاثیر آموزش بهداشت و ایمنی و محیط زیست، HSE بر دانش آموزان مدارس | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مهندسی ایمنی،بهداشت و محیط زیست |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
710.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF |