جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4861
عنوان: بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی با نقش تعدیل کنندگی شبکه های اجتماعی بین فردی و سازمانی(مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران)
پدیدآورنده: سمانه دولت آبادی
کلید واژه ها: نوآوری ، بین المللی سازی ، شبکه های اجتماعی بین فردی ، شبکه های اجتماعی بین سازمانی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: این مطالعه از نظریه شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا بفهمد در چه شرایطی نوآوری بر بین المللی شدن در زمینه شرکت های کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. انواع مختلف شبکه های اجتماعی نقشهای متفاوتی در تعدیل رابطه بین نوآوری و ۱ بین المللی سازی شرکت دارند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های کوچک و متوسط شهر تهران می باشد.برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. یافته های پژوهش حاکی از تایید رابطه نوآوری و بین المللیسازی دارد. و همچنین تایید رابطه نوآوری بر شبکه های اجتماعی بین سازمانی و تایید فرضیه مبتنی بر نوآوری تاثیر معناداری بر شبکه های اجتماعی بین فردی دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4861
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
707.pdf754.07 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی با نقش تعدیل کنندگی شبکه های اجتماعی بین فردی و سازمانی(مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران)
پدیدآورنده: سمانه دولت آبادی
کلید واژه ها: نوآوری ، بین المللی سازی ، شبکه های اجتماعی بین فردی ، شبکه های اجتماعی بین سازمانی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: این مطالعه از نظریه شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا بفهمد در چه شرایطی نوآوری بر بین المللی شدن در زمینه شرکت های کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. انواع مختلف شبکه های اجتماعی نقشهای متفاوتی در تعدیل رابطه بین نوآوری و ۱ بین المللی سازی شرکت دارند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های کوچک و متوسط شهر تهران می باشد.برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. یافته های پژوهش حاکی از تایید رابطه نوآوری و بین المللیسازی دارد. و همچنین تایید رابطه نوآوری بر شبکه های اجتماعی بین سازمانی و تایید فرضیه مبتنی بر نوآوری تاثیر معناداری بر شبکه های اجتماعی بین فردی دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4861
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
707.pdf754.07 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی با نقش تعدیل کنندگی شبکه های اجتماعی بین فردی و سازمانی(مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران)
پدیدآورنده: سمانه دولت آبادی
کلید واژه ها: نوآوری ، بین المللی سازی ، شبکه های اجتماعی بین فردی ، شبکه های اجتماعی بین سازمانی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: این مطالعه از نظریه شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا بفهمد در چه شرایطی نوآوری بر بین المللی شدن در زمینه شرکت های کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. انواع مختلف شبکه های اجتماعی نقشهای متفاوتی در تعدیل رابطه بین نوآوری و ۱ بین المللی سازی شرکت دارند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های کوچک و متوسط شهر تهران می باشد.برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. یافته های پژوهش حاکی از تایید رابطه نوآوری و بین المللیسازی دارد. و همچنین تایید رابطه نوآوری بر شبکه های اجتماعی بین سازمانی و تایید فرضیه مبتنی بر نوآوری تاثیر معناداری بر شبکه های اجتماعی بین فردی دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4861
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
707.pdf754.07 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل