Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4861
Title: بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی با نقش تعدیل کنندگی شبکه های اجتماعی بین فردی و سازمانی(مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران)
Authors: سمانه دولت آبادی
subject: نوآوری ، بین المللی سازی ، شبکه های اجتماعی بین فردی ، شبکه های اجتماعی بین سازمانی
Year: 1402
Abstract: این مطالعه از نظریه شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا بفهمد در چه شرایطی نوآوری بر بین المللی شدن در زمینه شرکت های کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. انواع مختلف شبکه های اجتماعی نقشهای متفاوتی در تعدیل رابطه بین نوآوری و ۱ بین المللی سازی شرکت دارند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های کوچک و متوسط شهر تهران می باشد.برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. یافته های پژوهش حاکی از تایید رابطه نوآوری و بین المللیسازی دارد. و همچنین تایید رابطه نوآوری بر شبکه های اجتماعی بین سازمانی و تایید فرضیه مبتنی بر نوآوری تاثیر معناداری بر شبکه های اجتماعی بین فردی دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4861
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
707.pdf754.07 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی با نقش تعدیل کنندگی شبکه های اجتماعی بین فردی و سازمانی(مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران)
Authors: سمانه دولت آبادی
subject: نوآوری ، بین المللی سازی ، شبکه های اجتماعی بین فردی ، شبکه های اجتماعی بین سازمانی
Year: 1402
Abstract: این مطالعه از نظریه شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا بفهمد در چه شرایطی نوآوری بر بین المللی شدن در زمینه شرکت های کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. انواع مختلف شبکه های اجتماعی نقشهای متفاوتی در تعدیل رابطه بین نوآوری و ۱ بین المللی سازی شرکت دارند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های کوچک و متوسط شهر تهران می باشد.برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. یافته های پژوهش حاکی از تایید رابطه نوآوری و بین المللیسازی دارد. و همچنین تایید رابطه نوآوری بر شبکه های اجتماعی بین سازمانی و تایید فرضیه مبتنی بر نوآوری تاثیر معناداری بر شبکه های اجتماعی بین فردی دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4861
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
707.pdf754.07 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی با نقش تعدیل کنندگی شبکه های اجتماعی بین فردی و سازمانی(مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط شهر تهران)
Authors: سمانه دولت آبادی
subject: نوآوری ، بین المللی سازی ، شبکه های اجتماعی بین فردی ، شبکه های اجتماعی بین سازمانی
Year: 1402
Abstract: این مطالعه از نظریه شبکه های اجتماعی استفاده می کند تا بفهمد در چه شرایطی نوآوری بر بین المللی شدن در زمینه شرکت های کوچک و متوسط تاثیر می گذارد. انواع مختلف شبکه های اجتماعی نقشهای متفاوتی در تعدیل رابطه بین نوآوری و ۱ بین المللی سازی شرکت دارند. جامعه آماری این پژوهش مدیران و کارکنان شرکت های کوچک و متوسط شهر تهران می باشد.برای تعیین روش های تجزیه و تحلیل به نوع و روش تحقیق توجه می گردد. پس از جمع آوری داده ها با استفاده از پرسشنامه طراحی شده، با کمک نرم افزار Smart PLS به تجزیه و تحلیل نتایج پرداخته شده است. یافته های پژوهش حاکی از تایید رابطه نوآوری و بین المللیسازی دارد. و همچنین تایید رابطه نوآوری بر شبکه های اجتماعی بین سازمانی و تایید فرضیه مبتنی بر نوآوری تاثیر معناداری بر شبکه های اجتماعی بین فردی دارد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4861
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
707.pdf754.07 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File