Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسید مسعود حسینی-
dc.contributorدكتر مهرشاد خسرویانی-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:23:12Z-
dc.date.available2023-05-08T06:23:12Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4832-
dc.description.abstractبا گسترش روز افزون اینترنت،تجارت الکترونیک و به تبع آن کسب وکارهای الکترونیکی راه کاری موثر برای توسعه سازمان و تجارت شناخته می شود.برهمین اساس شرکتها و سازمانها و بنگاههایی که به دنبال تغییر مدل سنتی فعالیت خود با استفاده از ابزاری به نام فناوری اطلاعات و هوشمندی کسب و کار هسنتد تلاش می کنند تا از این قافله رقابت که اتفاقا بسیار پیچیده نیز هست جا نمانند.یکی از جدیدترین این نوع خدمات پرداخت الکترونیک، کیف پول الکترونیک است. با توجه به نوظهور بودن کیف پول الکترونیک در ایران و جهان، علاقه مندی مدیران بانکی و انفورماتیکی به دانستن این موضوع که چه عواملی باعث افزایش استفاده از کیف پول الکترونیک، توسط مشتریانشان می شود قابل توجه است و شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش و استفاده از این خدمت بانکداری الکترونیک، امکان برنامه ریزی مناسبتر جهت تسریع افزایش کاربران و بهره مندی سریعتر از مزایای این پدیده جذاب را برای بانکها و نیز کاربران این خدمت بانکداری، فراهم می آورد.هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با استفاده از میانجیگری اعتماد درک شده در بین خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران می باشد. پژوهش حاضر ازنظر هدف، بنیادی و ازنظر روش اجرا، توصیفی و از نوع همبستگی است.همچنین ازنظر جمع‌آوری داده، پیمایشی است و از طریق بررسی نظرات و دیدگاه‌های خریداران برای استفاده از کیف پول موبایلی در بین خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران مد نظر است و تأثیر متغیرهای مستقل پژوهش بر متغیّر وابسته، مشخص می‌شود. جامعه آماري پژوهش شامل خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران است که تعداد آن‌ها نامحدود میباشد که با استفاده از فرمول کوکران، حجم نمونه 384 نفر برآورد گردید. يافته هاي پژوهش حاضر و مقايسه آن با پژوهشهاي پيشين نشان مي دهد مجموعه متغيرهايي كه در اين تحقيق درنظر گرفته شده اند(سازگاری درک شده، آگاهی مثبت، سود درک شده، اعتماد درک شده، ارزش افزوده مشتری، هزینه درک شده) بخوبی تأثیر خود بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با درنظر گرفتن نقش اثر میانجی اعتماد درک شده را تبيين مي كنند، همچنين يافته هاي پژوهش حاضر با نتايج تحقيقات و پژوهش هاي قبلي سازگار است.en_US
dc.subjectترغیب خریداران- کیف پول الکترونیک- اعتماد درک شدهen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با استفاده از میانجیگری اعتماد درک شده (مورد مطالعه: خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Final Project.pdf4.07 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسید مسعود حسینی-
dc.contributorدكتر مهرشاد خسرویانی-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:23:12Z-
dc.date.available2023-05-08T06:23:12Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4832-
dc.description.abstractبا گسترش روز افزون اینترنت،تجارت الکترونیک و به تبع آن کسب وکارهای الکترونیکی راه کاری موثر برای توسعه سازمان و تجارت شناخته می شود.برهمین اساس شرکتها و سازمانها و بنگاههایی که به دنبال تغییر مدل سنتی فعالیت خود با استفاده از ابزاری به نام فناوری اطلاعات و هوشمندی کسب و کار هسنتد تلاش می کنند تا از این قافله رقابت که اتفاقا بسیار پیچیده نیز هست جا نمانند.یکی از جدیدترین این نوع خدمات پرداخت الکترونیک، کیف پول الکترونیک است. با توجه به نوظهور بودن کیف پول الکترونیک در ایران و جهان، علاقه مندی مدیران بانکی و انفورماتیکی به دانستن این موضوع که چه عواملی باعث افزایش استفاده از کیف پول الکترونیک، توسط مشتریانشان می شود قابل توجه است و شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش و استفاده از این خدمت بانکداری الکترونیک، امکان برنامه ریزی مناسبتر جهت تسریع افزایش کاربران و بهره مندی سریعتر از مزایای این پدیده جذاب را برای بانکها و نیز کاربران این خدمت بانکداری، فراهم می آورد.هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با استفاده از میانجیگری اعتماد درک شده در بین خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران می باشد. پژوهش حاضر ازنظر هدف، بنیادی و ازنظر روش اجرا، توصیفی و از نوع همبستگی است.همچنین ازنظر جمع‌آوری داده، پیمایشی است و از طریق بررسی نظرات و دیدگاه‌های خریداران برای استفاده از کیف پول موبایلی در بین خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران مد نظر است و تأثیر متغیرهای مستقل پژوهش بر متغیّر وابسته، مشخص می‌شود. جامعه آماري پژوهش شامل خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران است که تعداد آن‌ها نامحدود میباشد که با استفاده از فرمول کوکران، حجم نمونه 384 نفر برآورد گردید. يافته هاي پژوهش حاضر و مقايسه آن با پژوهشهاي پيشين نشان مي دهد مجموعه متغيرهايي كه در اين تحقيق درنظر گرفته شده اند(سازگاری درک شده، آگاهی مثبت، سود درک شده، اعتماد درک شده، ارزش افزوده مشتری، هزینه درک شده) بخوبی تأثیر خود بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با درنظر گرفتن نقش اثر میانجی اعتماد درک شده را تبيين مي كنند، همچنين يافته هاي پژوهش حاضر با نتايج تحقيقات و پژوهش هاي قبلي سازگار است.en_US
dc.subjectترغیب خریداران- کیف پول الکترونیک- اعتماد درک شدهen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با استفاده از میانجیگری اعتماد درک شده (مورد مطالعه: خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Final Project.pdf4.07 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسید مسعود حسینی-
dc.contributorدكتر مهرشاد خسرویانی-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:23:12Z-
dc.date.available2023-05-08T06:23:12Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4832-
dc.description.abstractبا گسترش روز افزون اینترنت،تجارت الکترونیک و به تبع آن کسب وکارهای الکترونیکی راه کاری موثر برای توسعه سازمان و تجارت شناخته می شود.برهمین اساس شرکتها و سازمانها و بنگاههایی که به دنبال تغییر مدل سنتی فعالیت خود با استفاده از ابزاری به نام فناوری اطلاعات و هوشمندی کسب و کار هسنتد تلاش می کنند تا از این قافله رقابت که اتفاقا بسیار پیچیده نیز هست جا نمانند.یکی از جدیدترین این نوع خدمات پرداخت الکترونیک، کیف پول الکترونیک است. با توجه به نوظهور بودن کیف پول الکترونیک در ایران و جهان، علاقه مندی مدیران بانکی و انفورماتیکی به دانستن این موضوع که چه عواملی باعث افزایش استفاده از کیف پول الکترونیک، توسط مشتریانشان می شود قابل توجه است و شناسایی و رتبه بندی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش و استفاده از این خدمت بانکداری الکترونیک، امکان برنامه ریزی مناسبتر جهت تسریع افزایش کاربران و بهره مندی سریعتر از مزایای این پدیده جذاب را برای بانکها و نیز کاربران این خدمت بانکداری، فراهم می آورد.هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با استفاده از میانجیگری اعتماد درک شده در بین خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران می باشد. پژوهش حاضر ازنظر هدف، بنیادی و ازنظر روش اجرا، توصیفی و از نوع همبستگی است.همچنین ازنظر جمع‌آوری داده، پیمایشی است و از طریق بررسی نظرات و دیدگاه‌های خریداران برای استفاده از کیف پول موبایلی در بین خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران مد نظر است و تأثیر متغیرهای مستقل پژوهش بر متغیّر وابسته، مشخص می‌شود. جامعه آماري پژوهش شامل خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران است که تعداد آن‌ها نامحدود میباشد که با استفاده از فرمول کوکران، حجم نمونه 384 نفر برآورد گردید. يافته هاي پژوهش حاضر و مقايسه آن با پژوهشهاي پيشين نشان مي دهد مجموعه متغيرهايي كه در اين تحقيق درنظر گرفته شده اند(سازگاری درک شده، آگاهی مثبت، سود درک شده، اعتماد درک شده، ارزش افزوده مشتری، هزینه درک شده) بخوبی تأثیر خود بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با درنظر گرفتن نقش اثر میانجی اعتماد درک شده را تبيين مي كنند، همچنين يافته هاي پژوهش حاضر با نتايج تحقيقات و پژوهش هاي قبلي سازگار است.en_US
dc.subjectترغیب خریداران- کیف پول الکترونیک- اعتماد درک شدهen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر ترغیب خریداران در استفاده از کیف پول الکترونیک با استفاده از میانجیگری اعتماد درک شده (مورد مطالعه: خریداران سایت دیجی کالا در شهر تهران)-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Final Project.pdf4.07 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File