Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاردلان حاجی باقری-
dc.contributorدکتر عباس منوریان-
dc.contributorدکتر محمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:18:42Z-
dc.date.available2023-05-08T06:18:42Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4831-
dc.description.abstractبا نفوذ استفاده از اینترنت و گسترش تلفن های هوشمند، بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتری برای استفاده از سامانه های پرداخت آنلاین مهم است. این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر بر خرید مجدد می پردازد که درآن رفتار پس از خرید مشتریان، در نظر گرفته می شوند. این مطالعه اعتماد و رضایت را به عنوان رفتارهای مشتری که بر قصد خرید مجدد تأثیر می گذارد مورد بررسی فرار می دهد. علاوه بر این، ویژگی های تجاری سازمان نظیر شهرت و سطح سرویس و محصول نیز به عنوان عوامل تعیین کننده کلیدی که بر اعتماد و رضایت مشتریان اثرگذار هستند نیز مورد بررسی قرار گرفت. با بررسی و تحلیل پاسخ های پرسشنامه جمع آوری شده از 120 مشتری سامانه های پرداخت آنلاین که در پژوهش انجام گرفته، مشتریان شرکت هف‌هشتاد (#780*) بودند، دریافته شد که رضایت مشتریان تاثیر مثبتی بر اعتماد ایشان دارد. همچنین اعتماد، رضایت مشتریان و قرعه کشی و تخفیفات تأثیرات مثبتی بر قصد خرید مجدد دارد. علاوه بر موارد مذکور، شهرت و سطح سرویس و محصول تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان دارد که منجر به قصد خرید مجدد می شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاعتماد، وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی،رضایت مشتریان، نگهداشت مشتریان، خرید مجددen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر خرید مجدد در سامانه‌های پرداخت آنلاین-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
پایان نامه.pdf1.95 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاردلان حاجی باقری-
dc.contributorدکتر عباس منوریان-
dc.contributorدکتر محمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:18:42Z-
dc.date.available2023-05-08T06:18:42Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4831-
dc.description.abstractبا نفوذ استفاده از اینترنت و گسترش تلفن های هوشمند، بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتری برای استفاده از سامانه های پرداخت آنلاین مهم است. این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر بر خرید مجدد می پردازد که درآن رفتار پس از خرید مشتریان، در نظر گرفته می شوند. این مطالعه اعتماد و رضایت را به عنوان رفتارهای مشتری که بر قصد خرید مجدد تأثیر می گذارد مورد بررسی فرار می دهد. علاوه بر این، ویژگی های تجاری سازمان نظیر شهرت و سطح سرویس و محصول نیز به عنوان عوامل تعیین کننده کلیدی که بر اعتماد و رضایت مشتریان اثرگذار هستند نیز مورد بررسی قرار گرفت. با بررسی و تحلیل پاسخ های پرسشنامه جمع آوری شده از 120 مشتری سامانه های پرداخت آنلاین که در پژوهش انجام گرفته، مشتریان شرکت هف‌هشتاد (#780*) بودند، دریافته شد که رضایت مشتریان تاثیر مثبتی بر اعتماد ایشان دارد. همچنین اعتماد، رضایت مشتریان و قرعه کشی و تخفیفات تأثیرات مثبتی بر قصد خرید مجدد دارد. علاوه بر موارد مذکور، شهرت و سطح سرویس و محصول تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان دارد که منجر به قصد خرید مجدد می شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاعتماد، وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی،رضایت مشتریان، نگهداشت مشتریان، خرید مجددen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر خرید مجدد در سامانه‌های پرداخت آنلاین-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
پایان نامه.pdf1.95 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاردلان حاجی باقری-
dc.contributorدکتر عباس منوریان-
dc.contributorدکتر محمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:18:42Z-
dc.date.available2023-05-08T06:18:42Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4831-
dc.description.abstractبا نفوذ استفاده از اینترنت و گسترش تلفن های هوشمند، بررسی عوامل موثر بر نیات رفتاری مشتری برای استفاده از سامانه های پرداخت آنلاین مهم است. این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر بر خرید مجدد می پردازد که درآن رفتار پس از خرید مشتریان، در نظر گرفته می شوند. این مطالعه اعتماد و رضایت را به عنوان رفتارهای مشتری که بر قصد خرید مجدد تأثیر می گذارد مورد بررسی فرار می دهد. علاوه بر این، ویژگی های تجاری سازمان نظیر شهرت و سطح سرویس و محصول نیز به عنوان عوامل تعیین کننده کلیدی که بر اعتماد و رضایت مشتریان اثرگذار هستند نیز مورد بررسی قرار گرفت. با بررسی و تحلیل پاسخ های پرسشنامه جمع آوری شده از 120 مشتری سامانه های پرداخت آنلاین که در پژوهش انجام گرفته، مشتریان شرکت هف‌هشتاد (#780*) بودند، دریافته شد که رضایت مشتریان تاثیر مثبتی بر اعتماد ایشان دارد. همچنین اعتماد، رضایت مشتریان و قرعه کشی و تخفیفات تأثیرات مثبتی بر قصد خرید مجدد دارد. علاوه بر موارد مذکور، شهرت و سطح سرویس و محصول تأثیر مثبتی بر رضایت مشتریان دارد که منجر به قصد خرید مجدد می شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاعتماد، وفاداری رفتاری، وفاداری نگرشی،رضایت مشتریان، نگهداشت مشتریان، خرید مجددen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر خرید مجدد در سامانه‌های پرداخت آنلاین-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
پایان نامه.pdf1.95 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File