Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفرزانه قهرمانی-
dc.contributorدکترحامد سلیمانی-
dc.contributorدکتر مصطفی زندیه-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:04:35Z-
dc.date.available2023-05-08T06:04:35Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4829-
dc.description.abstractدر این تحقیق به دنبال ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی برای انتخاب و تخصیص سفارش به تأمین‌کننده و با استفاده از فرایند تحلیل شبکه فازی هستیم. پس از اینکه مرور ادبیات جامعی از ادبیات موضوع انجام گرفت، مدل نهایی مورد نظر تحقیق ارائه شده است. مدل مورد نظر همزمان انتخاب تامین کننده، انتخاب حامل و تخصیص سفارش به تامین کننده را انجام می‎دهد و دارای اهداف زیر می باشد: 1. حداقل کردن هزینه ها در شبکه 2. حداقل کردن کالاهای برگشتی در شبکه 3. حداقل کردن تاخیرها در شبکه 4. حداکثر کردن ارزش خرید مشتری در ادامه یک نمونه ی موردی ارائه میگردد. به منظور اولویت بندی تامین کنندگان، از فرآیند تحلیل شبکه ی فازی استفاده میشود. در این راستا معیارهای اقتصادی، کیفیت، تحویل و فنی - لجستیکی به عنوان مهم ترین معیارها در زمینه ی انتخاب تامین کننده شناخته میشوند و زیرمعیارهایی نیز برای هر یک از این معیارها ارائه میگردد. سپس وزن هر یک از معیارها، زیرمعیارها و نهایتا تامین کنندگان مشخص میشود و در نهایت مدل آن طراحی و با استفاده از برنامه ریزی آرمانی حل میشود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین، تکنیک دیمتل فازی و تحلیل شبکه ایen_US
dc.titleارائه ی یک مدل برنامه ریزی چند معیاره و برنامه ریزی آرمانی به منظور انتخاب وتخصیص سفارش به تامین کننده (مطالعه ی موردی شرکت کراپ ایران-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
پایان نامه نهایی.pdf2.59 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفرزانه قهرمانی-
dc.contributorدکترحامد سلیمانی-
dc.contributorدکتر مصطفی زندیه-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:04:35Z-
dc.date.available2023-05-08T06:04:35Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4829-
dc.description.abstractدر این تحقیق به دنبال ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی برای انتخاب و تخصیص سفارش به تأمین‌کننده و با استفاده از فرایند تحلیل شبکه فازی هستیم. پس از اینکه مرور ادبیات جامعی از ادبیات موضوع انجام گرفت، مدل نهایی مورد نظر تحقیق ارائه شده است. مدل مورد نظر همزمان انتخاب تامین کننده، انتخاب حامل و تخصیص سفارش به تامین کننده را انجام می‎دهد و دارای اهداف زیر می باشد: 1. حداقل کردن هزینه ها در شبکه 2. حداقل کردن کالاهای برگشتی در شبکه 3. حداقل کردن تاخیرها در شبکه 4. حداکثر کردن ارزش خرید مشتری در ادامه یک نمونه ی موردی ارائه میگردد. به منظور اولویت بندی تامین کنندگان، از فرآیند تحلیل شبکه ی فازی استفاده میشود. در این راستا معیارهای اقتصادی، کیفیت، تحویل و فنی - لجستیکی به عنوان مهم ترین معیارها در زمینه ی انتخاب تامین کننده شناخته میشوند و زیرمعیارهایی نیز برای هر یک از این معیارها ارائه میگردد. سپس وزن هر یک از معیارها، زیرمعیارها و نهایتا تامین کنندگان مشخص میشود و در نهایت مدل آن طراحی و با استفاده از برنامه ریزی آرمانی حل میشود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین، تکنیک دیمتل فازی و تحلیل شبکه ایen_US
dc.titleارائه ی یک مدل برنامه ریزی چند معیاره و برنامه ریزی آرمانی به منظور انتخاب وتخصیص سفارش به تامین کننده (مطالعه ی موردی شرکت کراپ ایران-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
پایان نامه نهایی.pdf2.59 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفرزانه قهرمانی-
dc.contributorدکترحامد سلیمانی-
dc.contributorدکتر مصطفی زندیه-
dc.date.accessioned2023-05-08T06:04:35Z-
dc.date.available2023-05-08T06:04:35Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4829-
dc.description.abstractدر این تحقیق به دنبال ارائه یک مدل برنامه‌ریزی آرمانی برای انتخاب و تخصیص سفارش به تأمین‌کننده و با استفاده از فرایند تحلیل شبکه فازی هستیم. پس از اینکه مرور ادبیات جامعی از ادبیات موضوع انجام گرفت، مدل نهایی مورد نظر تحقیق ارائه شده است. مدل مورد نظر همزمان انتخاب تامین کننده، انتخاب حامل و تخصیص سفارش به تامین کننده را انجام می‎دهد و دارای اهداف زیر می باشد: 1. حداقل کردن هزینه ها در شبکه 2. حداقل کردن کالاهای برگشتی در شبکه 3. حداقل کردن تاخیرها در شبکه 4. حداکثر کردن ارزش خرید مشتری در ادامه یک نمونه ی موردی ارائه میگردد. به منظور اولویت بندی تامین کنندگان، از فرآیند تحلیل شبکه ی فازی استفاده میشود. در این راستا معیارهای اقتصادی، کیفیت، تحویل و فنی - لجستیکی به عنوان مهم ترین معیارها در زمینه ی انتخاب تامین کننده شناخته میشوند و زیرمعیارهایی نیز برای هر یک از این معیارها ارائه میگردد. سپس وزن هر یک از معیارها، زیرمعیارها و نهایتا تامین کنندگان مشخص میشود و در نهایت مدل آن طراحی و با استفاده از برنامه ریزی آرمانی حل میشود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین، تکنیک دیمتل فازی و تحلیل شبکه ایen_US
dc.titleارائه ی یک مدل برنامه ریزی چند معیاره و برنامه ریزی آرمانی به منظور انتخاب وتخصیص سفارش به تامین کننده (مطالعه ی موردی شرکت کراپ ایران-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
پایان نامه نهایی.pdf2.59 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File