Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدي حجاره دستگردي-
dc.contributorدکتر محمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:28:13Z-
dc.date.available2023-05-07T17:28:13Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4822-
dc.description.abstractاستراتژیهای بازاریابی توسط کسب و کارها برای ارتقاء محصولات و خدمات در راستای جلب توجه مصرف کننده استفاده میشود. همچن ین این استراتژیها برای اطلاع مشتریان از ویژگ ی ها، مشخصات و مزای ای محصولات شرکت مورد استفاده قرار میگیرد. و هدف غایی، تشو یق مشتریان هدف به خرید مح صولات و خدمات و معرفی محصولات و خدمات به دیگران است.اساسا استراتژی های بازاریابی ممکن است کاملاً نوآورانه باشند یا آنهایی که قبلاً توسط مشاغل دیگر استفاده شده اند، مجدداً آزمایش شوند. هدف از این تحقیق بررسی استراتژیهای بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد و رضایت مشتریان در شرکت های خدمات ثابت فناوری اطلاعات بود. ان تحقیق از نظر روش تحقیق به صورت توصیفی -پیمایشی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان شرکت های خدمات ثابت فناوری اطلاعات میباشد، روش مورد استفاده جهت نمونه گیری در این پژوهش روش تصادفی ساده میباشد که با توجه استاندارذهای فرمول کوکران تعداد 384 نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده است.در تدوین بخش مبای نظری از مطالعات کتابخانهای و در خصوص جمع آوری دادهها برای پاسخ به سوالات پژوهش از روش میدانی و ابزار پرسشنامه با طیف 5 گزینهای لیکرت استفاده شده است. ابزار اصلی جمعاوری اطلاعات پرسشنامه 21 سوالی رضایت مشتریان پاراسورمان همکاران ) 1988 ،) پرسشنامه 20 سوالی استراتژیهای بازاریابی مایلز و اسنو ) 1978 ( و پرسشنامه 11 سوالی عملکرد مشتریان سگرا و همکاران ) 2007 ( بود که روایی آن با نظر خبرگان و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید گردید. نتایج حاصله از مدل معادلات ساختاری با نرم افزار Smart PLS نشان دهنده آن است که استراتژی های بازاریابی و زیر مولفه های آن بر عملکرد مشتریان و رضایت مشتریان تاثیر معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژیهای بازاریابی، عملکرد مشتریان، رضایت مشتریان، شرکتهای خدمات ثابت فناوری اطلاعات.en_US
dc.titleبررسي استراتژيهاي بازاريابي و تاثیر آن بر عملکرد و رضايت مشتريان در شرکتهاي خدما ت ثابت فناوري اطلاعات-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
final.pdf2.44 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدي حجاره دستگردي-
dc.contributorدکتر محمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:28:13Z-
dc.date.available2023-05-07T17:28:13Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4822-
dc.description.abstractاستراتژیهای بازاریابی توسط کسب و کارها برای ارتقاء محصولات و خدمات در راستای جلب توجه مصرف کننده استفاده میشود. همچن ین این استراتژیها برای اطلاع مشتریان از ویژگ ی ها، مشخصات و مزای ای محصولات شرکت مورد استفاده قرار میگیرد. و هدف غایی، تشو یق مشتریان هدف به خرید مح صولات و خدمات و معرفی محصولات و خدمات به دیگران است.اساسا استراتژی های بازاریابی ممکن است کاملاً نوآورانه باشند یا آنهایی که قبلاً توسط مشاغل دیگر استفاده شده اند، مجدداً آزمایش شوند. هدف از این تحقیق بررسی استراتژیهای بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد و رضایت مشتریان در شرکت های خدمات ثابت فناوری اطلاعات بود. ان تحقیق از نظر روش تحقیق به صورت توصیفی -پیمایشی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان شرکت های خدمات ثابت فناوری اطلاعات میباشد، روش مورد استفاده جهت نمونه گیری در این پژوهش روش تصادفی ساده میباشد که با توجه استاندارذهای فرمول کوکران تعداد 384 نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده است.در تدوین بخش مبای نظری از مطالعات کتابخانهای و در خصوص جمع آوری دادهها برای پاسخ به سوالات پژوهش از روش میدانی و ابزار پرسشنامه با طیف 5 گزینهای لیکرت استفاده شده است. ابزار اصلی جمعاوری اطلاعات پرسشنامه 21 سوالی رضایت مشتریان پاراسورمان همکاران ) 1988 ،) پرسشنامه 20 سوالی استراتژیهای بازاریابی مایلز و اسنو ) 1978 ( و پرسشنامه 11 سوالی عملکرد مشتریان سگرا و همکاران ) 2007 ( بود که روایی آن با نظر خبرگان و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید گردید. نتایج حاصله از مدل معادلات ساختاری با نرم افزار Smart PLS نشان دهنده آن است که استراتژی های بازاریابی و زیر مولفه های آن بر عملکرد مشتریان و رضایت مشتریان تاثیر معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژیهای بازاریابی، عملکرد مشتریان، رضایت مشتریان، شرکتهای خدمات ثابت فناوری اطلاعات.en_US
dc.titleبررسي استراتژيهاي بازاريابي و تاثیر آن بر عملکرد و رضايت مشتريان در شرکتهاي خدما ت ثابت فناوري اطلاعات-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
final.pdf2.44 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمهدي حجاره دستگردي-
dc.contributorدکتر محمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:28:13Z-
dc.date.available2023-05-07T17:28:13Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4822-
dc.description.abstractاستراتژیهای بازاریابی توسط کسب و کارها برای ارتقاء محصولات و خدمات در راستای جلب توجه مصرف کننده استفاده میشود. همچن ین این استراتژیها برای اطلاع مشتریان از ویژگ ی ها، مشخصات و مزای ای محصولات شرکت مورد استفاده قرار میگیرد. و هدف غایی، تشو یق مشتریان هدف به خرید مح صولات و خدمات و معرفی محصولات و خدمات به دیگران است.اساسا استراتژی های بازاریابی ممکن است کاملاً نوآورانه باشند یا آنهایی که قبلاً توسط مشاغل دیگر استفاده شده اند، مجدداً آزمایش شوند. هدف از این تحقیق بررسی استراتژیهای بازاریابی و تاثیر آن بر عملکرد و رضایت مشتریان در شرکت های خدمات ثابت فناوری اطلاعات بود. ان تحقیق از نظر روش تحقیق به صورت توصیفی -پیمایشی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق کلیه مشتریان شرکت های خدمات ثابت فناوری اطلاعات میباشد، روش مورد استفاده جهت نمونه گیری در این پژوهش روش تصادفی ساده میباشد که با توجه استاندارذهای فرمول کوکران تعداد 384 نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده است.در تدوین بخش مبای نظری از مطالعات کتابخانهای و در خصوص جمع آوری دادهها برای پاسخ به سوالات پژوهش از روش میدانی و ابزار پرسشنامه با طیف 5 گزینهای لیکرت استفاده شده است. ابزار اصلی جمعاوری اطلاعات پرسشنامه 21 سوالی رضایت مشتریان پاراسورمان همکاران ) 1988 ،) پرسشنامه 20 سوالی استراتژیهای بازاریابی مایلز و اسنو ) 1978 ( و پرسشنامه 11 سوالی عملکرد مشتریان سگرا و همکاران ) 2007 ( بود که روایی آن با نظر خبرگان و پایایی آن با روش آلفای کرونباخ محاسبه و تایید گردید. نتایج حاصله از مدل معادلات ساختاری با نرم افزار Smart PLS نشان دهنده آن است که استراتژی های بازاریابی و زیر مولفه های آن بر عملکرد مشتریان و رضایت مشتریان تاثیر معناداری دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاستراتژیهای بازاریابی، عملکرد مشتریان، رضایت مشتریان، شرکتهای خدمات ثابت فناوری اطلاعات.en_US
dc.titleبررسي استراتژيهاي بازاريابي و تاثیر آن بر عملکرد و رضايت مشتريان در شرکتهاي خدما ت ثابت فناوري اطلاعات-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
final.pdf2.44 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File