Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسارا آذریانپور اصفهانی؛ دکتر احمد جعفرزاده افشاری-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:21:08Z-
dc.date.available2023-05-07T17:21:08Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4821-
dc.description.abstractچکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان )شرکت بیمه ما( بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی )پس رویدادی( بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان شرکت بیمه ما در شهر تهران بود. نمونه از میان این افراد و تعداد آن بر اساس فرمول نمونه)کوکران(محاسبه شد و تعداد 175 نفر بعنوان حجم نمونه انتخاب و پرسشنامه بین آنان توزیع گردید. ابزار تحقیق علاوه بر مطالعات کتابخانه ای، دو پرسشنامه بود، که مولفه های تحقیق را پوشش می داد. پایایی کل این پرسشنامه ها به وسیله ضریب آلفای کرانباخ 84 / 0 تعیین شد. داده ها با استفاده از روشهای آمار توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss نسخه 24 تحلیل شدند. نتایج نشان داد: بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 0.531 ( بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت انسانی( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد) 0.610 (. بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت ساختاری( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 431 / 0( بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت عملیاتی( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 554 / 0en_US
dc.language.isofaen_US
dc.titleبررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان مورد مطالعه شرکت بیمه ما-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
نسخه نهایی.pdf3.32 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسارا آذریانپور اصفهانی؛ دکتر احمد جعفرزاده افشاری-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:21:08Z-
dc.date.available2023-05-07T17:21:08Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4821-
dc.description.abstractچکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان )شرکت بیمه ما( بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی )پس رویدادی( بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان شرکت بیمه ما در شهر تهران بود. نمونه از میان این افراد و تعداد آن بر اساس فرمول نمونه)کوکران(محاسبه شد و تعداد 175 نفر بعنوان حجم نمونه انتخاب و پرسشنامه بین آنان توزیع گردید. ابزار تحقیق علاوه بر مطالعات کتابخانه ای، دو پرسشنامه بود، که مولفه های تحقیق را پوشش می داد. پایایی کل این پرسشنامه ها به وسیله ضریب آلفای کرانباخ 84 / 0 تعیین شد. داده ها با استفاده از روشهای آمار توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss نسخه 24 تحلیل شدند. نتایج نشان داد: بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 0.531 ( بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت انسانی( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد) 0.610 (. بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت ساختاری( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 431 / 0( بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت عملیاتی( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 554 / 0en_US
dc.language.isofaen_US
dc.titleبررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان مورد مطالعه شرکت بیمه ما-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
نسخه نهایی.pdf3.32 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسارا آذریانپور اصفهانی؛ دکتر احمد جعفرزاده افشاری-
dc.date.accessioned2023-05-07T17:21:08Z-
dc.date.available2023-05-07T17:21:08Z-
dc.date.issued1400en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4821-
dc.description.abstractچکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان )شرکت بیمه ما( بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی )پس رویدادی( بود. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان شرکت بیمه ما در شهر تهران بود. نمونه از میان این افراد و تعداد آن بر اساس فرمول نمونه)کوکران(محاسبه شد و تعداد 175 نفر بعنوان حجم نمونه انتخاب و پرسشنامه بین آنان توزیع گردید. ابزار تحقیق علاوه بر مطالعات کتابخانه ای، دو پرسشنامه بود، که مولفه های تحقیق را پوشش می داد. پایایی کل این پرسشنامه ها به وسیله ضریب آلفای کرانباخ 84 / 0 تعیین شد. داده ها با استفاده از روشهای آمار توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss نسخه 24 تحلیل شدند. نتایج نشان داد: بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 0.531 ( بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت انسانی( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد) 0.610 (. بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت ساختاری( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 431 / 0( بین دو متغییر آموزش کارآفرینی کارکنان و بُعد )قابلیت عملیاتی( نوآوری در سازمان بیمه ما رابطه معناداری وجود دارد.) 554 / 0en_US
dc.language.isofaen_US
dc.titleبررسی رابطه آموزش کارآفرینی کارکنان با نوآوری در سازمان مورد مطالعه شرکت بیمه ما-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
نسخه نهایی.pdf3.32 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File