Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorصدیقه مهدوی نژاد-
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-05T10:34:52Z-
dc.date.available2023-05-05T10:34:52Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4798-
dc.description.abstractدنیای فروش هر روز پیچیده تر و پر رقابت تر می شود. این موضوع باعث شده که بحث عملکرد فروش یکی از مباحث داغ این حوزه باشد بویژه در فروش سازمانی این موضوع بسیار حادتر است. هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا می باشد و از حیث روش تحقیق به صورت توصیفی-تحلیلی و به صورت پیمایشی می باشد.ابزار تحقیق پرسشنامه استاندارد در طیف لیکرت ۵گزینه می باشد که میزان پایایی برای مولفه های مشتری مداری مقدار ۰.۸۵ و عملکرد فروش ۰.۹۵ و همچنین برای فروش محوری ۰.۷۹ به دست آمده و میزان آلفای کرونباخ به دست آمده نشان از پایایی مناسب ابزار داشته است و همچنین روایی ابزار توسط اساتید مورد نظر تایید گشته است، جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان شرکت دیجی کالا در شهر تهران می باشد، روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت تصادفی ساده می باشد که با توجه استانداردهای فرمول کوکران تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده است. نتایج تحقیق نشان دهنده آن است که مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش تاثیر معناداری را داشته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمشتری مداری ، فروش محوری ، عملکرد فروش ، شرکت دیجی کالاen_US
dc.titleبررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
672.pdf740.82 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorصدیقه مهدوی نژاد-
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-05T10:34:52Z-
dc.date.available2023-05-05T10:34:52Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4798-
dc.description.abstractدنیای فروش هر روز پیچیده تر و پر رقابت تر می شود. این موضوع باعث شده که بحث عملکرد فروش یکی از مباحث داغ این حوزه باشد بویژه در فروش سازمانی این موضوع بسیار حادتر است. هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا می باشد و از حیث روش تحقیق به صورت توصیفی-تحلیلی و به صورت پیمایشی می باشد.ابزار تحقیق پرسشنامه استاندارد در طیف لیکرت ۵گزینه می باشد که میزان پایایی برای مولفه های مشتری مداری مقدار ۰.۸۵ و عملکرد فروش ۰.۹۵ و همچنین برای فروش محوری ۰.۷۹ به دست آمده و میزان آلفای کرونباخ به دست آمده نشان از پایایی مناسب ابزار داشته است و همچنین روایی ابزار توسط اساتید مورد نظر تایید گشته است، جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان شرکت دیجی کالا در شهر تهران می باشد، روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت تصادفی ساده می باشد که با توجه استانداردهای فرمول کوکران تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده است. نتایج تحقیق نشان دهنده آن است که مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش تاثیر معناداری را داشته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمشتری مداری ، فروش محوری ، عملکرد فروش ، شرکت دیجی کالاen_US
dc.titleبررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
672.pdf740.82 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorصدیقه مهدوی نژاد-
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorمحمد عباس زاده-
dc.date.accessioned2023-05-05T10:34:52Z-
dc.date.available2023-05-05T10:34:52Z-
dc.date.issued1401en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4798-
dc.description.abstractدنیای فروش هر روز پیچیده تر و پر رقابت تر می شود. این موضوع باعث شده که بحث عملکرد فروش یکی از مباحث داغ این حوزه باشد بویژه در فروش سازمانی این موضوع بسیار حادتر است. هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بین مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا می باشد و از حیث روش تحقیق به صورت توصیفی-تحلیلی و به صورت پیمایشی می باشد.ابزار تحقیق پرسشنامه استاندارد در طیف لیکرت ۵گزینه می باشد که میزان پایایی برای مولفه های مشتری مداری مقدار ۰.۸۵ و عملکرد فروش ۰.۹۵ و همچنین برای فروش محوری ۰.۷۹ به دست آمده و میزان آلفای کرونباخ به دست آمده نشان از پایایی مناسب ابزار داشته است و همچنین روایی ابزار توسط اساتید مورد نظر تایید گشته است، جامعه آماری تحقیق کلیه کارکنان شرکت دیجی کالا در شهر تهران می باشد، روش نمونه گیری در این تحقیق به صورت تصادفی ساده می باشد که با توجه استانداردهای فرمول کوکران تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شده است. نتایج تحقیق نشان دهنده آن است که مشتری مداری و فروش محوری بر عملکرد فروش تاثیر معناداری را داشته است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمشتری مداری ، فروش محوری ، عملکرد فروش ، شرکت دیجی کالاen_US
dc.titleبررسی نقش مشتری مداری بر عملکرد فروش مطالعه موردی شرکت دیجی کالا-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
672.pdf740.82 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File