Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدتقی تقوی فرد-
dc.contributorالهام عرب بافرانی-
dc.contributorزهره فرزانیان-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:39:30Z-
dc.date.available2023-05-05T08:39:30Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.otherفصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، دوره: 4، شماره: 34-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4780-
dc.description.abstractچنانچه یک مشتری کاملا وفادار به بانک شود و از طریق ارائه مناسب خدمات، ارزش ادراک شده ی او در سطح مطلوب تری قرارگیرد، نسبت به بانک تعهد پیدا خواهد کرد و سعی می کند که تمامی کارهای بانکی خود را در یک بانک انجام دهد و در نهایتبانک ها در بازار رقابتی امروزه موفق به حفظ مشتری و نگهداشت آنان در بانک می گردند. این در حالی است که شناخته چگونگیتاثیرپذیری رضایت مندی مشتریان از متغیرهای کلیدی هنوز نیاز به مطالعات بیشتری دارد. با عنایت به این مهم مطالعه فعلی با هدفبررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعبشمال تهران انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق از نوع همبستگی- پیمایشی بوده است که در آن اطلاعات از طریق پرسشنامه گردآوری شده است. یافته های این پژوهش نشان داد که کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابیرابطه مند بر رضایت مشتریان بانک کارآفرینی تاثیر دارند و از سویی دیگر ارزش مشتری نیز در این میان نقش میانجی برعهده دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت مندی مشتریان حقیقی ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، بازاریابی رابطه مند ، بانک کارآفرینen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
124.pdf810.21 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدتقی تقوی فرد-
dc.contributorالهام عرب بافرانی-
dc.contributorزهره فرزانیان-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:39:30Z-
dc.date.available2023-05-05T08:39:30Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.otherفصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، دوره: 4، شماره: 34-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4780-
dc.description.abstractچنانچه یک مشتری کاملا وفادار به بانک شود و از طریق ارائه مناسب خدمات، ارزش ادراک شده ی او در سطح مطلوب تری قرارگیرد، نسبت به بانک تعهد پیدا خواهد کرد و سعی می کند که تمامی کارهای بانکی خود را در یک بانک انجام دهد و در نهایتبانک ها در بازار رقابتی امروزه موفق به حفظ مشتری و نگهداشت آنان در بانک می گردند. این در حالی است که شناخته چگونگیتاثیرپذیری رضایت مندی مشتریان از متغیرهای کلیدی هنوز نیاز به مطالعات بیشتری دارد. با عنایت به این مهم مطالعه فعلی با هدفبررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعبشمال تهران انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق از نوع همبستگی- پیمایشی بوده است که در آن اطلاعات از طریق پرسشنامه گردآوری شده است. یافته های این پژوهش نشان داد که کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابیرابطه مند بر رضایت مشتریان بانک کارآفرینی تاثیر دارند و از سویی دیگر ارزش مشتری نیز در این میان نقش میانجی برعهده دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت مندی مشتریان حقیقی ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، بازاریابی رابطه مند ، بانک کارآفرینen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
124.pdf810.21 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدتقی تقوی فرد-
dc.contributorالهام عرب بافرانی-
dc.contributorزهره فرزانیان-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:39:30Z-
dc.date.available2023-05-05T08:39:30Z-
dc.date.issued1399en_US
dc.identifier.otherفصلنامه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، دوره: 4، شماره: 34-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4780-
dc.description.abstractچنانچه یک مشتری کاملا وفادار به بانک شود و از طریق ارائه مناسب خدمات، ارزش ادراک شده ی او در سطح مطلوب تری قرارگیرد، نسبت به بانک تعهد پیدا خواهد کرد و سعی می کند که تمامی کارهای بانکی خود را در یک بانک انجام دهد و در نهایتبانک ها در بازار رقابتی امروزه موفق به حفظ مشتری و نگهداشت آنان در بانک می گردند. این در حالی است که شناخته چگونگیتاثیرپذیری رضایت مندی مشتریان از متغیرهای کلیدی هنوز نیاز به مطالعات بیشتری دارد. با عنایت به این مهم مطالعه فعلی با هدفبررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعبشمال تهران انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق از نوع همبستگی- پیمایشی بوده است که در آن اطلاعات از طریق پرسشنامه گردآوری شده است. یافته های این پژوهش نشان داد که کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابیرابطه مند بر رضایت مشتریان بانک کارآفرینی تاثیر دارند و از سویی دیگر ارزش مشتری نیز در این میان نقش میانجی برعهده دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت مندی مشتریان حقیقی ، کیفیت خدمات الکترونیکی ، بازاریابی رابطه مند ، بانک کارآفرینen_US
dc.titleبررسی عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان حقیقی از کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی رابطه مند در بانک کارآفرین شعب شمال تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
124.pdf810.21 kBAdobe PDF