Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحامد دهقانان-
dc.contributorنرگس شاه محمدی-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:32:13Z-
dc.date.available2023-05-05T08:32:13Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.otherدوره 1، شماره 4 - شماره پیاپی 4 شهریور 1392 صفحه 65-86-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4777-
dc.description.abstractتجربه نموده، بانکداری الکترونیک است. بانکداری ازطریق تلفن همراه یکی از جدیدترین کانالهای توزیع الکترونیکی برای بانکهایی است که فناوری، به طور فزایندهای عنصر حیاتی برای آنها شده، راحتی و ارزش افزوده را برای مشتری و بانک افزایش میدهد. با توجه به اهمیت این رویکرد برای بانکهای امروزی، این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی بنیانهای قصد استفاده از موبایل بانک از جمله سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده، ریسک ( درک شده، و منفعت درک شده، براساس مدل ارائه شده توسط آلونآکتورن و نریتزکان ( 2012 میپردازد. جامعه آماری در این تحقیق، مشتریان شعب بانک صادرات در منطقه 4 تهران می باشند که از خدمات موبایل بانک استفاده می کنند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 270 پرسشنامه استاندارد به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای توزیع گردید که در نهایت 250 عدد عودت داده شد. همچنین برای آزمون دادهها و مدل تحقیق از آزمونهای همبستگی پیرسون و معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج نشان میدهد، سودمندی درک شده، منفعت درکشده، سهولت استفاده درک شده، و ری سک درک شده به ترتیب بیشترین تاثیر را بر قصد استفاده از همراه بانک دارندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانکداري از طریق تلفن همراه، قصد استفاده از تلفن همراه، ریسک درك شده، سودمندي درك شده، سهولت استفاده درك شده، منفعت درك شدهen_US
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191.pdf1.14 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحامد دهقانان-
dc.contributorنرگس شاه محمدی-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:32:13Z-
dc.date.available2023-05-05T08:32:13Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.otherدوره 1، شماره 4 - شماره پیاپی 4 شهریور 1392 صفحه 65-86-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4777-
dc.description.abstractتجربه نموده، بانکداری الکترونیک است. بانکداری ازطریق تلفن همراه یکی از جدیدترین کانالهای توزیع الکترونیکی برای بانکهایی است که فناوری، به طور فزایندهای عنصر حیاتی برای آنها شده، راحتی و ارزش افزوده را برای مشتری و بانک افزایش میدهد. با توجه به اهمیت این رویکرد برای بانکهای امروزی، این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی بنیانهای قصد استفاده از موبایل بانک از جمله سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده، ریسک ( درک شده، و منفعت درک شده، براساس مدل ارائه شده توسط آلونآکتورن و نریتزکان ( 2012 میپردازد. جامعه آماری در این تحقیق، مشتریان شعب بانک صادرات در منطقه 4 تهران می باشند که از خدمات موبایل بانک استفاده می کنند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 270 پرسشنامه استاندارد به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای توزیع گردید که در نهایت 250 عدد عودت داده شد. همچنین برای آزمون دادهها و مدل تحقیق از آزمونهای همبستگی پیرسون و معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج نشان میدهد، سودمندی درک شده، منفعت درکشده، سهولت استفاده درک شده، و ری سک درک شده به ترتیب بیشترین تاثیر را بر قصد استفاده از همراه بانک دارندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانکداري از طریق تلفن همراه، قصد استفاده از تلفن همراه، ریسک درك شده، سودمندي درك شده، سهولت استفاده درك شده، منفعت درك شدهen_US
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191.pdf1.14 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحامد دهقانان-
dc.contributorنرگس شاه محمدی-
dc.date.accessioned2023-05-05T08:32:13Z-
dc.date.available2023-05-05T08:32:13Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.otherدوره 1، شماره 4 - شماره پیاپی 4 شهریور 1392 صفحه 65-86-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4777-
dc.description.abstractتجربه نموده، بانکداری الکترونیک است. بانکداری ازطریق تلفن همراه یکی از جدیدترین کانالهای توزیع الکترونیکی برای بانکهایی است که فناوری، به طور فزایندهای عنصر حیاتی برای آنها شده، راحتی و ارزش افزوده را برای مشتری و بانک افزایش میدهد. با توجه به اهمیت این رویکرد برای بانکهای امروزی، این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی بنیانهای قصد استفاده از موبایل بانک از جمله سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده، ریسک ( درک شده، و منفعت درک شده، براساس مدل ارائه شده توسط آلونآکتورن و نریتزکان ( 2012 میپردازد. جامعه آماری در این تحقیق، مشتریان شعب بانک صادرات در منطقه 4 تهران می باشند که از خدمات موبایل بانک استفاده می کنند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد 270 پرسشنامه استاندارد به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای توزیع گردید که در نهایت 250 عدد عودت داده شد. همچنین برای آزمون دادهها و مدل تحقیق از آزمونهای همبستگی پیرسون و معادلات ساختاری و تحلیل مسیر استفاده شد. نتایج نشان میدهد، سودمندی درک شده، منفعت درکشده، سهولت استفاده درک شده، و ری سک درک شده به ترتیب بیشترین تاثیر را بر قصد استفاده از همراه بانک دارندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانکداري از طریق تلفن همراه، قصد استفاده از تلفن همراه، ریسک درك شده، سودمندي درك شده، سهولت استفاده درك شده، منفعت درك شدهen_US
dc.titleشناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد استفاده از موبایل بانک-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
191.pdf1.14 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File