Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4765
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدتقی تقوی فرد-
dc.contributorماندانا واقف کودهی-
dc.contributorشیما صالحی مقدم-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:45:56Z-
dc.date.available2023-05-05T07:45:56Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.otherدوره 3، شماره 12 - شماره پیاپی 12 شهریور 1394 صفحه 77-95-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4765-
dc.description.abstractپژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است. نوع تحقیق کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران به تعداد 5480 نفر بوده است، که تعداد 336 نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده اند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که متغیرهای تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، اکتساب دانش، انتشار دانش و مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارا می باشد. همچنین متغیرهای تجارب مدیریت ارتباط با مشتری و متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارای تاثیر معناداری می باشند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش/ بانک/ مدیریت ارتباط با مشتری/ عوامل سازمانیen_US
dc.titleتاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
174.pdf331.81 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدتقی تقوی فرد-
dc.contributorماندانا واقف کودهی-
dc.contributorشیما صالحی مقدم-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:45:56Z-
dc.date.available2023-05-05T07:45:56Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.otherدوره 3، شماره 12 - شماره پیاپی 12 شهریور 1394 صفحه 77-95-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4765-
dc.description.abstractپژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است. نوع تحقیق کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران به تعداد 5480 نفر بوده است، که تعداد 336 نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده اند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که متغیرهای تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، اکتساب دانش، انتشار دانش و مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارا می باشد. همچنین متغیرهای تجارب مدیریت ارتباط با مشتری و متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارای تاثیر معناداری می باشند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش/ بانک/ مدیریت ارتباط با مشتری/ عوامل سازمانیen_US
dc.titleتاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
174.pdf331.81 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدتقی تقوی فرد-
dc.contributorماندانا واقف کودهی-
dc.contributorشیما صالحی مقدم-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:45:56Z-
dc.date.available2023-05-05T07:45:56Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.otherدوره 3، شماره 12 - شماره پیاپی 12 شهریور 1394 صفحه 77-95-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4765-
dc.description.abstractپژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است. نوع تحقیق کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران به تعداد 5480 نفر بوده است، که تعداد 336 نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده اند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که متغیرهای تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، اکتساب دانش، انتشار دانش و مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارا می باشد. همچنین متغیرهای تجارب مدیریت ارتباط با مشتری و متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارای تاثیر معناداری می باشند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش/ بانک/ مدیریت ارتباط با مشتری/ عوامل سازمانیen_US
dc.titleتاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
174.pdf331.81 kBAdobe PDF