Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorنرگس آقاخانی-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:15:28Z-
dc.date.available2023-05-05T07:15:28Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.otherدو فصلنامه مدیریت مهندسی و رایانش نرم، دوره: 3، شماره: 2-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4755-
dc.description.abstractسازمان ها برای ایجاد و حفظ عملکرد بهینه در بازار متلاطم و رقابتی امروز، به بازارایابی اینترنتی جهت کسب مزیت رقابتی گرایش پیدا کرده اند. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی حمایت مدیران عالی سازمان است. از آنجا که در خصوص ارتباط بین نگرش حمایتی مدیران عالی و میزان استفاده از بازاریابی اینترنتی تحقیقات محدودی انجام شده، این مقاله به دنبال شناسایی، دسته بندی و ارائه شاخص های اندازه گیری این دو متغیر در شرکت های نشر و توزیع کتاب است. روش تحقیق این مقاله از نوع توصیفی پیمایشی بوده و داده ها از طریق ارسال پرسشنامه الکترونیکی به مدیران عالی و بازاریابی شرکت های مورد مطالعه گردآوری شده است. نتایج حاکی از این است که رابطه مثبت و ضعیفی بین این دو متغیر وجود دارد. به بیان دیگر، استفاده از بازاریابی اینترنتی در شرکت های تحت بررسی، رابطه قوی با گرایش مدیران ندارد و عوامل دیگری در این بین دخیل هستند. با این وجود، لزوم آگاهی از نگرش مدیران عالی منجر به اتخاذ تصمیمات مناسب در استفاده از منابع برای بکارگیری بازاریابی اینترنتی خواهد شد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اینترنتی ، شرکت های نشر و توزیع کتاب ، گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتیen_US
dc.titleتاثیر گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی بر میزان بکارگیری آن در سازمان ها (مورد مطالعه: شرکت های نشر و توزیع کتاب در ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167.pdf1.88 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorنرگس آقاخانی-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:15:28Z-
dc.date.available2023-05-05T07:15:28Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.otherدو فصلنامه مدیریت مهندسی و رایانش نرم، دوره: 3، شماره: 2-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4755-
dc.description.abstractسازمان ها برای ایجاد و حفظ عملکرد بهینه در بازار متلاطم و رقابتی امروز، به بازارایابی اینترنتی جهت کسب مزیت رقابتی گرایش پیدا کرده اند. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی حمایت مدیران عالی سازمان است. از آنجا که در خصوص ارتباط بین نگرش حمایتی مدیران عالی و میزان استفاده از بازاریابی اینترنتی تحقیقات محدودی انجام شده، این مقاله به دنبال شناسایی، دسته بندی و ارائه شاخص های اندازه گیری این دو متغیر در شرکت های نشر و توزیع کتاب است. روش تحقیق این مقاله از نوع توصیفی پیمایشی بوده و داده ها از طریق ارسال پرسشنامه الکترونیکی به مدیران عالی و بازاریابی شرکت های مورد مطالعه گردآوری شده است. نتایج حاکی از این است که رابطه مثبت و ضعیفی بین این دو متغیر وجود دارد. به بیان دیگر، استفاده از بازاریابی اینترنتی در شرکت های تحت بررسی، رابطه قوی با گرایش مدیران ندارد و عوامل دیگری در این بین دخیل هستند. با این وجود، لزوم آگاهی از نگرش مدیران عالی منجر به اتخاذ تصمیمات مناسب در استفاده از منابع برای بکارگیری بازاریابی اینترنتی خواهد شد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اینترنتی ، شرکت های نشر و توزیع کتاب ، گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتیen_US
dc.titleتاثیر گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی بر میزان بکارگیری آن در سازمان ها (مورد مطالعه: شرکت های نشر و توزیع کتاب در ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167.pdf1.88 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorنرگس آقاخانی-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:15:28Z-
dc.date.available2023-05-05T07:15:28Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.otherدو فصلنامه مدیریت مهندسی و رایانش نرم، دوره: 3، شماره: 2-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4755-
dc.description.abstractسازمان ها برای ایجاد و حفظ عملکرد بهینه در بازار متلاطم و رقابتی امروز، به بازارایابی اینترنتی جهت کسب مزیت رقابتی گرایش پیدا کرده اند. یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی حمایت مدیران عالی سازمان است. از آنجا که در خصوص ارتباط بین نگرش حمایتی مدیران عالی و میزان استفاده از بازاریابی اینترنتی تحقیقات محدودی انجام شده، این مقاله به دنبال شناسایی، دسته بندی و ارائه شاخص های اندازه گیری این دو متغیر در شرکت های نشر و توزیع کتاب است. روش تحقیق این مقاله از نوع توصیفی پیمایشی بوده و داده ها از طریق ارسال پرسشنامه الکترونیکی به مدیران عالی و بازاریابی شرکت های مورد مطالعه گردآوری شده است. نتایج حاکی از این است که رابطه مثبت و ضعیفی بین این دو متغیر وجود دارد. به بیان دیگر، استفاده از بازاریابی اینترنتی در شرکت های تحت بررسی، رابطه قوی با گرایش مدیران ندارد و عوامل دیگری در این بین دخیل هستند. با این وجود، لزوم آگاهی از نگرش مدیران عالی منجر به اتخاذ تصمیمات مناسب در استفاده از منابع برای بکارگیری بازاریابی اینترنتی خواهد شد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی اینترنتی ، شرکت های نشر و توزیع کتاب ، گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتیen_US
dc.titleتاثیر گرایش مدیران به بازاریابی اینترنتی بر میزان بکارگیری آن در سازمان ها (مورد مطالعه: شرکت های نشر و توزیع کتاب در ایران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167.pdf1.88 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File