Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر افتخاری علی آبادی-
dc.date.accessioned2023-02-18T15:58:28Z-
dc.date.available2023-02-18T15:58:28Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4696-
dc.description.abstractجامعه مدرن و مقاومت در برابر تنوع و پیچیدگی محصولات و خدمات مالی موجود ،توانا سازد ، ضروری شده است. مقاله پیش رو با هدف بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران، انجام گرفته است. بدین منظور از بین 0033 مشتری بانک ملت با استفاده از رابطه کوکران تعداد نمونه آماری در سطح خطای 5 درصد برابر با 043 نفر به منظور انجام تحقیق انتخاب شده است. روش تحقیق بر مبنای هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی به شیوه پیمایشی با رویکرد علی می باشد. ابزار 3 مورد تأیید است و جهت / گردآوری داده ها، پرسشنامه استاندارد می باشد که پایایی آن با آلفای کرونباخ برابر 209 و تحلیل مسیر و با (SEM) روایی محتوایی از تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. با روش معادلات ساختاری نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهند، هوش (LISREL) استفاده از نرم افزار لیزرل مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران موثر است .همچنین رفتار مالی و آموزش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق قصد موثر هستند ولی سواد مالی تأثیری بر رفتار استفاده از کارت اعتباری ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مالی، مالی رفتاری، کارت های اعتباری، بانک ملت.en_US
dc.titleبررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر افتخاری علی آبادی-
dc.date.accessioned2023-02-18T15:58:28Z-
dc.date.available2023-02-18T15:58:28Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4696-
dc.description.abstractجامعه مدرن و مقاومت در برابر تنوع و پیچیدگی محصولات و خدمات مالی موجود ،توانا سازد ، ضروری شده است. مقاله پیش رو با هدف بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران، انجام گرفته است. بدین منظور از بین 0033 مشتری بانک ملت با استفاده از رابطه کوکران تعداد نمونه آماری در سطح خطای 5 درصد برابر با 043 نفر به منظور انجام تحقیق انتخاب شده است. روش تحقیق بر مبنای هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی به شیوه پیمایشی با رویکرد علی می باشد. ابزار 3 مورد تأیید است و جهت / گردآوری داده ها، پرسشنامه استاندارد می باشد که پایایی آن با آلفای کرونباخ برابر 209 و تحلیل مسیر و با (SEM) روایی محتوایی از تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. با روش معادلات ساختاری نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهند، هوش (LISREL) استفاده از نرم افزار لیزرل مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران موثر است .همچنین رفتار مالی و آموزش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق قصد موثر هستند ولی سواد مالی تأثیری بر رفتار استفاده از کارت اعتباری ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مالی، مالی رفتاری، کارت های اعتباری، بانک ملت.en_US
dc.titleبررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر افتخاری علی آبادی-
dc.date.accessioned2023-02-18T15:58:28Z-
dc.date.available2023-02-18T15:58:28Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4696-
dc.description.abstractجامعه مدرن و مقاومت در برابر تنوع و پیچیدگی محصولات و خدمات مالی موجود ،توانا سازد ، ضروری شده است. مقاله پیش رو با هدف بررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران، انجام گرفته است. بدین منظور از بین 0033 مشتری بانک ملت با استفاده از رابطه کوکران تعداد نمونه آماری در سطح خطای 5 درصد برابر با 043 نفر به منظور انجام تحقیق انتخاب شده است. روش تحقیق بر مبنای هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی به شیوه پیمایشی با رویکرد علی می باشد. ابزار 3 مورد تأیید است و جهت / گردآوری داده ها، پرسشنامه استاندارد می باشد که پایایی آن با آلفای کرونباخ برابر 209 و تحلیل مسیر و با (SEM) روایی محتوایی از تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. با روش معادلات ساختاری نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحقیق نشان می دهند، هوش (LISREL) استفاده از نرم افزار لیزرل مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران موثر است .همچنین رفتار مالی و آموزش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران به طور مستقیم و غیرمستقیم از طریق قصد موثر هستند ولی سواد مالی تأثیری بر رفتار استفاده از کارت اعتباری ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش مالی، مالی رفتاری، کارت های اعتباری، بانک ملت.en_US
dc.titleبررسی تأثیر هوش مالی بر رفتار استفاده از کارت های اعتباری در میان مشتریان شعب بانک ملت در شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf1.09 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File