Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر افتخاری علی آبادی-
dc.contributorمحمد همتی روزبهانی-
dc.date.accessioned2023-02-18T15:56:10Z-
dc.date.available2023-02-18T15:56:10Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4695-
dc.description.abstractدر این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است و بر اساس یک دوره ی 5 ساله از ابتدای سال 8319 تا انتهای سال مالی 8393 فرضیات تاثیر پذیری آمیخته بازاریابی و عوامل زیر مجموعه آن بر رفتار سهامداران در بین کلیه شرکت های خدماتی، که سهام آنها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش قرار گرفته است، آزمون شده است. تحقیق حاضر از دیدگاه هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از دیدگاه ماهیت و روش از نوع تحقیقات همبستگی محسوب میشود. در این پژوهش یک متغیر)آمیخته بازاریابی و عوامل مربوط به آن( به عنوان متغیر مستقل و متغیر دیگر)رفتار سهامداران( به عنوان متغیر وابسته، در نظرگرفته شده و با استفاده از معادلات ساختاری ارتباط بین آنها سنجیده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده در این مقاله، رفتار سهامداران بازار بورس تهران رابطه معناداری با آمیخته بازاریابی و عوامل آن داردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآمیخته بازاریابی خدمات، رفتار سهامدارن، مالی رفتاری، معادلات ساختاری، تورشهای رفتاری.en_US
dc.titleآمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آنها بر رفتار سهامداران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98.pdf641.12 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر افتخاری علی آبادی-
dc.contributorمحمد همتی روزبهانی-
dc.date.accessioned2023-02-18T15:56:10Z-
dc.date.available2023-02-18T15:56:10Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4695-
dc.description.abstractدر این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است و بر اساس یک دوره ی 5 ساله از ابتدای سال 8319 تا انتهای سال مالی 8393 فرضیات تاثیر پذیری آمیخته بازاریابی و عوامل زیر مجموعه آن بر رفتار سهامداران در بین کلیه شرکت های خدماتی، که سهام آنها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش قرار گرفته است، آزمون شده است. تحقیق حاضر از دیدگاه هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از دیدگاه ماهیت و روش از نوع تحقیقات همبستگی محسوب میشود. در این پژوهش یک متغیر)آمیخته بازاریابی و عوامل مربوط به آن( به عنوان متغیر مستقل و متغیر دیگر)رفتار سهامداران( به عنوان متغیر وابسته، در نظرگرفته شده و با استفاده از معادلات ساختاری ارتباط بین آنها سنجیده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده در این مقاله، رفتار سهامداران بازار بورس تهران رابطه معناداری با آمیخته بازاریابی و عوامل آن داردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآمیخته بازاریابی خدمات، رفتار سهامدارن، مالی رفتاری، معادلات ساختاری، تورشهای رفتاری.en_US
dc.titleآمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آنها بر رفتار سهامداران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98.pdf641.12 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر افتخاری علی آبادی-
dc.contributorمحمد همتی روزبهانی-
dc.date.accessioned2023-02-18T15:56:10Z-
dc.date.available2023-02-18T15:56:10Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4695-
dc.description.abstractدر این پژوهش با اتکاء به مبانی نظری آمیخته بازاریابی و مالیه رفتاری به بررسی تاثیر به کارگیری آمیخته بازاریابی بر رفتار سهامداران در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است و بر اساس یک دوره ی 5 ساله از ابتدای سال 8319 تا انتهای سال مالی 8393 فرضیات تاثیر پذیری آمیخته بازاریابی و عوامل زیر مجموعه آن بر رفتار سهامداران در بین کلیه شرکت های خدماتی، که سهام آنها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران مورد پذیرش قرار گرفته است، آزمون شده است. تحقیق حاضر از دیدگاه هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از دیدگاه ماهیت و روش از نوع تحقیقات همبستگی محسوب میشود. در این پژوهش یک متغیر)آمیخته بازاریابی و عوامل مربوط به آن( به عنوان متغیر مستقل و متغیر دیگر)رفتار سهامداران( به عنوان متغیر وابسته، در نظرگرفته شده و با استفاده از معادلات ساختاری ارتباط بین آنها سنجیده شده است. با توجه به نتایج بدست آمده در این مقاله، رفتار سهامداران بازار بورس تهران رابطه معناداری با آمیخته بازاریابی و عوامل آن داردen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectآمیخته بازاریابی خدمات، رفتار سهامدارن، مالی رفتاری، معادلات ساختاری، تورشهای رفتاری.en_US
dc.titleآمیخته بازاریابی خدمات و تاثیر آنها بر رفتار سهامداران-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98.pdf641.12 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File