Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکژال تجری-
dc.contributorارین قلی پور-
dc.date.accessioned2023-02-17T08:59:38Z-
dc.date.available2023-02-17T08:59:38Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4685-
dc.description.abstractبا افزایش رقابت در عرصه بانکداری اینترنتی وفاداری الکترونیکی کاربران به عنوان کلید اصلی موفقیت بانکداری موفقیت بانکداری محسوب شده ویکی از مهمترین ومشکلترین وظایف بانک ها در جهت کسب مزیت رقابتی وحفظ بقا در فضای بانکداری الکترونیک است از آنجایی که وب سایت مهم ترین واصلی ترین کانال توزیع خدمات در بانکداری اینترنتی است کیفیت وب سایت می تواند نقش مهم در جذب وحفظ مشتریان وافزایش وفاداری الکترونیکی آنها ایفا کند بنابراین ضروری است که بانک ها درک عمیقی از ابعاد اصلی کیفیت وب سایت وتاثیر آنها بر وفاداری مشتریان داشته باشند دراین مقاله سعی داریم با بررسی رابطه کیفیت وب سایت ووفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی راهبردهای مناسب تری را جهت بهبود کیفیت وب سایت های بانکی وافزایش وفاداری الکترونیکی کاربران انها تدوین نماییم روش تحقیق از نظر هدف کاربردی واز نظر شیوه گردآوری داده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری کلیه مشتریان اینترنتی شعب بانک ملی استان کرمانشاه است جهت بررسی فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری وآزمون همبستگی پیرسون استفاده شد ونتایج نشان دادند که رابطه معناداری بین امنیت محرمانگی کیفیت اطلاعات سهولت استفاده سبک گرافیکی قابلیت اطمینان وپاسخگویی با وفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی وجود دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت وب سایت ، وفاداری الکترونیکی ، بانکداری اینترنتیen_US
dc.titleکیفیت وب سایت ورابطه آن باوفاداری الکترونیکی مشتریان به خدمات بانکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
623.pdf660.51 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکژال تجری-
dc.contributorارین قلی پور-
dc.date.accessioned2023-02-17T08:59:38Z-
dc.date.available2023-02-17T08:59:38Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4685-
dc.description.abstractبا افزایش رقابت در عرصه بانکداری اینترنتی وفاداری الکترونیکی کاربران به عنوان کلید اصلی موفقیت بانکداری موفقیت بانکداری محسوب شده ویکی از مهمترین ومشکلترین وظایف بانک ها در جهت کسب مزیت رقابتی وحفظ بقا در فضای بانکداری الکترونیک است از آنجایی که وب سایت مهم ترین واصلی ترین کانال توزیع خدمات در بانکداری اینترنتی است کیفیت وب سایت می تواند نقش مهم در جذب وحفظ مشتریان وافزایش وفاداری الکترونیکی آنها ایفا کند بنابراین ضروری است که بانک ها درک عمیقی از ابعاد اصلی کیفیت وب سایت وتاثیر آنها بر وفاداری مشتریان داشته باشند دراین مقاله سعی داریم با بررسی رابطه کیفیت وب سایت ووفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی راهبردهای مناسب تری را جهت بهبود کیفیت وب سایت های بانکی وافزایش وفاداری الکترونیکی کاربران انها تدوین نماییم روش تحقیق از نظر هدف کاربردی واز نظر شیوه گردآوری داده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری کلیه مشتریان اینترنتی شعب بانک ملی استان کرمانشاه است جهت بررسی فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری وآزمون همبستگی پیرسون استفاده شد ونتایج نشان دادند که رابطه معناداری بین امنیت محرمانگی کیفیت اطلاعات سهولت استفاده سبک گرافیکی قابلیت اطمینان وپاسخگویی با وفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی وجود دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت وب سایت ، وفاداری الکترونیکی ، بانکداری اینترنتیen_US
dc.titleکیفیت وب سایت ورابطه آن باوفاداری الکترونیکی مشتریان به خدمات بانکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
623.pdf660.51 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorکژال تجری-
dc.contributorارین قلی پور-
dc.date.accessioned2023-02-17T08:59:38Z-
dc.date.available2023-02-17T08:59:38Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4685-
dc.description.abstractبا افزایش رقابت در عرصه بانکداری اینترنتی وفاداری الکترونیکی کاربران به عنوان کلید اصلی موفقیت بانکداری موفقیت بانکداری محسوب شده ویکی از مهمترین ومشکلترین وظایف بانک ها در جهت کسب مزیت رقابتی وحفظ بقا در فضای بانکداری الکترونیک است از آنجایی که وب سایت مهم ترین واصلی ترین کانال توزیع خدمات در بانکداری اینترنتی است کیفیت وب سایت می تواند نقش مهم در جذب وحفظ مشتریان وافزایش وفاداری الکترونیکی آنها ایفا کند بنابراین ضروری است که بانک ها درک عمیقی از ابعاد اصلی کیفیت وب سایت وتاثیر آنها بر وفاداری مشتریان داشته باشند دراین مقاله سعی داریم با بررسی رابطه کیفیت وب سایت ووفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی راهبردهای مناسب تری را جهت بهبود کیفیت وب سایت های بانکی وافزایش وفاداری الکترونیکی کاربران انها تدوین نماییم روش تحقیق از نظر هدف کاربردی واز نظر شیوه گردآوری داده توصیفی همبستگی بوده وجامعه آماری کلیه مشتریان اینترنتی شعب بانک ملی استان کرمانشاه است جهت بررسی فرضیه ها از مدل معادلات ساختاری وآزمون همبستگی پیرسون استفاده شد ونتایج نشان دادند که رابطه معناداری بین امنیت محرمانگی کیفیت اطلاعات سهولت استفاده سبک گرافیکی قابلیت اطمینان وپاسخگویی با وفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی وجود دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت وب سایت ، وفاداری الکترونیکی ، بانکداری اینترنتیen_US
dc.titleکیفیت وب سایت ورابطه آن باوفاداری الکترونیکی مشتریان به خدمات بانکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
623.pdf660.51 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File