Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4681
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | حمیدرضا احدی | - |
dc.contributor | حسین سبزه کار | - |
dc.contributor | حجت اله حسین آبادی | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T08:53:12Z | - |
dc.date.available | 2023-02-17T08:53:12Z | - |
dc.date.issued | 1392 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4681 | - |
dc.description.abstract | مهندسی ارزش یک کارمدترین روشهای صرفه جویی درهزینه های اجرای پروژه بویژه پروژه های عمرانی است هرمحصول طرح یا پروژه را میتوان درمعرض مطالعه ارزش قرارداد این ارزیابی میتواند درهرمرحله ازدوره عمر پروژه دنبال شود با این حال طبیعی است که بکارگیری مهندسی ارزش باید به منظور بدست اوردن بالاترین نرخ برگشت سرمایه و باتوجه به محدودیت های موجود صورت گیرد مطالعات ارزش خود هزینه بر و ا جرای آن نیازمند نیروی متخصص می باشد و باتوجه به محدودیت های راه اهن ج.ا.ایران دراین زمینه ها توسعه مدلی مبتنی برمعیارهای مهندسی ارزش برای اولویت بندی پروژه های ریلی ضروری به نظر می رسد و دراین مقاله با استفاده ازنظر متخصصین حوزه حمل و نقل ریلی هفت معیار اصلی درانتخاب پروژه های مهندسی ارزش شناسایی شده و با استفاده ازروش تحلیل سلسله مراتبی فازی پنج پروژه ازبین پروژه های مصوب راه اهن جمهوری اسلامی ایران مورد ارزیابی قرارگرفته و الویت پروژه های منتخب جهت انجام مطالعات مهندسی ارزش مشخص گردید براساس نتایج بدست امده ازاین مطالعه اجرای پروژه ریلی اصفهان - اهواز دارای بالاترین اولویت اجرا ازنظر معیارها یمهندسی ارزش دربین سایرپروژه های مورد بررسی می باشد | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | مهندسی ارزش ، تصمیم گیری ، اولویت بندی پروژه های ریلی ، تحلیل سلسله مراتبی فازی | en_US |
dc.title | طراحی یک مدل تصمیم گیری مبتنی برمعیارهای مهندسی ارزش به منظور الویت بندی و انتخاب پروژه های ریلی | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
618.pdf | 578.6 kB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | حمیدرضا احدی | - |
dc.contributor | حسین سبزه کار | - |
dc.contributor | حجت اله حسین آبادی | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T08:53:12Z | - |
dc.date.available | 2023-02-17T08:53:12Z | - |
dc.date.issued | 1392 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4681 | - |
dc.description.abstract | مهندسی ارزش یک کارمدترین روشهای صرفه جویی درهزینه های اجرای پروژه بویژه پروژه های عمرانی است هرمحصول طرح یا پروژه را میتوان درمعرض مطالعه ارزش قرارداد این ارزیابی میتواند درهرمرحله ازدوره عمر پروژه دنبال شود با این حال طبیعی است که بکارگیری مهندسی ارزش باید به منظور بدست اوردن بالاترین نرخ برگشت سرمایه و باتوجه به محدودیت های موجود صورت گیرد مطالعات ارزش خود هزینه بر و ا جرای آن نیازمند نیروی متخصص می باشد و باتوجه به محدودیت های راه اهن ج.ا.ایران دراین زمینه ها توسعه مدلی مبتنی برمعیارهای مهندسی ارزش برای اولویت بندی پروژه های ریلی ضروری به نظر می رسد و دراین مقاله با استفاده ازنظر متخصصین حوزه حمل و نقل ریلی هفت معیار اصلی درانتخاب پروژه های مهندسی ارزش شناسایی شده و با استفاده ازروش تحلیل سلسله مراتبی فازی پنج پروژه ازبین پروژه های مصوب راه اهن جمهوری اسلامی ایران مورد ارزیابی قرارگرفته و الویت پروژه های منتخب جهت انجام مطالعات مهندسی ارزش مشخص گردید براساس نتایج بدست امده ازاین مطالعه اجرای پروژه ریلی اصفهان - اهواز دارای بالاترین اولویت اجرا ازنظر معیارها یمهندسی ارزش دربین سایرپروژه های مورد بررسی می باشد | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | مهندسی ارزش ، تصمیم گیری ، اولویت بندی پروژه های ریلی ، تحلیل سلسله مراتبی فازی | en_US |
dc.title | طراحی یک مدل تصمیم گیری مبتنی برمعیارهای مهندسی ارزش به منظور الویت بندی و انتخاب پروژه های ریلی | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
618.pdf | 578.6 kB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | حمیدرضا احدی | - |
dc.contributor | حسین سبزه کار | - |
dc.contributor | حجت اله حسین آبادی | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-17T08:53:12Z | - |
dc.date.available | 2023-02-17T08:53:12Z | - |
dc.date.issued | 1392 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4681 | - |
dc.description.abstract | مهندسی ارزش یک کارمدترین روشهای صرفه جویی درهزینه های اجرای پروژه بویژه پروژه های عمرانی است هرمحصول طرح یا پروژه را میتوان درمعرض مطالعه ارزش قرارداد این ارزیابی میتواند درهرمرحله ازدوره عمر پروژه دنبال شود با این حال طبیعی است که بکارگیری مهندسی ارزش باید به منظور بدست اوردن بالاترین نرخ برگشت سرمایه و باتوجه به محدودیت های موجود صورت گیرد مطالعات ارزش خود هزینه بر و ا جرای آن نیازمند نیروی متخصص می باشد و باتوجه به محدودیت های راه اهن ج.ا.ایران دراین زمینه ها توسعه مدلی مبتنی برمعیارهای مهندسی ارزش برای اولویت بندی پروژه های ریلی ضروری به نظر می رسد و دراین مقاله با استفاده ازنظر متخصصین حوزه حمل و نقل ریلی هفت معیار اصلی درانتخاب پروژه های مهندسی ارزش شناسایی شده و با استفاده ازروش تحلیل سلسله مراتبی فازی پنج پروژه ازبین پروژه های مصوب راه اهن جمهوری اسلامی ایران مورد ارزیابی قرارگرفته و الویت پروژه های منتخب جهت انجام مطالعات مهندسی ارزش مشخص گردید براساس نتایج بدست امده ازاین مطالعه اجرای پروژه ریلی اصفهان - اهواز دارای بالاترین اولویت اجرا ازنظر معیارها یمهندسی ارزش دربین سایرپروژه های مورد بررسی می باشد | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | مهندسی ارزش ، تصمیم گیری ، اولویت بندی پروژه های ریلی ، تحلیل سلسله مراتبی فازی | en_US |
dc.title | طراحی یک مدل تصمیم گیری مبتنی برمعیارهای مهندسی ارزش به منظور الویت بندی و انتخاب پروژه های ریلی | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
618.pdf | 578.6 kB | Adobe PDF | Preview File |