Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفریبا شعله-
dc.contributorنیما یزدانی-
dc.contributorروزبه جان فشان-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:31:21Z-
dc.date.available2023-02-15T08:31:21Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4678-
dc.description.abstractدانش مهمترین منبعی است که در مدیریت پروژه مورد نیاز می باشد. هدف اصلی این مقاله فراهم ساختن مدلی جامع از مدیریت دانش پروژه ها می باشد. 2 نوع اصلی دانش پروژه وجود دارد: دانش خرد که برای اجرای هر یک از فعالیت ها (و یا بخشی از آن ها) مورد نیاز است و دانش کلان که به معنی تمامی دارایی دانشی افراد در سطح سازمانی است. دانش پروژه ها در 4 سطح متمایز مدیریت می شود: فردی، پروژه، سازمانی و جهانی. این مقاله از دسته مقالات مروری می باشد و چرخه حیات دانش خرد را در سطح سازمان توصیف می کند و همچنین فرآیندهای عمودی جریان دانش را بین سطوح سازمانی مشخص می سازد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، مدیریت پروژه ، دانش ، چرخه عمرen_US
dc.titleبررسی چرخه عمر دانش تیم پروژه در سازمان های پروژه محور-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
610.pdf642.25 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفریبا شعله-
dc.contributorنیما یزدانی-
dc.contributorروزبه جان فشان-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:31:21Z-
dc.date.available2023-02-15T08:31:21Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4678-
dc.description.abstractدانش مهمترین منبعی است که در مدیریت پروژه مورد نیاز می باشد. هدف اصلی این مقاله فراهم ساختن مدلی جامع از مدیریت دانش پروژه ها می باشد. 2 نوع اصلی دانش پروژه وجود دارد: دانش خرد که برای اجرای هر یک از فعالیت ها (و یا بخشی از آن ها) مورد نیاز است و دانش کلان که به معنی تمامی دارایی دانشی افراد در سطح سازمانی است. دانش پروژه ها در 4 سطح متمایز مدیریت می شود: فردی، پروژه، سازمانی و جهانی. این مقاله از دسته مقالات مروری می باشد و چرخه حیات دانش خرد را در سطح سازمان توصیف می کند و همچنین فرآیندهای عمودی جریان دانش را بین سطوح سازمانی مشخص می سازد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، مدیریت پروژه ، دانش ، چرخه عمرen_US
dc.titleبررسی چرخه عمر دانش تیم پروژه در سازمان های پروژه محور-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
610.pdf642.25 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorفریبا شعله-
dc.contributorنیما یزدانی-
dc.contributorروزبه جان فشان-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:31:21Z-
dc.date.available2023-02-15T08:31:21Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4678-
dc.description.abstractدانش مهمترین منبعی است که در مدیریت پروژه مورد نیاز می باشد. هدف اصلی این مقاله فراهم ساختن مدلی جامع از مدیریت دانش پروژه ها می باشد. 2 نوع اصلی دانش پروژه وجود دارد: دانش خرد که برای اجرای هر یک از فعالیت ها (و یا بخشی از آن ها) مورد نیاز است و دانش کلان که به معنی تمامی دارایی دانشی افراد در سطح سازمانی است. دانش پروژه ها در 4 سطح متمایز مدیریت می شود: فردی، پروژه، سازمانی و جهانی. این مقاله از دسته مقالات مروری می باشد و چرخه حیات دانش خرد را در سطح سازمان توصیف می کند و همچنین فرآیندهای عمودی جریان دانش را بین سطوح سازمانی مشخص می سازد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، مدیریت پروژه ، دانش ، چرخه عمرen_US
dc.titleبررسی چرخه عمر دانش تیم پروژه در سازمان های پروژه محور-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
610.pdf642.25 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File