Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorیونس خوشنود-
dc.contributorغلامعلی خشنود-
dc.contributorمحسن پارسا-
dc.contributorحامد یلمه علی آبادی-
dc.date.accessioned2023-02-15T07:04:22Z-
dc.date.available2023-02-15T07:04:22Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4649-
dc.description.abstractکارافرینی نیروی اصلی توسصه اقتصادی به حساب می آید که با استفاده از تغییر و نوآوری، رشد تولید وخدمات را به وجود می آورد. مطالعهی ادبیات توسعه و برنامه ریزی نشان می دهد که مردم جوامع باید به صورت سازمان یافته و در چارچوب تشکل های مدنی مشخصدرآیند تا بتوانند از توانایی ها، استعدادها و خلاقیت های خویش را بصورت مطلوب استفاده کرده و آن ها را مدیریت نمایند که این مهمدر قالب کارآفرینی بروز می کند . با توجه به تغییرات سریع اجتماعی - اقتصادی در سطح بین المللی، توجه به مسئله جهانی شدن در بخشهای گوناگون اقتصادی از جمله گردشگری، امری اجتناب ناپذیر می باشد.گردشگری یکی از بخش های اقتصادی است که به درجه بالایی از مشارکت فعالیت های کارآفرینانه نیاز دارد پاسخگویی به تقاضای روزافزون و نیازهای مختلف گردشگری نیازمند تنوع خدمات و محصولات توریستی است. این مسئله فرصت های بیشتری را برای گرشگریپایدار فراهم می کند. نظر به این که گردشگری به عنوان صنعتی روبه رشد که دائماً با تغییر تقاضای بازار رو به روست، بستری مناسببرای کارآفرینی به شمار می رود.بر این اساس، موضوع کارآفرینی و ترویج آن، در بخش گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی کشور، اهمیت پیدا می کند . دراین مقاله ابتدا گردشگری، کارآفرینی و ترویج کارآفرینی بررسی شده و با بیان اهمیت ترویج در کارآفرینی گردشگری، راهکارهایی جهت تلفیقکارآفرینی در گردشگری ارائه می گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکارآفرینی ، ترویج کارآفرینی ، گردشگری ، آموزش کارآفرینیen_US
dc.titleاهمیت ترویج کارآفرینی در صنعت گردشگری پایدار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
556.pdf605.56 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorیونس خوشنود-
dc.contributorغلامعلی خشنود-
dc.contributorمحسن پارسا-
dc.contributorحامد یلمه علی آبادی-
dc.date.accessioned2023-02-15T07:04:22Z-
dc.date.available2023-02-15T07:04:22Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4649-
dc.description.abstractکارافرینی نیروی اصلی توسصه اقتصادی به حساب می آید که با استفاده از تغییر و نوآوری، رشد تولید وخدمات را به وجود می آورد. مطالعهی ادبیات توسعه و برنامه ریزی نشان می دهد که مردم جوامع باید به صورت سازمان یافته و در چارچوب تشکل های مدنی مشخصدرآیند تا بتوانند از توانایی ها، استعدادها و خلاقیت های خویش را بصورت مطلوب استفاده کرده و آن ها را مدیریت نمایند که این مهمدر قالب کارآفرینی بروز می کند . با توجه به تغییرات سریع اجتماعی - اقتصادی در سطح بین المللی، توجه به مسئله جهانی شدن در بخشهای گوناگون اقتصادی از جمله گردشگری، امری اجتناب ناپذیر می باشد.گردشگری یکی از بخش های اقتصادی است که به درجه بالایی از مشارکت فعالیت های کارآفرینانه نیاز دارد پاسخگویی به تقاضای روزافزون و نیازهای مختلف گردشگری نیازمند تنوع خدمات و محصولات توریستی است. این مسئله فرصت های بیشتری را برای گرشگریپایدار فراهم می کند. نظر به این که گردشگری به عنوان صنعتی روبه رشد که دائماً با تغییر تقاضای بازار رو به روست، بستری مناسببرای کارآفرینی به شمار می رود.بر این اساس، موضوع کارآفرینی و ترویج آن، در بخش گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی کشور، اهمیت پیدا می کند . دراین مقاله ابتدا گردشگری، کارآفرینی و ترویج کارآفرینی بررسی شده و با بیان اهمیت ترویج در کارآفرینی گردشگری، راهکارهایی جهت تلفیقکارآفرینی در گردشگری ارائه می گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکارآفرینی ، ترویج کارآفرینی ، گردشگری ، آموزش کارآفرینیen_US
dc.titleاهمیت ترویج کارآفرینی در صنعت گردشگری پایدار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
556.pdf605.56 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorیونس خوشنود-
dc.contributorغلامعلی خشنود-
dc.contributorمحسن پارسا-
dc.contributorحامد یلمه علی آبادی-
dc.date.accessioned2023-02-15T07:04:22Z-
dc.date.available2023-02-15T07:04:22Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4649-
dc.description.abstractکارافرینی نیروی اصلی توسصه اقتصادی به حساب می آید که با استفاده از تغییر و نوآوری، رشد تولید وخدمات را به وجود می آورد. مطالعهی ادبیات توسعه و برنامه ریزی نشان می دهد که مردم جوامع باید به صورت سازمان یافته و در چارچوب تشکل های مدنی مشخصدرآیند تا بتوانند از توانایی ها، استعدادها و خلاقیت های خویش را بصورت مطلوب استفاده کرده و آن ها را مدیریت نمایند که این مهمدر قالب کارآفرینی بروز می کند . با توجه به تغییرات سریع اجتماعی - اقتصادی در سطح بین المللی، توجه به مسئله جهانی شدن در بخشهای گوناگون اقتصادی از جمله گردشگری، امری اجتناب ناپذیر می باشد.گردشگری یکی از بخش های اقتصادی است که به درجه بالایی از مشارکت فعالیت های کارآفرینانه نیاز دارد پاسخگویی به تقاضای روزافزون و نیازهای مختلف گردشگری نیازمند تنوع خدمات و محصولات توریستی است. این مسئله فرصت های بیشتری را برای گرشگریپایدار فراهم می کند. نظر به این که گردشگری به عنوان صنعتی روبه رشد که دائماً با تغییر تقاضای بازار رو به روست، بستری مناسببرای کارآفرینی به شمار می رود.بر این اساس، موضوع کارآفرینی و ترویج آن، در بخش گردشگری به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی کشور، اهمیت پیدا می کند . دراین مقاله ابتدا گردشگری، کارآفرینی و ترویج کارآفرینی بررسی شده و با بیان اهمیت ترویج در کارآفرینی گردشگری، راهکارهایی جهت تلفیقکارآفرینی در گردشگری ارائه می گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکارآفرینی ، ترویج کارآفرینی ، گردشگری ، آموزش کارآفرینیen_US
dc.titleاهمیت ترویج کارآفرینی در صنعت گردشگری پایدار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
556.pdf605.56 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File