Skip navigation
صفحه اصلی
مرور
رسته ها و مجموعه ها
Browse Items by:
تاریخ انتشار
پدیدآورنده
عنوان
موضوع
طبقه بندي منابع
ورود
کارتابل من
درخواست اشتراک
ویرایش اطلاعات من (پروفایل)
خدمات کتابخانه
راهنماها
جستجوی ساده و پیشرفته
ویور
ماموریت
چشم انداز
اخبار مهرالبرز
English
فارسی
Fa
En
جستجوی پیشرفته
انتخاب مجموعه
تمام مجموعه ها
پایگاه فنی و مهندسی
مدیریت فناوری اطلاعات
برای
فیلترهای فعلی
عنوان
پدیدآورنده
موضوع
تاریخ انتشار
دوره
شماره
ماه
نوع مدرک
عین عبارت
شامل کلید واژه ی
بجز عبارت
به جز کلید واژه ی
پاک کن
پالایش جستجو:
جهت پالایش جستجو از فیلترها استفاده نمایید .
عنوان
پدیدآورنده
موضوع
تاریخ انتشار
دوره
شماره
ماه
نوع مدرک
عین عبارت
شامل کلید واژه ی
بجز عبارت
به جز کلید واژه ی
نتایج 21-30از30(زمان جستجو:0.0ثانیه).
قبلی
1
2
3
بعدی
رکورد(های) بازیابی شده :
تصویر
تاریخ انتشار
عنوان
پدیدآورنده
1400
خوشه بندی مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک با بهره گیری از تراکنش های الکترونیکی و اطلاعات دموگرافیک (مورد مطالعه: بانک رفاه)
محمد تقی تقوی فرد
;
امیر محمد خانی
;
فاطمه لطفی
1401
تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ ادوایزر برای رستوران های ایران با رویکرد یادگیری عمیق
سیده آرمینا محسنی
;
آمنه خدیور
;
فاطمه عباسی
1401
Challenges in Creating Business Value from Health Information Systems (HIS): A Hybrid Fuzzy Approach
Ahad Zareravasan
;
Reza Alizadeh
1400
بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی
حمیدرضا شبانی
;
مهرشاد خسرویانی
1401
بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاک
عادل پورقنبر
;
اعظم توکلی
;
حامد حیدری
1401
برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها
ناصر فتحی
;
سمیه عربی
;
حامد حیدری
1401
بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاین
امید مبارکی
;
پریسا حاصلی
;
حامد حیدری
1402
بهینه سازی جریان حمل و نقل ترافیکی از طریق الگوریتم های یادگیری مبتنی بر شبکه عصبی
محمد نیک فلاح
;
مریم سیدی پور
;
امیر بختیاری باباپیری
1402
مروری بر استفاده از شبکه های عصبی شبیه سازی شده در تبیین ریسک اعتباری مشتریان بانک ها؛ اهمیت و ضرورت بازنگری با روش های نوین
مجتبی هداوند
;
حمیدرضا معصومی خلجی
1402
مدلسازی و پیشبینی قصد خرید تلفن همراه کاربران توییتر بر مبنای تحلیل احساسات
مینا نوروزی
;
آمنه خدیور
;
فاطمه عباسی
آمار پایگاه
انواع مدرک
30
Article
تاریخ انتشار
3
1402
10
1401
17
1400