جستجوی پیشرفته


فیلترهای فعلی
پاک کن
پالایش جستجو:

جهت پالایش جستجو از فیلترها استفاده نمایید .


نتایج 21-30از30(زمان جستجو:0.0ثانیه).
رکورد(های) بازیابی شده :
تصویرتاریخ انتشارعنوان پدیدآورنده
1400خوشه بندی مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک با بهره گیری از تراکنش های الکترونیکی و اطلاعات دموگرافیک (مورد مطالعه: بانک رفاه)محمد تقی تقوی فرد; امیر محمد خانی; فاطمه لطفی
1401تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ ادوایزر برای رستوران های ایران با رویکرد یادگیری عمیقسیده آرمینا محسنی; آمنه خدیور; فاطمه عباسی
1401Challenges in Creating Business Value from Health Information Systems (HIS): A Hybrid Fuzzy ApproachAhad Zareravasan; Reza Alizadeh
1400بررسی عوامل انگیزشی در امر یادگیری زبان آموزان با ملاحظه تاثیرگذاری شبکه های اجتماعیحمیدرضا شبانی; مهرشاد خسرویانی
1401بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در خرده فروشی های آنلاین مد و پوشاکعادل پورقنبر; اعظم توکلی; حامد حیدری
1401برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزهاناصر فتحی; سمیه عربی; حامد حیدری
1401بررسی عوامل موثر بر فرکانس خرید در اپلیکیشن های خرده فروشی آنلاینامید مبارکی; پریسا حاصلی; حامد حیدری
1402بهینه سازی جریان حمل و نقل ترافیکی از طریق الگوریتم های یادگیری مبتنی بر شبکه عصبیمحمد نیک فلاح; مریم سیدی پور; امیر بختیاری باباپیری
1402مروری بر استفاده از شبکه های عصبی شبیه سازی شده در تبیین ریسک اعتباری مشتریان بانک ها؛ اهمیت و ضرورت بازنگری با روش های نوینمجتبی هداوند; حمیدرضا معصومی خلجی
1402مدل‌سازی و پیش‌بینی قصد خرید تلفن همراه کاربران توییتر بر مبنای تحلیل احساساتمینا نوروزی; آمنه خدیور; فاطمه عباسی

آمار پایگاه

انواع مدرک
تاریخ انتشار