Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorمریم میر علایی-
dc.contributorامیر اشرفی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:31:12Z-
dc.date.available2023-02-13T18:31:12Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4637-
dc.description.abstractنیاز مبرم سازمان ها به درک صحیح از تغییرات محیط رقابتی از طریق تفسیر اثر بخش اطلاعات استفاده از ابزرهای پیشرفته تحلیلی را به عنوان پشتیبان تصمیم گیری به امری اجتناب ناپذیر مبدل ساخته است.به صورتی که موضوع بهره گیری صحیح ابزارهای هوش تجاری بسیار فراتر از بحث سود و زیان سازمان تعیین کننده بقا یا شکست سازمان می اشددر این راستا سیستم های هوش تجاری از طریق تدارک بستر اطلاعاتی مناسب تحلیل اطلاعات در دسترس و در نهایت ارائه راه حل های احتمالی سازمان ها را اتخاذ تصمیمات موثر توانمند می سازد.لذل مقاله حاضر سعی در بررسی تاثیر هر یک از ابزارهای هوش تجاری بر روی فرآیند تصمیم گیری سازمانی دارد.بر ههمین اساس و با مطالعه ادبیات پژوهش 4 ابزار کلیدی در حوزه ی سیستم های هوش تجاری اعم از انبارهای داده کاوی پردازش تحلیلی بر خط OLAP و تحلیل های پیشرفته که نسبت به سایر ابزارها از درجه اهمیت بالاتری برخوردار بوده اند مورد بررسی قرار گرفته اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، تصمیم گیری سازمانی ، داده کاوی ، تحلیل پیشرفتهen_US
dc.titleتاثیر بهره برداری از ابزارهای هوش تجاری در تصمیم گیری سازمانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
593.pdf1.58 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorمریم میر علایی-
dc.contributorامیر اشرفی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:31:12Z-
dc.date.available2023-02-13T18:31:12Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4637-
dc.description.abstractنیاز مبرم سازمان ها به درک صحیح از تغییرات محیط رقابتی از طریق تفسیر اثر بخش اطلاعات استفاده از ابزرهای پیشرفته تحلیلی را به عنوان پشتیبان تصمیم گیری به امری اجتناب ناپذیر مبدل ساخته است.به صورتی که موضوع بهره گیری صحیح ابزارهای هوش تجاری بسیار فراتر از بحث سود و زیان سازمان تعیین کننده بقا یا شکست سازمان می اشددر این راستا سیستم های هوش تجاری از طریق تدارک بستر اطلاعاتی مناسب تحلیل اطلاعات در دسترس و در نهایت ارائه راه حل های احتمالی سازمان ها را اتخاذ تصمیمات موثر توانمند می سازد.لذل مقاله حاضر سعی در بررسی تاثیر هر یک از ابزارهای هوش تجاری بر روی فرآیند تصمیم گیری سازمانی دارد.بر ههمین اساس و با مطالعه ادبیات پژوهش 4 ابزار کلیدی در حوزه ی سیستم های هوش تجاری اعم از انبارهای داده کاوی پردازش تحلیلی بر خط OLAP و تحلیل های پیشرفته که نسبت به سایر ابزارها از درجه اهمیت بالاتری برخوردار بوده اند مورد بررسی قرار گرفته اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، تصمیم گیری سازمانی ، داده کاوی ، تحلیل پیشرفتهen_US
dc.titleتاثیر بهره برداری از ابزارهای هوش تجاری در تصمیم گیری سازمانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
593.pdf1.58 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorمریم میر علایی-
dc.contributorامیر اشرفی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:31:12Z-
dc.date.available2023-02-13T18:31:12Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4637-
dc.description.abstractنیاز مبرم سازمان ها به درک صحیح از تغییرات محیط رقابتی از طریق تفسیر اثر بخش اطلاعات استفاده از ابزرهای پیشرفته تحلیلی را به عنوان پشتیبان تصمیم گیری به امری اجتناب ناپذیر مبدل ساخته است.به صورتی که موضوع بهره گیری صحیح ابزارهای هوش تجاری بسیار فراتر از بحث سود و زیان سازمان تعیین کننده بقا یا شکست سازمان می اشددر این راستا سیستم های هوش تجاری از طریق تدارک بستر اطلاعاتی مناسب تحلیل اطلاعات در دسترس و در نهایت ارائه راه حل های احتمالی سازمان ها را اتخاذ تصمیمات موثر توانمند می سازد.لذل مقاله حاضر سعی در بررسی تاثیر هر یک از ابزارهای هوش تجاری بر روی فرآیند تصمیم گیری سازمانی دارد.بر ههمین اساس و با مطالعه ادبیات پژوهش 4 ابزار کلیدی در حوزه ی سیستم های هوش تجاری اعم از انبارهای داده کاوی پردازش تحلیلی بر خط OLAP و تحلیل های پیشرفته که نسبت به سایر ابزارها از درجه اهمیت بالاتری برخوردار بوده اند مورد بررسی قرار گرفته اند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش تجاری ، تصمیم گیری سازمانی ، داده کاوی ، تحلیل پیشرفتهen_US
dc.titleتاثیر بهره برداری از ابزارهای هوش تجاری در تصمیم گیری سازمانی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
593.pdf1.58 MBAdobe PDF