جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4635
عنوان: بررسی تاثیر زیرساختهای مدیریت دانش در عملکرد سازمان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر تهران
پدیدآورنده: سامان ابراهیمی;رویا رهبرنیا
کلید واژه ها: مدیریت دانش ، ریزساخت ، فرهنگ ، فناوری ، عملکرد سازمانی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: امروزه مدیریت دانش و فعالیت های دانایی محور همواره مورد تأکید تمامی سازمان ها و صاحب نظران عرصه های مختلف جامعه قرار دارد. مدیریت دانش بخش ضروری از فعالیت های تجاری سازمان ها که با اهداف کوتاه مدت و بلندمدت آن ها در هم تنیده شده و به عنوان ابزاری برای ایجاد مزیت رقابتی مطرح می شود. مدیریت دانش یکی از رویکردهای مهم و ارزشمند سازمان های پیش رو محسوب می شود و با استقرار چنین سیستمی، که می توان از خروج و زایل شدن دارایی های فکری سازمان جلوگیری کرد. هدف این مقاله بررسی زیرساخت های مدیریت دانش در بانک سپه شعب تهران و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی می باشد و محقق تلاش می کند به این پرسش که زیرساخت های مدیریت دانش (رهبری، فناوری اطلاعات و فرهنگ) در بانک سپه چگونه است و آیا این زیرساخت بر عملکرد بانک سپه تأثیر می گذارد و خیر پاسخ دهد. رویکرد پژوهش اضلاع پیمایشی می باشد. جامعه آماری، شامل کارکنان صف و ستاد بانک سپه تهران به تعداد 331 نفر می باشد. روش نمونه گیری طبقه ای یه تصادفی، حجم نمونه 178 نفر انتخاب گردید و داده ها از طریق پرسش نامه با استفاده از نرم افزار LISREL و SPSS در صد اطمینان بیش از 95% و روایی بیش از 80% مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای بررسی فرضیات تحقیق از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی و آزمون کایزر مایر و بارتلت استفاده شد. یافته های پژوهش مؤید این عقیده است که مدیریت دانش عامل مؤثری در موفقیت عملکرد یک بنگاه محسوب می شود.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4635
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
589.pdf647.13 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر زیرساختهای مدیریت دانش در عملکرد سازمان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر تهران
پدیدآورنده: سامان ابراهیمی;رویا رهبرنیا
کلید واژه ها: مدیریت دانش ، ریزساخت ، فرهنگ ، فناوری ، عملکرد سازمانی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: امروزه مدیریت دانش و فعالیت های دانایی محور همواره مورد تأکید تمامی سازمان ها و صاحب نظران عرصه های مختلف جامعه قرار دارد. مدیریت دانش بخش ضروری از فعالیت های تجاری سازمان ها که با اهداف کوتاه مدت و بلندمدت آن ها در هم تنیده شده و به عنوان ابزاری برای ایجاد مزیت رقابتی مطرح می شود. مدیریت دانش یکی از رویکردهای مهم و ارزشمند سازمان های پیش رو محسوب می شود و با استقرار چنین سیستمی، که می توان از خروج و زایل شدن دارایی های فکری سازمان جلوگیری کرد. هدف این مقاله بررسی زیرساخت های مدیریت دانش در بانک سپه شعب تهران و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی می باشد و محقق تلاش می کند به این پرسش که زیرساخت های مدیریت دانش (رهبری، فناوری اطلاعات و فرهنگ) در بانک سپه چگونه است و آیا این زیرساخت بر عملکرد بانک سپه تأثیر می گذارد و خیر پاسخ دهد. رویکرد پژوهش اضلاع پیمایشی می باشد. جامعه آماری، شامل کارکنان صف و ستاد بانک سپه تهران به تعداد 331 نفر می باشد. روش نمونه گیری طبقه ای یه تصادفی، حجم نمونه 178 نفر انتخاب گردید و داده ها از طریق پرسش نامه با استفاده از نرم افزار LISREL و SPSS در صد اطمینان بیش از 95% و روایی بیش از 80% مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای بررسی فرضیات تحقیق از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی و آزمون کایزر مایر و بارتلت استفاده شد. یافته های پژوهش مؤید این عقیده است که مدیریت دانش عامل مؤثری در موفقیت عملکرد یک بنگاه محسوب می شود.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4635
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
589.pdf647.13 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر زیرساختهای مدیریت دانش در عملکرد سازمان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر تهران
پدیدآورنده: سامان ابراهیمی;رویا رهبرنیا
کلید واژه ها: مدیریت دانش ، ریزساخت ، فرهنگ ، فناوری ، عملکرد سازمانی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: امروزه مدیریت دانش و فعالیت های دانایی محور همواره مورد تأکید تمامی سازمان ها و صاحب نظران عرصه های مختلف جامعه قرار دارد. مدیریت دانش بخش ضروری از فعالیت های تجاری سازمان ها که با اهداف کوتاه مدت و بلندمدت آن ها در هم تنیده شده و به عنوان ابزاری برای ایجاد مزیت رقابتی مطرح می شود. مدیریت دانش یکی از رویکردهای مهم و ارزشمند سازمان های پیش رو محسوب می شود و با استقرار چنین سیستمی، که می توان از خروج و زایل شدن دارایی های فکری سازمان جلوگیری کرد. هدف این مقاله بررسی زیرساخت های مدیریت دانش در بانک سپه شعب تهران و تأثیر آن بر عملکرد سازمانی می باشد و محقق تلاش می کند به این پرسش که زیرساخت های مدیریت دانش (رهبری، فناوری اطلاعات و فرهنگ) در بانک سپه چگونه است و آیا این زیرساخت بر عملکرد بانک سپه تأثیر می گذارد و خیر پاسخ دهد. رویکرد پژوهش اضلاع پیمایشی می باشد. جامعه آماری، شامل کارکنان صف و ستاد بانک سپه تهران به تعداد 331 نفر می باشد. روش نمونه گیری طبقه ای یه تصادفی، حجم نمونه 178 نفر انتخاب گردید و داده ها از طریق پرسش نامه با استفاده از نرم افزار LISREL و SPSS در صد اطمینان بیش از 95% و روایی بیش از 80% مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای بررسی فرضیات تحقیق از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی و آزمون کایزر مایر و بارتلت استفاده شد. یافته های پژوهش مؤید این عقیده است که مدیریت دانش عامل مؤثری در موفقیت عملکرد یک بنگاه محسوب می شود.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4635
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
589.pdf647.13 kBAdobe PDF