Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4631
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سعید روحانی | - |
dc.contributor | مژده پیامانی | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T18:12:53Z | - |
dc.date.available | 2023-02-13T18:12:53Z | - |
dc.date.issued | 1394 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4631 | - |
dc.description.abstract | رضایت شغلی عبارت است از نوع نگرش یک فرد نسبت به شغل خویش. افزایش رضایت از شغل داشتن احساس و نگرش خوب به آن باعث بهبود عملکرد فرد در زمینه ی شغلی اش کاهش انصراف از شغل مورد نظر می شود.از ان جا که اینده نیروی کاری هر کشور در دستان توانمند معلمان آن کشور قرار دارد، داشتن رضایت شغلی در این قشر امری مهم می باشد. امروزه دبستان های موجود از لحاظ نحوه عملکرد و اموزش به دو نوع هوشمند و سنتی تقسیم شده اند .هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 اموزش و پرورش شهر تهران است در این تحقیق از پرسشنامه رضایت شغلی میته سوتا استفاده شد و نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها با روش های اماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss تحلیل شد. یافته ها نشان داد که میزان رضایت شغلی کلی معلمین دبستان های سنتی بیشتر از معلمین دبستان های هوشمند می باشد. لکن در مولفه شرایط فیزیکی و فرصت های پیشترفت معلمین دبستان های هوشمند رضایت بیشتری دارند که این خود در خور تامل بوده و می تواند به بررسی علل ان موضوع پژوهش های بعدی باشد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | رضایت شغلی ، عملکرد منابع انسانی ، دبستان هوشمند ، آموزگاران دبستان | en_US |
dc.title | بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس سنتی و معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
581.pdf | 435.88 kB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سعید روحانی | - |
dc.contributor | مژده پیامانی | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T18:12:53Z | - |
dc.date.available | 2023-02-13T18:12:53Z | - |
dc.date.issued | 1394 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4631 | - |
dc.description.abstract | رضایت شغلی عبارت است از نوع نگرش یک فرد نسبت به شغل خویش. افزایش رضایت از شغل داشتن احساس و نگرش خوب به آن باعث بهبود عملکرد فرد در زمینه ی شغلی اش کاهش انصراف از شغل مورد نظر می شود.از ان جا که اینده نیروی کاری هر کشور در دستان توانمند معلمان آن کشور قرار دارد، داشتن رضایت شغلی در این قشر امری مهم می باشد. امروزه دبستان های موجود از لحاظ نحوه عملکرد و اموزش به دو نوع هوشمند و سنتی تقسیم شده اند .هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 اموزش و پرورش شهر تهران است در این تحقیق از پرسشنامه رضایت شغلی میته سوتا استفاده شد و نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها با روش های اماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss تحلیل شد. یافته ها نشان داد که میزان رضایت شغلی کلی معلمین دبستان های سنتی بیشتر از معلمین دبستان های هوشمند می باشد. لکن در مولفه شرایط فیزیکی و فرصت های پیشترفت معلمین دبستان های هوشمند رضایت بیشتری دارند که این خود در خور تامل بوده و می تواند به بررسی علل ان موضوع پژوهش های بعدی باشد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | رضایت شغلی ، عملکرد منابع انسانی ، دبستان هوشمند ، آموزگاران دبستان | en_US |
dc.title | بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس سنتی و معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
581.pdf | 435.88 kB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سعید روحانی | - |
dc.contributor | مژده پیامانی | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-13T18:12:53Z | - |
dc.date.available | 2023-02-13T18:12:53Z | - |
dc.date.issued | 1394 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4631 | - |
dc.description.abstract | رضایت شغلی عبارت است از نوع نگرش یک فرد نسبت به شغل خویش. افزایش رضایت از شغل داشتن احساس و نگرش خوب به آن باعث بهبود عملکرد فرد در زمینه ی شغلی اش کاهش انصراف از شغل مورد نظر می شود.از ان جا که اینده نیروی کاری هر کشور در دستان توانمند معلمان آن کشور قرار دارد، داشتن رضایت شغلی در این قشر امری مهم می باشد. امروزه دبستان های موجود از لحاظ نحوه عملکرد و اموزش به دو نوع هوشمند و سنتی تقسیم شده اند .هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 اموزش و پرورش شهر تهران است در این تحقیق از پرسشنامه رضایت شغلی میته سوتا استفاده شد و نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها با روش های اماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss تحلیل شد. یافته ها نشان داد که میزان رضایت شغلی کلی معلمین دبستان های سنتی بیشتر از معلمین دبستان های هوشمند می باشد. لکن در مولفه شرایط فیزیکی و فرصت های پیشترفت معلمین دبستان های هوشمند رضایت بیشتری دارند که این خود در خور تامل بوده و می تواند به بررسی علل ان موضوع پژوهش های بعدی باشد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | رضایت شغلی ، عملکرد منابع انسانی ، دبستان هوشمند ، آموزگاران دبستان | en_US |
dc.title | بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس سنتی و معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
581.pdf | 435.88 kB | Adobe PDF |