جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4631
نمایش کامل اطلاعات کتابشناختی
فیلد DublinCoreمقدار زبان
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorمژده پیامانی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:12:53Z-
dc.date.available2023-02-13T18:12:53Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4631-
dc.description.abstractرضایت شغلی عبارت است از نوع نگرش یک فرد نسبت به شغل خویش. افزایش رضایت از شغل داشتن احساس و نگرش خوب به آن باعث بهبود عملکرد فرد در زمینه ی شغلی اش کاهش انصراف از شغل مورد نظر می شود.از ان جا که اینده نیروی کاری هر کشور در دستان توانمند معلمان آن کشور قرار دارد، داشتن رضایت شغلی در این قشر امری مهم می باشد. امروزه دبستان های موجود از لحاظ نحوه عملکرد و اموزش به دو نوع هوشمند و سنتی تقسیم شده اند .هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 اموزش و پرورش شهر تهران است در این تحقیق از پرسشنامه رضایت شغلی میته سوتا استفاده شد و نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها با روش های اماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss تحلیل شد. یافته ها نشان داد که میزان رضایت شغلی کلی معلمین دبستان های سنتی بیشتر از معلمین دبستان های هوشمند می باشد. لکن در مولفه شرایط فیزیکی و فرصت های پیشترفت معلمین دبستان های هوشمند رضایت بیشتری دارند که این خود در خور تامل بوده و می تواند به بررسی علل ان موضوع پژوهش های بعدی باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت شغلی ، عملکرد منابع انسانی ، دبستان هوشمند ، آموزگاران دبستانen_US
dc.titleبررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس سنتی و معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
581.pdf435.88 kBAdobe PDF
نمایش کامل اطلاعات کتابشناختی
فیلد DublinCoreمقدار زبان
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorمژده پیامانی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:12:53Z-
dc.date.available2023-02-13T18:12:53Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4631-
dc.description.abstractرضایت شغلی عبارت است از نوع نگرش یک فرد نسبت به شغل خویش. افزایش رضایت از شغل داشتن احساس و نگرش خوب به آن باعث بهبود عملکرد فرد در زمینه ی شغلی اش کاهش انصراف از شغل مورد نظر می شود.از ان جا که اینده نیروی کاری هر کشور در دستان توانمند معلمان آن کشور قرار دارد، داشتن رضایت شغلی در این قشر امری مهم می باشد. امروزه دبستان های موجود از لحاظ نحوه عملکرد و اموزش به دو نوع هوشمند و سنتی تقسیم شده اند .هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 اموزش و پرورش شهر تهران است در این تحقیق از پرسشنامه رضایت شغلی میته سوتا استفاده شد و نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها با روش های اماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss تحلیل شد. یافته ها نشان داد که میزان رضایت شغلی کلی معلمین دبستان های سنتی بیشتر از معلمین دبستان های هوشمند می باشد. لکن در مولفه شرایط فیزیکی و فرصت های پیشترفت معلمین دبستان های هوشمند رضایت بیشتری دارند که این خود در خور تامل بوده و می تواند به بررسی علل ان موضوع پژوهش های بعدی باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت شغلی ، عملکرد منابع انسانی ، دبستان هوشمند ، آموزگاران دبستانen_US
dc.titleبررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس سنتی و معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
581.pdf435.88 kBAdobe PDF
نمایش کامل اطلاعات کتابشناختی
فیلد DublinCoreمقدار زبان
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorمژده پیامانی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:12:53Z-
dc.date.available2023-02-13T18:12:53Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4631-
dc.description.abstractرضایت شغلی عبارت است از نوع نگرش یک فرد نسبت به شغل خویش. افزایش رضایت از شغل داشتن احساس و نگرش خوب به آن باعث بهبود عملکرد فرد در زمینه ی شغلی اش کاهش انصراف از شغل مورد نظر می شود.از ان جا که اینده نیروی کاری هر کشور در دستان توانمند معلمان آن کشور قرار دارد، داشتن رضایت شغلی در این قشر امری مهم می باشد. امروزه دبستان های موجود از لحاظ نحوه عملکرد و اموزش به دو نوع هوشمند و سنتی تقسیم شده اند .هدف از این پژوهش بررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 اموزش و پرورش شهر تهران است در این تحقیق از پرسشنامه رضایت شغلی میته سوتا استفاده شد و نمونه ها به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. داده ها با روش های اماری توصیفی و استنباطی به کمک نرم افزار spss تحلیل شد. یافته ها نشان داد که میزان رضایت شغلی کلی معلمین دبستان های سنتی بیشتر از معلمین دبستان های هوشمند می باشد. لکن در مولفه شرایط فیزیکی و فرصت های پیشترفت معلمین دبستان های هوشمند رضایت بیشتری دارند که این خود در خور تامل بوده و می تواند به بررسی علل ان موضوع پژوهش های بعدی باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectرضایت شغلی ، عملکرد منابع انسانی ، دبستان هوشمند ، آموزگاران دبستانen_US
dc.titleبررسی مقایسه ای رضایت شغلی معلمین مدارس سنتی و معلمین مدارس هوشمند در دبستان های منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران-
dc.typeArticleen_US
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
581.pdf435.88 kBAdobe PDF