Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorسیده زهرا شاهوران-
dc.contributorمحمدعلی شاه حسینی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:05:46Z-
dc.date.available2023-02-13T18:05:46Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4627-
dc.description.abstractامروزه بیشتر سازمانها به استفاده از هوش تجاری برای اتخاذ تصمیمات بهتر تجاری متمایل گشته اند. دانشگاه های الکترویکی نیز به عنوان یکی از نهادهای فعال در جامعه که از بالاترین مرکز اندیشه ورزی و تولید علم در جامعه محسوب می شونداز این قاعده مستثنی نیستند. بدین منظور در پژوهش حاضر به بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی پرداخته می شود این تحقیق با بررسی جامع ادبیات موضوعی ویژگی های هوش تجاری در قالب 39 متغیراستخراج وسپس باانجام تحلیل عاملی این متغیرها به 7 عامل تقسیم شدند. بنابراین با استفاده از ویژگی های هوش تجاری مطرح شده و ترتیب اولویت بندی آنها برحسب میزان اهمیتشان در دانشگاه های الکترونیکی می توان موجبات بهبود عملکرد مدیریت بهتر و موثرتر و پشتیبانی از فضای تصمیم گیری فراهم کرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش هیجانی ، دانشگاه الکترونیکی ، تحلیل عاملیen_US
dc.titleبررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
574.pdf941.31 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorسیده زهرا شاهوران-
dc.contributorمحمدعلی شاه حسینی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:05:46Z-
dc.date.available2023-02-13T18:05:46Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4627-
dc.description.abstractامروزه بیشتر سازمانها به استفاده از هوش تجاری برای اتخاذ تصمیمات بهتر تجاری متمایل گشته اند. دانشگاه های الکترویکی نیز به عنوان یکی از نهادهای فعال در جامعه که از بالاترین مرکز اندیشه ورزی و تولید علم در جامعه محسوب می شونداز این قاعده مستثنی نیستند. بدین منظور در پژوهش حاضر به بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی پرداخته می شود این تحقیق با بررسی جامع ادبیات موضوعی ویژگی های هوش تجاری در قالب 39 متغیراستخراج وسپس باانجام تحلیل عاملی این متغیرها به 7 عامل تقسیم شدند. بنابراین با استفاده از ویژگی های هوش تجاری مطرح شده و ترتیب اولویت بندی آنها برحسب میزان اهمیتشان در دانشگاه های الکترونیکی می توان موجبات بهبود عملکرد مدیریت بهتر و موثرتر و پشتیبانی از فضای تصمیم گیری فراهم کرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش هیجانی ، دانشگاه الکترونیکی ، تحلیل عاملیen_US
dc.titleبررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
574.pdf941.31 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسعید روحانی-
dc.contributorسیده زهرا شاهوران-
dc.contributorمحمدعلی شاه حسینی-
dc.date.accessioned2023-02-13T18:05:46Z-
dc.date.available2023-02-13T18:05:46Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4627-
dc.description.abstractامروزه بیشتر سازمانها به استفاده از هوش تجاری برای اتخاذ تصمیمات بهتر تجاری متمایل گشته اند. دانشگاه های الکترویکی نیز به عنوان یکی از نهادهای فعال در جامعه که از بالاترین مرکز اندیشه ورزی و تولید علم در جامعه محسوب می شونداز این قاعده مستثنی نیستند. بدین منظور در پژوهش حاضر به بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی پرداخته می شود این تحقیق با بررسی جامع ادبیات موضوعی ویژگی های هوش تجاری در قالب 39 متغیراستخراج وسپس باانجام تحلیل عاملی این متغیرها به 7 عامل تقسیم شدند. بنابراین با استفاده از ویژگی های هوش تجاری مطرح شده و ترتیب اولویت بندی آنها برحسب میزان اهمیتشان در دانشگاه های الکترونیکی می توان موجبات بهبود عملکرد مدیریت بهتر و موثرتر و پشتیبانی از فضای تصمیم گیری فراهم کرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهوش هیجانی ، دانشگاه الکترونیکی ، تحلیل عاملیen_US
dc.titleبررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
574.pdf941.31 kBAdobe PDF