Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4627
Title: بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی
Authors: سعید روحانی;سیده زهرا شاهوران;محمدعلی شاه حسینی
subject: هوش هیجانی ، دانشگاه الکترونیکی ، تحلیل عاملی
Year: 1394
Abstract: امروزه بیشتر سازمانها به استفاده از هوش تجاری برای اتخاذ تصمیمات بهتر تجاری متمایل گشته اند. دانشگاه های الکترویکی نیز به عنوان یکی از نهادهای فعال در جامعه که از بالاترین مرکز اندیشه ورزی و تولید علم در جامعه محسوب می شونداز این قاعده مستثنی نیستند. بدین منظور در پژوهش حاضر به بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی پرداخته می شود این تحقیق با بررسی جامع ادبیات موضوعی ویژگی های هوش تجاری در قالب 39 متغیراستخراج وسپس باانجام تحلیل عاملی این متغیرها به 7 عامل تقسیم شدند. بنابراین با استفاده از ویژگی های هوش تجاری مطرح شده و ترتیب اولویت بندی آنها برحسب میزان اهمیتشان در دانشگاه های الکترونیکی می توان موجبات بهبود عملکرد مدیریت بهتر و موثرتر و پشتیبانی از فضای تصمیم گیری فراهم کرد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4627
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
574.pdf941.31 kBAdobe PDF
Title: بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی
Authors: سعید روحانی;سیده زهرا شاهوران;محمدعلی شاه حسینی
subject: هوش هیجانی ، دانشگاه الکترونیکی ، تحلیل عاملی
Year: 1394
Abstract: امروزه بیشتر سازمانها به استفاده از هوش تجاری برای اتخاذ تصمیمات بهتر تجاری متمایل گشته اند. دانشگاه های الکترویکی نیز به عنوان یکی از نهادهای فعال در جامعه که از بالاترین مرکز اندیشه ورزی و تولید علم در جامعه محسوب می شونداز این قاعده مستثنی نیستند. بدین منظور در پژوهش حاضر به بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی پرداخته می شود این تحقیق با بررسی جامع ادبیات موضوعی ویژگی های هوش تجاری در قالب 39 متغیراستخراج وسپس باانجام تحلیل عاملی این متغیرها به 7 عامل تقسیم شدند. بنابراین با استفاده از ویژگی های هوش تجاری مطرح شده و ترتیب اولویت بندی آنها برحسب میزان اهمیتشان در دانشگاه های الکترونیکی می توان موجبات بهبود عملکرد مدیریت بهتر و موثرتر و پشتیبانی از فضای تصمیم گیری فراهم کرد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4627
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
574.pdf941.31 kBAdobe PDF
Title: بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی
Authors: سعید روحانی;سیده زهرا شاهوران;محمدعلی شاه حسینی
subject: هوش هیجانی ، دانشگاه الکترونیکی ، تحلیل عاملی
Year: 1394
Abstract: امروزه بیشتر سازمانها به استفاده از هوش تجاری برای اتخاذ تصمیمات بهتر تجاری متمایل گشته اند. دانشگاه های الکترویکی نیز به عنوان یکی از نهادهای فعال در جامعه که از بالاترین مرکز اندیشه ورزی و تولید علم در جامعه محسوب می شونداز این قاعده مستثنی نیستند. بدین منظور در پژوهش حاضر به بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی پرداخته می شود این تحقیق با بررسی جامع ادبیات موضوعی ویژگی های هوش تجاری در قالب 39 متغیراستخراج وسپس باانجام تحلیل عاملی این متغیرها به 7 عامل تقسیم شدند. بنابراین با استفاده از ویژگی های هوش تجاری مطرح شده و ترتیب اولویت بندی آنها برحسب میزان اهمیتشان در دانشگاه های الکترونیکی می توان موجبات بهبود عملکرد مدیریت بهتر و موثرتر و پشتیبانی از فضای تصمیم گیری فراهم کرد.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4627
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
574.pdf941.31 kBAdobe PDF