Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4624
Title: | بررسی نقش مدیریت دانش در پیشرفت دانشجویان یک دانشگاه مجازی |
Authors: | پریسا سلمانی نژاد;فرزانه رحمانیان فر;سیروس خسروی |
subject: | مدیریت دانش ، سازمان مجازی ، پیشرفت دانشجویان ، خلاقیت ، مدیریت سیستم |
Year: | 1394 |
Abstract: | آیا دنیای مجازی می تواند اثر موثر بر پیشرفت دانشجویان یک سازمان مجازی داشته باشد؟! پاسخ به این سوال می توانداز یک جنبه مثبت و از یک جنبه منفی باشد. مثبت به این دلیل که هزینه ها کم تر می شود، به اشتراک گذاری دانش بهترو با ابزارهای فناوری صورت می گیرد، از سیستم های خودکار و پیشرفته می توان برای بهبود فرآیندهایی مثل تصمیمگیری های مدیریتی، سیستم های مدیریت یادگیری و ارزیابی های سریع تر و با کیفیت بالاتر استفاده کرد و ... ولی ازسمتی دیگر می تواند پاسخ، منفی باشد بدلیل اینکه باید فرهنگ، رهبری، رضایت، استفاده از فناوری و ... در یک سازمانمجازی بین دانشجویان یا کارمندان برقرار باشد که این مهم خود در سازمان های مجازی معذلات خاص خود را دارد.حال با توجه به اهم این مساله بر آن شدیم تا پژوهشی در این راستا انجام داده و نقش مدیریت دانش را در پیشرفتدانشجویان یک دانشگاه مجازی بررسی کنیم. در پژوهش انجام شده پرسش نامه ای با تعداد 30 سوال بین دانشجویان واساتید دانشگاه پخش شد و جمعاً 11 پاسخ از اساتید و 50 پاسخ از دانشجویان دریافت شد و سپس با استفاده از نرم افزارSPSS و با انجام آزمون های اسپیرمن و رگرسیون چندگانه مشخص شد که بین متغیرهای مدل یافته ها رابطه مثبت وخطی وجود دارد. |
URI: | http://localhost/handle/Hannan/4624 |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
570.pdf | 643.3 kB | Adobe PDF |
Title: | بررسی نقش مدیریت دانش در پیشرفت دانشجویان یک دانشگاه مجازی |
Authors: | پریسا سلمانی نژاد;فرزانه رحمانیان فر;سیروس خسروی |
subject: | مدیریت دانش ، سازمان مجازی ، پیشرفت دانشجویان ، خلاقیت ، مدیریت سیستم |
Year: | 1394 |
Abstract: | آیا دنیای مجازی می تواند اثر موثر بر پیشرفت دانشجویان یک سازمان مجازی داشته باشد؟! پاسخ به این سوال می توانداز یک جنبه مثبت و از یک جنبه منفی باشد. مثبت به این دلیل که هزینه ها کم تر می شود، به اشتراک گذاری دانش بهترو با ابزارهای فناوری صورت می گیرد، از سیستم های خودکار و پیشرفته می توان برای بهبود فرآیندهایی مثل تصمیمگیری های مدیریتی، سیستم های مدیریت یادگیری و ارزیابی های سریع تر و با کیفیت بالاتر استفاده کرد و ... ولی ازسمتی دیگر می تواند پاسخ، منفی باشد بدلیل اینکه باید فرهنگ، رهبری، رضایت، استفاده از فناوری و ... در یک سازمانمجازی بین دانشجویان یا کارمندان برقرار باشد که این مهم خود در سازمان های مجازی معذلات خاص خود را دارد.حال با توجه به اهم این مساله بر آن شدیم تا پژوهشی در این راستا انجام داده و نقش مدیریت دانش را در پیشرفتدانشجویان یک دانشگاه مجازی بررسی کنیم. در پژوهش انجام شده پرسش نامه ای با تعداد 30 سوال بین دانشجویان واساتید دانشگاه پخش شد و جمعاً 11 پاسخ از اساتید و 50 پاسخ از دانشجویان دریافت شد و سپس با استفاده از نرم افزارSPSS و با انجام آزمون های اسپیرمن و رگرسیون چندگانه مشخص شد که بین متغیرهای مدل یافته ها رابطه مثبت وخطی وجود دارد. |
URI: | http://localhost/handle/Hannan/4624 |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
570.pdf | 643.3 kB | Adobe PDF |
Title: | بررسی نقش مدیریت دانش در پیشرفت دانشجویان یک دانشگاه مجازی |
Authors: | پریسا سلمانی نژاد;فرزانه رحمانیان فر;سیروس خسروی |
subject: | مدیریت دانش ، سازمان مجازی ، پیشرفت دانشجویان ، خلاقیت ، مدیریت سیستم |
Year: | 1394 |
Abstract: | آیا دنیای مجازی می تواند اثر موثر بر پیشرفت دانشجویان یک سازمان مجازی داشته باشد؟! پاسخ به این سوال می توانداز یک جنبه مثبت و از یک جنبه منفی باشد. مثبت به این دلیل که هزینه ها کم تر می شود، به اشتراک گذاری دانش بهترو با ابزارهای فناوری صورت می گیرد، از سیستم های خودکار و پیشرفته می توان برای بهبود فرآیندهایی مثل تصمیمگیری های مدیریتی، سیستم های مدیریت یادگیری و ارزیابی های سریع تر و با کیفیت بالاتر استفاده کرد و ... ولی ازسمتی دیگر می تواند پاسخ، منفی باشد بدلیل اینکه باید فرهنگ، رهبری، رضایت، استفاده از فناوری و ... در یک سازمانمجازی بین دانشجویان یا کارمندان برقرار باشد که این مهم خود در سازمان های مجازی معذلات خاص خود را دارد.حال با توجه به اهم این مساله بر آن شدیم تا پژوهشی در این راستا انجام داده و نقش مدیریت دانش را در پیشرفتدانشجویان یک دانشگاه مجازی بررسی کنیم. در پژوهش انجام شده پرسش نامه ای با تعداد 30 سوال بین دانشجویان واساتید دانشگاه پخش شد و جمعاً 11 پاسخ از اساتید و 50 پاسخ از دانشجویان دریافت شد و سپس با استفاده از نرم افزارSPSS و با انجام آزمون های اسپیرمن و رگرسیون چندگانه مشخص شد که بین متغیرهای مدل یافته ها رابطه مثبت وخطی وجود دارد. |
URI: | http://localhost/handle/Hannan/4624 |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
570.pdf | 643.3 kB | Adobe PDF |