Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorالهام رضایی مجاز-
dc.contributorمریم کیوانی نرگور-
dc.date.accessioned2023-02-13T17:50:09Z-
dc.date.available2023-02-13T17:50:09Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4623-
dc.description.abstractامروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در فعالیت های گوناگون اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و حتی فرهنگی بازی می کند ؛چرا که در امروز مردم وقت زیادی را در ای شبکه ها صرف می کنند ، و این شبکه ها بستری مناسب برای معرفی و تبلیغ و توسعهی دامنه ی فعالیت ها می باشد. هدف این مقاله بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر پایداری کسب وکارهای اینترنتی بامیانجی گری شاخص قصد کارآفرینانه است . روش این پژوهش از نظر ماهیت، توصیفی - همبستگی و از نظر هدف،کاربردی است . جامعه آماری این پژوهش شامل شرکت هایی است که از درگاه بانک رفاه خرید و فروش اینترنتی انجاممی دهند که با محاسبه فرمول کوکران، 150 شرکت با روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک با ابزار پرسش نامه ارزیابیشدند. نتایج بدست امده از این تحقیق نشان میدهد که پایداری کسب و کار اینترنتی تابعی از ابعاد اجتماعی می باشد که در بینابعاد اجتماعی ، حداکثر تاثیر با منابع اجتماعی اطلاعات و حداقل تاثیر با هم پیوندی مشاهده شد. همچنین قصد کارآفرینانهتابعی از ابعاد اجتماعی بود که حداکثر تاثیر با محتوای روابط اجتماعی و حداقل تاثیر با منابع اجتماعی اطلاعات نشان داده شد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectپایداری کسب وکار اینترنتی ، قصد کارآفرینانه ، محتوای روابط اجتماعی ، منابع اجتماعی اطلاعات ، هم پیوندیen_US
dc.titleتأثیر شبکه های اجتماعی بر پایداری کسب وکارهای اینترنتی (با تأکید بر نقش میانجی قصد کارآفرینانه در شرکت های اینترنتی درگاه بانک رفاه)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
569.pdf550.91 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorالهام رضایی مجاز-
dc.contributorمریم کیوانی نرگور-
dc.date.accessioned2023-02-13T17:50:09Z-
dc.date.available2023-02-13T17:50:09Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4623-
dc.description.abstractامروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در فعالیت های گوناگون اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و حتی فرهنگی بازی می کند ؛چرا که در امروز مردم وقت زیادی را در ای شبکه ها صرف می کنند ، و این شبکه ها بستری مناسب برای معرفی و تبلیغ و توسعهی دامنه ی فعالیت ها می باشد. هدف این مقاله بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر پایداری کسب وکارهای اینترنتی بامیانجی گری شاخص قصد کارآفرینانه است . روش این پژوهش از نظر ماهیت، توصیفی - همبستگی و از نظر هدف،کاربردی است . جامعه آماری این پژوهش شامل شرکت هایی است که از درگاه بانک رفاه خرید و فروش اینترنتی انجاممی دهند که با محاسبه فرمول کوکران، 150 شرکت با روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک با ابزار پرسش نامه ارزیابیشدند. نتایج بدست امده از این تحقیق نشان میدهد که پایداری کسب و کار اینترنتی تابعی از ابعاد اجتماعی می باشد که در بینابعاد اجتماعی ، حداکثر تاثیر با منابع اجتماعی اطلاعات و حداقل تاثیر با هم پیوندی مشاهده شد. همچنین قصد کارآفرینانهتابعی از ابعاد اجتماعی بود که حداکثر تاثیر با محتوای روابط اجتماعی و حداقل تاثیر با منابع اجتماعی اطلاعات نشان داده شد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectپایداری کسب وکار اینترنتی ، قصد کارآفرینانه ، محتوای روابط اجتماعی ، منابع اجتماعی اطلاعات ، هم پیوندیen_US
dc.titleتأثیر شبکه های اجتماعی بر پایداری کسب وکارهای اینترنتی (با تأکید بر نقش میانجی قصد کارآفرینانه در شرکت های اینترنتی درگاه بانک رفاه)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
569.pdf550.91 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorالهام رضایی مجاز-
dc.contributorمریم کیوانی نرگور-
dc.date.accessioned2023-02-13T17:50:09Z-
dc.date.available2023-02-13T17:50:09Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4623-
dc.description.abstractامروزه شبکه های اجتماعی نقش مهمی در فعالیت های گوناگون اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و حتی فرهنگی بازی می کند ؛چرا که در امروز مردم وقت زیادی را در ای شبکه ها صرف می کنند ، و این شبکه ها بستری مناسب برای معرفی و تبلیغ و توسعهی دامنه ی فعالیت ها می باشد. هدف این مقاله بررسی تأثیر شبکه های اجتماعی بر پایداری کسب وکارهای اینترنتی بامیانجی گری شاخص قصد کارآفرینانه است . روش این پژوهش از نظر ماهیت، توصیفی - همبستگی و از نظر هدف،کاربردی است . جامعه آماری این پژوهش شامل شرکت هایی است که از درگاه بانک رفاه خرید و فروش اینترنتی انجاممی دهند که با محاسبه فرمول کوکران، 150 شرکت با روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیک با ابزار پرسش نامه ارزیابیشدند. نتایج بدست امده از این تحقیق نشان میدهد که پایداری کسب و کار اینترنتی تابعی از ابعاد اجتماعی می باشد که در بینابعاد اجتماعی ، حداکثر تاثیر با منابع اجتماعی اطلاعات و حداقل تاثیر با هم پیوندی مشاهده شد. همچنین قصد کارآفرینانهتابعی از ابعاد اجتماعی بود که حداکثر تاثیر با محتوای روابط اجتماعی و حداقل تاثیر با منابع اجتماعی اطلاعات نشان داده شد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectپایداری کسب وکار اینترنتی ، قصد کارآفرینانه ، محتوای روابط اجتماعی ، منابع اجتماعی اطلاعات ، هم پیوندیen_US
dc.titleتأثیر شبکه های اجتماعی بر پایداری کسب وکارهای اینترنتی (با تأکید بر نقش میانجی قصد کارآفرینانه در شرکت های اینترنتی درگاه بانک رفاه)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
569.pdf550.91 kBAdobe PDF