Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلی کرمانشاه-
dc.contributorمجتبی احمدی-
dc.contributorرویا سپهر نیا-
dc.contributorویدا رسول زاده-
dc.date.accessioned2023-02-12T21:02:17Z-
dc.date.available2023-02-12T21:02:17Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4621-
dc.description.abstractبرنامه ریزی استراتژیک در سازمان های امروزی با هدف یکپارچگی استراتژی های کسب و کار و فناوری اطلاعات در جهت اکتساب مزیت رقابتی تهیه می شود. با وجود اهمیت این موضوع، باز هم شاهد گزارش شکست های متعدد شرکت ها در این حوزه هستیم. یکی از دلایل نرخ بالای شکست برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها، توجه بی از حد به یک عامل و عدم توجه کامل به سایر عوامل سازمانی می باشد. در این راستا، ارزیابی آمادگی سازمان برای همسویی استراتژیک باید به عنوان نقطه اولیه و شروع فعالیت طرح های جامع مورد توجه قرار گیرد. در این پژوه با مرور ادبیات موضوع در این حوزه در می یابیم که سازمان های کوچک و متوسط تولیدی و خدماتی در زمینه همسوسازی برنامه استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات کمتر کار نموده اند، لذا در این پژوه همسویی برنامه استراتژیک کسب و کار سازمان با سیاست های فناوری اطلاعات مورد آزمون قرار گرفته اسبت. در ادامه نتایج درسازمان های کوچک و متوسط، نشان می دهد سازمان هایی که به همسوسازی فناوری اطلاعات در راستای کسب و کار اقدام نموده اند موفقیت بیشتری نصیب آن ها شده و از عملکرد سازمانی بالاتری نیز بر خوردارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهمسویی برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژی کس و کار ، برنامه ریزی استراتژی فناوری اطلاعاتen_US
dc.titleتاثیر همسویی برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
567.pdf498.6 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلی کرمانشاه-
dc.contributorمجتبی احمدی-
dc.contributorرویا سپهر نیا-
dc.contributorویدا رسول زاده-
dc.date.accessioned2023-02-12T21:02:17Z-
dc.date.available2023-02-12T21:02:17Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4621-
dc.description.abstractبرنامه ریزی استراتژیک در سازمان های امروزی با هدف یکپارچگی استراتژی های کسب و کار و فناوری اطلاعات در جهت اکتساب مزیت رقابتی تهیه می شود. با وجود اهمیت این موضوع، باز هم شاهد گزارش شکست های متعدد شرکت ها در این حوزه هستیم. یکی از دلایل نرخ بالای شکست برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها، توجه بی از حد به یک عامل و عدم توجه کامل به سایر عوامل سازمانی می باشد. در این راستا، ارزیابی آمادگی سازمان برای همسویی استراتژیک باید به عنوان نقطه اولیه و شروع فعالیت طرح های جامع مورد توجه قرار گیرد. در این پژوه با مرور ادبیات موضوع در این حوزه در می یابیم که سازمان های کوچک و متوسط تولیدی و خدماتی در زمینه همسوسازی برنامه استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات کمتر کار نموده اند، لذا در این پژوه همسویی برنامه استراتژیک کسب و کار سازمان با سیاست های فناوری اطلاعات مورد آزمون قرار گرفته اسبت. در ادامه نتایج درسازمان های کوچک و متوسط، نشان می دهد سازمان هایی که به همسوسازی فناوری اطلاعات در راستای کسب و کار اقدام نموده اند موفقیت بیشتری نصیب آن ها شده و از عملکرد سازمانی بالاتری نیز بر خوردارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهمسویی برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژی کس و کار ، برنامه ریزی استراتژی فناوری اطلاعاتen_US
dc.titleتاثیر همسویی برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
567.pdf498.6 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلی کرمانشاه-
dc.contributorمجتبی احمدی-
dc.contributorرویا سپهر نیا-
dc.contributorویدا رسول زاده-
dc.date.accessioned2023-02-12T21:02:17Z-
dc.date.available2023-02-12T21:02:17Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4621-
dc.description.abstractبرنامه ریزی استراتژیک در سازمان های امروزی با هدف یکپارچگی استراتژی های کسب و کار و فناوری اطلاعات در جهت اکتساب مزیت رقابتی تهیه می شود. با وجود اهمیت این موضوع، باز هم شاهد گزارش شکست های متعدد شرکت ها در این حوزه هستیم. یکی از دلایل نرخ بالای شکست برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها، توجه بی از حد به یک عامل و عدم توجه کامل به سایر عوامل سازمانی می باشد. در این راستا، ارزیابی آمادگی سازمان برای همسویی استراتژیک باید به عنوان نقطه اولیه و شروع فعالیت طرح های جامع مورد توجه قرار گیرد. در این پژوه با مرور ادبیات موضوع در این حوزه در می یابیم که سازمان های کوچک و متوسط تولیدی و خدماتی در زمینه همسوسازی برنامه استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات کمتر کار نموده اند، لذا در این پژوه همسویی برنامه استراتژیک کسب و کار سازمان با سیاست های فناوری اطلاعات مورد آزمون قرار گرفته اسبت. در ادامه نتایج درسازمان های کوچک و متوسط، نشان می دهد سازمان هایی که به همسوسازی فناوری اطلاعات در راستای کسب و کار اقدام نموده اند موفقیت بیشتری نصیب آن ها شده و از عملکرد سازمانی بالاتری نیز بر خوردارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهمسویی برنامه ریزی استراتژیک ، برنامه ریزی استراتژی کس و کار ، برنامه ریزی استراتژی فناوری اطلاعاتen_US
dc.titleتاثیر همسویی برنامه ریزی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات بر عملکرد سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
567.pdf498.6 kBAdobe PDF