Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمد تقی تقوی فرد-
dc.contributorسید حمید موسوی دوست-
dc.date.accessioned2023-02-12T21:00:25Z-
dc.date.available2023-02-12T21:00:25Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4620-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت تولید خودرو سایپا انجام شده است. بدین منظور پرسشنامهای به منظور سنجش متغیرها طراحی شد که بخش اول آن سوالات عمومی و بخش دوم آن سوالات اختصاصی براساس طیف لیکرت بود. پس از اطمینان از پایایی این پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ 91% و روایی ابزار اندازه گیری توسط اعضای هیئت علمی گروه مدیریت و اقتصاد در میان نمونهای متشکل از 385 نفر با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی، متشکل از مشتریان این شرکت توزیع شد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی میباشد. دادهها با آزمون، T تک نمونهای و واریانس فریدمن بوسیله، نرم افزارSPSS18مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که تمامی ابعاد عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM با ضریب خطای0/05 در سطح اطمینان 95%از دید مشتریان این شرکت مقدارش بیشتر از متوسط است و همچنین ترتیب اولویت بندی این عوامل به ترتیب عوامل موثردر شناخت بازار، عوامل ارتباطی با مشتری، عوامل استراژیکی بازار میباشندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمشتری ، مدیریت ارتباط با مشتری ، شرکت تولید خودرو سایپاen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتریCRM مطالعه ای بر شرکت خودرو سازی سایپا شهر مشهد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
554.pdf593.52 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمد تقی تقوی فرد-
dc.contributorسید حمید موسوی دوست-
dc.date.accessioned2023-02-12T21:00:25Z-
dc.date.available2023-02-12T21:00:25Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4620-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت تولید خودرو سایپا انجام شده است. بدین منظور پرسشنامهای به منظور سنجش متغیرها طراحی شد که بخش اول آن سوالات عمومی و بخش دوم آن سوالات اختصاصی براساس طیف لیکرت بود. پس از اطمینان از پایایی این پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ 91% و روایی ابزار اندازه گیری توسط اعضای هیئت علمی گروه مدیریت و اقتصاد در میان نمونهای متشکل از 385 نفر با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی، متشکل از مشتریان این شرکت توزیع شد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی میباشد. دادهها با آزمون، T تک نمونهای و واریانس فریدمن بوسیله، نرم افزارSPSS18مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که تمامی ابعاد عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM با ضریب خطای0/05 در سطح اطمینان 95%از دید مشتریان این شرکت مقدارش بیشتر از متوسط است و همچنین ترتیب اولویت بندی این عوامل به ترتیب عوامل موثردر شناخت بازار، عوامل ارتباطی با مشتری، عوامل استراژیکی بازار میباشندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمشتری ، مدیریت ارتباط با مشتری ، شرکت تولید خودرو سایپاen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتریCRM مطالعه ای بر شرکت خودرو سازی سایپا شهر مشهد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
554.pdf593.52 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمد تقی تقوی فرد-
dc.contributorسید حمید موسوی دوست-
dc.date.accessioned2023-02-12T21:00:25Z-
dc.date.available2023-02-12T21:00:25Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4620-
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری CRM در شرکت تولید خودرو سایپا انجام شده است. بدین منظور پرسشنامهای به منظور سنجش متغیرها طراحی شد که بخش اول آن سوالات عمومی و بخش دوم آن سوالات اختصاصی براساس طیف لیکرت بود. پس از اطمینان از پایایی این پرسشنامه با ضریب آلفای کرونباخ 91% و روایی ابزار اندازه گیری توسط اعضای هیئت علمی گروه مدیریت و اقتصاد در میان نمونهای متشکل از 385 نفر با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی، متشکل از مشتریان این شرکت توزیع شد. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی میباشد. دادهها با آزمون، T تک نمونهای و واریانس فریدمن بوسیله، نرم افزارSPSS18مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که تمامی ابعاد عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری CRM با ضریب خطای0/05 در سطح اطمینان 95%از دید مشتریان این شرکت مقدارش بیشتر از متوسط است و همچنین ترتیب اولویت بندی این عوامل به ترتیب عوامل موثردر شناخت بازار، عوامل ارتباطی با مشتری، عوامل استراژیکی بازار میباشندen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمشتری ، مدیریت ارتباط با مشتری ، شرکت تولید خودرو سایپاen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتریCRM مطالعه ای بر شرکت خودرو سازی سایپا شهر مشهد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
554.pdf593.52 kBAdobe PDF