جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4610
عنوان: بررسی عوامل مؤثر سوق دهنده و بازدارنده بر فرهنگ تعاون در شهرستان قاینات
پدیدآورنده: محمد زنگنه;علی اکبر غلامی;ابراهیم تقی زاده
کلید واژه ها: ترویج و توسعه ، فرهنگ تعاون ، عوامل سوق دهنده و بازدارنده ، قاینات
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: اساس ترویج و گسترش فرهنگ تعاون بر تلاش برای انتشار باور و نگرش تعاونگری در بین مردم استوار است. مقاله حاضر با توجه به هدفی که دارد می توان آن را کاربردی دانست. جامعه آماریتحقیق شامل کلیه دست اندرکاران بخشتعاون در شهرستان قاینات است که از میان آنها 132 نفر به عنوان نمونه به شیوه کاملاً تصادفی مورد مطالعه قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات علاوه بر برای اولویت بندی متغیرهای مؤثر بر ترویج و توسعه (C.V.) آمار توصیفی، از ضریب تغییرات فرهنگ تعاون استفاده شد. نتیجه مطالعه نشان داد که بیشتر افراد مورد بررسی تحصیلات فوق دیپلم دارند و بیش از 81 درصد از پاسخگویان مردند. از نظر پاسخگویان، از بین متغیرهای اقتصادی موثر بر توسعه فرهنگتعاون، سیاست های اقتصادی دولت و از بین متغیرهای آموزشی، وجود برنامه های رسانه ملی (تلویزیون) در اولویت اول و مورد تأکید و تأیید قرار گرفتند. در این راستا برنامه ها و اهداف دولت موثرترین متغیر برنامه ریزی و سیاستگذاری دولت در امر توسعه فرهنگ بوده است.اولویت بندی متغیرهای اجتماعی نیز نشان داد که از دیدگاه افراد مورد مطالعه، نظام ملی (تلویزیون) در اولویت اول و مورد تاکید و تایید قرار گرفتند. در این راستا برنامه ها و اهداف دولت موثرترین متغیر برنامه ریزی و سیاستگذاری دولت در امر توسعه فرهنگ بوده است. اولویت بندی متغیرهای اجتماعی نیز نشان داد که از دیدگاه افراد مورد مطالعه، نظام آموزش رسمی جامعه در اولویت اول تأثیرگذاری بر توسعه فرهنگ تعاون قرار دارد. از بین پنج متغیر نگرشی مورد بررسی، از نظر پاسخگویان، دیدگاه مسئولان دولتی متغیری است که در تاثیرگذاری بر توسعه فرهنگ تعاون در این منطقه موثرتر از سایر متغیرها تشخیص داده شد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4610
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
561.pdf251.57 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل مؤثر سوق دهنده و بازدارنده بر فرهنگ تعاون در شهرستان قاینات
پدیدآورنده: محمد زنگنه;علی اکبر غلامی;ابراهیم تقی زاده
کلید واژه ها: ترویج و توسعه ، فرهنگ تعاون ، عوامل سوق دهنده و بازدارنده ، قاینات
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: اساس ترویج و گسترش فرهنگ تعاون بر تلاش برای انتشار باور و نگرش تعاونگری در بین مردم استوار است. مقاله حاضر با توجه به هدفی که دارد می توان آن را کاربردی دانست. جامعه آماریتحقیق شامل کلیه دست اندرکاران بخشتعاون در شهرستان قاینات است که از میان آنها 132 نفر به عنوان نمونه به شیوه کاملاً تصادفی مورد مطالعه قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات علاوه بر برای اولویت بندی متغیرهای مؤثر بر ترویج و توسعه (C.V.) آمار توصیفی، از ضریب تغییرات فرهنگ تعاون استفاده شد. نتیجه مطالعه نشان داد که بیشتر افراد مورد بررسی تحصیلات فوق دیپلم دارند و بیش از 81 درصد از پاسخگویان مردند. از نظر پاسخگویان، از بین متغیرهای اقتصادی موثر بر توسعه فرهنگتعاون، سیاست های اقتصادی دولت و از بین متغیرهای آموزشی، وجود برنامه های رسانه ملی (تلویزیون) در اولویت اول و مورد تأکید و تأیید قرار گرفتند. در این راستا برنامه ها و اهداف دولت موثرترین متغیر برنامه ریزی و سیاستگذاری دولت در امر توسعه فرهنگ بوده است.اولویت بندی متغیرهای اجتماعی نیز نشان داد که از دیدگاه افراد مورد مطالعه، نظام ملی (تلویزیون) در اولویت اول و مورد تاکید و تایید قرار گرفتند. در این راستا برنامه ها و اهداف دولت موثرترین متغیر برنامه ریزی و سیاستگذاری دولت در امر توسعه فرهنگ بوده است. اولویت بندی متغیرهای اجتماعی نیز نشان داد که از دیدگاه افراد مورد مطالعه، نظام آموزش رسمی جامعه در اولویت اول تأثیرگذاری بر توسعه فرهنگ تعاون قرار دارد. از بین پنج متغیر نگرشی مورد بررسی، از نظر پاسخگویان، دیدگاه مسئولان دولتی متغیری است که در تاثیرگذاری بر توسعه فرهنگ تعاون در این منطقه موثرتر از سایر متغیرها تشخیص داده شد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4610
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
561.pdf251.57 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی عوامل مؤثر سوق دهنده و بازدارنده بر فرهنگ تعاون در شهرستان قاینات
پدیدآورنده: محمد زنگنه;علی اکبر غلامی;ابراهیم تقی زاده
کلید واژه ها: ترویج و توسعه ، فرهنگ تعاون ، عوامل سوق دهنده و بازدارنده ، قاینات
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: اساس ترویج و گسترش فرهنگ تعاون بر تلاش برای انتشار باور و نگرش تعاونگری در بین مردم استوار است. مقاله حاضر با توجه به هدفی که دارد می توان آن را کاربردی دانست. جامعه آماریتحقیق شامل کلیه دست اندرکاران بخشتعاون در شهرستان قاینات است که از میان آنها 132 نفر به عنوان نمونه به شیوه کاملاً تصادفی مورد مطالعه قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات علاوه بر برای اولویت بندی متغیرهای مؤثر بر ترویج و توسعه (C.V.) آمار توصیفی، از ضریب تغییرات فرهنگ تعاون استفاده شد. نتیجه مطالعه نشان داد که بیشتر افراد مورد بررسی تحصیلات فوق دیپلم دارند و بیش از 81 درصد از پاسخگویان مردند. از نظر پاسخگویان، از بین متغیرهای اقتصادی موثر بر توسعه فرهنگتعاون، سیاست های اقتصادی دولت و از بین متغیرهای آموزشی، وجود برنامه های رسانه ملی (تلویزیون) در اولویت اول و مورد تأکید و تأیید قرار گرفتند. در این راستا برنامه ها و اهداف دولت موثرترین متغیر برنامه ریزی و سیاستگذاری دولت در امر توسعه فرهنگ بوده است.اولویت بندی متغیرهای اجتماعی نیز نشان داد که از دیدگاه افراد مورد مطالعه، نظام ملی (تلویزیون) در اولویت اول و مورد تاکید و تایید قرار گرفتند. در این راستا برنامه ها و اهداف دولت موثرترین متغیر برنامه ریزی و سیاستگذاری دولت در امر توسعه فرهنگ بوده است. اولویت بندی متغیرهای اجتماعی نیز نشان داد که از دیدگاه افراد مورد مطالعه، نظام آموزش رسمی جامعه در اولویت اول تأثیرگذاری بر توسعه فرهنگ تعاون قرار دارد. از بین پنج متغیر نگرشی مورد بررسی، از نظر پاسخگویان، دیدگاه مسئولان دولتی متغیری است که در تاثیرگذاری بر توسعه فرهنگ تعاون در این منطقه موثرتر از سایر متغیرها تشخیص داده شد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4610
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
561.pdf251.57 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل