جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید.
http://localhost/handle/Hannan/4582
عنوان: | ارزیابی رشد آموزش و توسعه راهبری در سازمانهای پروژه محوربا تمرکز بر تاثیر مشاوره معکوس در محیط کار |
پدیدآورنده: | سامره جدیدالاسلامی;رعنا نورمند |
کلید واژه ها: | مشاوره معکوس ، یادگیری ، آموزش ، توسعه رهبری ، سازمان های پروژه محور |
تاریخ انتشار: | 1395 |
چکیده: | مشاوره معکوس شیوه ای بدیع برای ایجاد انگیزه و تشویق جهت یادگیری و تسهیل ارتباط نسل های مختلف است. این فرآیند شامل انتقال و تبادل اطلاعات و تجارب تخصصی و تجربی بین کارکنان و کارفرمایان جوان و تازه کار با همکاران با تجربه تر و مسن تر می باشد. هدف از این تحقیق ارزیابی میزان تأثیر تسهیم و اشتراک گذاری علم و دانش با تمرکز بر تکنولوژی های تخصصی و شغلی کارکنان نسل های مختلف و نیز تحلیل این رویکرد بر توسعه رهبری و نقش آن است. همچنین تمرکز دیگر مقاله بر روی توسعه رهبری بنا شده است. این تحقیق به دنبال پرکردن خلاء بین مباحث تئوری برای مفاهیم مشاوره ای و شناسایی اختلاف ها و شباهت های آن با مشاوره های قدیمی و کلاسیک آغازین می باشد و در ادامه به دنبال شناسایی و ارزیابی منافع و چالش های متقابل فردی و سازمانی با توجه به این مفهوم است. جهت انجام این تحقیق و تحقق اهداف آن، از مرور ادبیات موضوعی و مطالعه کتابخانه ای استفاده شده است. مشاور معکوس به عنوان یک راه حل جایگزین برای ارتباط ساختارهای مختلف کاری و شناسایی عوامل توسعه رهبری به کار می رود. ساختار پیشنهادی نهایی با توجه به متغیرهای کلیدی، می تواند چگونگی سوادآوری برای افراد و سازمان های پروژه محور را با در نظر گرفتن تفاوت نسل های مختلف و چگونگی کاربرد این روش در منابع سرمایه ای و الویت های آن را تشریح و تحلیل کند. با توجه به این که مشاوره معکوس عملاً مفهوم جدیدی نیست، جهت رشد یادگیری و توسعه و پیشرفت راهبری کارکنان که زمینه ساز موفقیت آینده سازماان های پروژه محور مهم و حیاتی خواهند بود، امید بخش است. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4582 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
66.pdf | 146.46 kB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | ارزیابی رشد آموزش و توسعه راهبری در سازمانهای پروژه محوربا تمرکز بر تاثیر مشاوره معکوس در محیط کار |
پدیدآورنده: | سامره جدیدالاسلامی;رعنا نورمند |
کلید واژه ها: | مشاوره معکوس ، یادگیری ، آموزش ، توسعه رهبری ، سازمان های پروژه محور |
تاریخ انتشار: | 1395 |
چکیده: | مشاوره معکوس شیوه ای بدیع برای ایجاد انگیزه و تشویق جهت یادگیری و تسهیل ارتباط نسل های مختلف است. این فرآیند شامل انتقال و تبادل اطلاعات و تجارب تخصصی و تجربی بین کارکنان و کارفرمایان جوان و تازه کار با همکاران با تجربه تر و مسن تر می باشد. هدف از این تحقیق ارزیابی میزان تأثیر تسهیم و اشتراک گذاری علم و دانش با تمرکز بر تکنولوژی های تخصصی و شغلی کارکنان نسل های مختلف و نیز تحلیل این رویکرد بر توسعه رهبری و نقش آن است. همچنین تمرکز دیگر مقاله بر روی توسعه رهبری بنا شده است. این تحقیق به دنبال پرکردن خلاء بین مباحث تئوری برای مفاهیم مشاوره ای و شناسایی اختلاف ها و شباهت های آن با مشاوره های قدیمی و کلاسیک آغازین می باشد و در ادامه به دنبال شناسایی و ارزیابی منافع و چالش های متقابل فردی و سازمانی با توجه به این مفهوم است. جهت انجام این تحقیق و تحقق اهداف آن، از مرور ادبیات موضوعی و مطالعه کتابخانه ای استفاده شده است. مشاور معکوس به عنوان یک راه حل جایگزین برای ارتباط ساختارهای مختلف کاری و شناسایی عوامل توسعه رهبری به کار می رود. ساختار پیشنهادی نهایی با توجه به متغیرهای کلیدی، می تواند چگونگی سوادآوری برای افراد و سازمان های پروژه محور را با در نظر گرفتن تفاوت نسل های مختلف و چگونگی کاربرد این روش در منابع سرمایه ای و الویت های آن را تشریح و تحلیل کند. با توجه به این که مشاوره معکوس عملاً مفهوم جدیدی نیست، جهت رشد یادگیری و توسعه و پیشرفت راهبری کارکنان که زمینه ساز موفقیت آینده سازماان های پروژه محور مهم و حیاتی خواهند بود، امید بخش است. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4582 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
66.pdf | 146.46 kB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | ارزیابی رشد آموزش و توسعه راهبری در سازمانهای پروژه محوربا تمرکز بر تاثیر مشاوره معکوس در محیط کار |
پدیدآورنده: | سامره جدیدالاسلامی;رعنا نورمند |
کلید واژه ها: | مشاوره معکوس ، یادگیری ، آموزش ، توسعه رهبری ، سازمان های پروژه محور |
تاریخ انتشار: | 1395 |
چکیده: | مشاوره معکوس شیوه ای بدیع برای ایجاد انگیزه و تشویق جهت یادگیری و تسهیل ارتباط نسل های مختلف است. این فرآیند شامل انتقال و تبادل اطلاعات و تجارب تخصصی و تجربی بین کارکنان و کارفرمایان جوان و تازه کار با همکاران با تجربه تر و مسن تر می باشد. هدف از این تحقیق ارزیابی میزان تأثیر تسهیم و اشتراک گذاری علم و دانش با تمرکز بر تکنولوژی های تخصصی و شغلی کارکنان نسل های مختلف و نیز تحلیل این رویکرد بر توسعه رهبری و نقش آن است. همچنین تمرکز دیگر مقاله بر روی توسعه رهبری بنا شده است. این تحقیق به دنبال پرکردن خلاء بین مباحث تئوری برای مفاهیم مشاوره ای و شناسایی اختلاف ها و شباهت های آن با مشاوره های قدیمی و کلاسیک آغازین می باشد و در ادامه به دنبال شناسایی و ارزیابی منافع و چالش های متقابل فردی و سازمانی با توجه به این مفهوم است. جهت انجام این تحقیق و تحقق اهداف آن، از مرور ادبیات موضوعی و مطالعه کتابخانه ای استفاده شده است. مشاور معکوس به عنوان یک راه حل جایگزین برای ارتباط ساختارهای مختلف کاری و شناسایی عوامل توسعه رهبری به کار می رود. ساختار پیشنهادی نهایی با توجه به متغیرهای کلیدی، می تواند چگونگی سوادآوری برای افراد و سازمان های پروژه محور را با در نظر گرفتن تفاوت نسل های مختلف و چگونگی کاربرد این روش در منابع سرمایه ای و الویت های آن را تشریح و تحلیل کند. با توجه به این که مشاوره معکوس عملاً مفهوم جدیدی نیست، جهت رشد یادگیری و توسعه و پیشرفت راهبری کارکنان که زمینه ساز موفقیت آینده سازماان های پروژه محور مهم و حیاتی خواهند بود، امید بخش است. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4582 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
66.pdf | 146.46 kB | Adobe PDF | مشاهده فایل |