جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4576
عنوان: مروری برمفاهیم استراتژیهای تامین مالی درصنعت آلومینیوم درایران
پدیدآورنده: جواد صفویه
کلید واژه ها: تدوین استراتژی ، تامین مالی ، استراتژی تامین مالی و صنعت آلومینیوم
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: یکی از مهمترین تصمیم های پیش روی مدیران واحد تجاری ارائه استراتژی های مربوط به تأمین مالی است. تأمین مالی یکی از اجزاء ضروری عملیات هر واحد تجاری است. اتخاذ سیاستهای تأمین مالی توسط مدیران، نقش بسزایی در ریسک و ایجاد ثروت برای سهامداران دارد. با این حال استراتژی های نوین تامین مالی از اهمیت بیشتری برخوردار است. مؤسسات و بنگاه های اقتصادی به ویژه فعالان در بخش صنعت، برای ادامه حیات و فعالیتهای تولیدی خود و همچنین توسعه فعالیتها، به سرمایههای کلان نیاز دارند. همچنین، این مؤسسات و بنگاه های اقتصادی برای تأمین سرمایه مورد نیاز خود وابستگی شدیدی به تامین مالی دارند. از نکات اساسی مورد توجه مدیران مالی بنگاه های اقتصادی، استراتژیها و میزان تامین مالی و اثرات آن بر سودآوری شرکت است. مدیران صنعت آلومینیوم در ایران، با توجه به محدودیت های منابع مالی به ویژه در عرصه تجارت جهانی و تنگ شدن رقابت، تحت فشار فزاینده ای قرار دارند تا هزینه های عملیاتی و بهای تمام شده را کاهش دهند و کم هزینه ترین نوع استراتژی را برای انجام فعالیهای بنگاه اقتصادی در راستای افزایش ارزش این صنعت، پرداخت به موقع بدهی ها، تداوم فعالیت و حضور بیشتردر بازارهای داخلی و خارجی برگزینند. برای دستیابی به اهداف پیش گفته، راهبردهای مدیران این صنعت، تأمین منابع مالی مطلوب با کمترین هزینه برای رشد و توسعه اقتصادی فعالیتهای بنگاه، افزایش سود و حداکثرسازی ثروت سهامداران، می باشد. مقاله حاضر از نوع مروری است که استراتژی های نوین تأمین مالی را در صنعت آلومینیوم بررسی می کند. در نتایج این پژوهش مفاهیم در سه دسته استراتژی تأمین مالی سنتی، استراتژی تأمین مالی حمایتی و استراتژی تأمین مالی مستقیم شرح داده خواهد شد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4576
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
281.pdf508.9 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: مروری برمفاهیم استراتژیهای تامین مالی درصنعت آلومینیوم درایران
پدیدآورنده: جواد صفویه
کلید واژه ها: تدوین استراتژی ، تامین مالی ، استراتژی تامین مالی و صنعت آلومینیوم
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: یکی از مهمترین تصمیم های پیش روی مدیران واحد تجاری ارائه استراتژی های مربوط به تأمین مالی است. تأمین مالی یکی از اجزاء ضروری عملیات هر واحد تجاری است. اتخاذ سیاستهای تأمین مالی توسط مدیران، نقش بسزایی در ریسک و ایجاد ثروت برای سهامداران دارد. با این حال استراتژی های نوین تامین مالی از اهمیت بیشتری برخوردار است. مؤسسات و بنگاه های اقتصادی به ویژه فعالان در بخش صنعت، برای ادامه حیات و فعالیتهای تولیدی خود و همچنین توسعه فعالیتها، به سرمایههای کلان نیاز دارند. همچنین، این مؤسسات و بنگاه های اقتصادی برای تأمین سرمایه مورد نیاز خود وابستگی شدیدی به تامین مالی دارند. از نکات اساسی مورد توجه مدیران مالی بنگاه های اقتصادی، استراتژیها و میزان تامین مالی و اثرات آن بر سودآوری شرکت است. مدیران صنعت آلومینیوم در ایران، با توجه به محدودیت های منابع مالی به ویژه در عرصه تجارت جهانی و تنگ شدن رقابت، تحت فشار فزاینده ای قرار دارند تا هزینه های عملیاتی و بهای تمام شده را کاهش دهند و کم هزینه ترین نوع استراتژی را برای انجام فعالیهای بنگاه اقتصادی در راستای افزایش ارزش این صنعت، پرداخت به موقع بدهی ها، تداوم فعالیت و حضور بیشتردر بازارهای داخلی و خارجی برگزینند. برای دستیابی به اهداف پیش گفته، راهبردهای مدیران این صنعت، تأمین منابع مالی مطلوب با کمترین هزینه برای رشد و توسعه اقتصادی فعالیتهای بنگاه، افزایش سود و حداکثرسازی ثروت سهامداران، می باشد. مقاله حاضر از نوع مروری است که استراتژی های نوین تأمین مالی را در صنعت آلومینیوم بررسی می کند. در نتایج این پژوهش مفاهیم در سه دسته استراتژی تأمین مالی سنتی، استراتژی تأمین مالی حمایتی و استراتژی تأمین مالی مستقیم شرح داده خواهد شد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4576
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
281.pdf508.9 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: مروری برمفاهیم استراتژیهای تامین مالی درصنعت آلومینیوم درایران
پدیدآورنده: جواد صفویه
کلید واژه ها: تدوین استراتژی ، تامین مالی ، استراتژی تامین مالی و صنعت آلومینیوم
تاریخ انتشار: 1395
چکیده: یکی از مهمترین تصمیم های پیش روی مدیران واحد تجاری ارائه استراتژی های مربوط به تأمین مالی است. تأمین مالی یکی از اجزاء ضروری عملیات هر واحد تجاری است. اتخاذ سیاستهای تأمین مالی توسط مدیران، نقش بسزایی در ریسک و ایجاد ثروت برای سهامداران دارد. با این حال استراتژی های نوین تامین مالی از اهمیت بیشتری برخوردار است. مؤسسات و بنگاه های اقتصادی به ویژه فعالان در بخش صنعت، برای ادامه حیات و فعالیتهای تولیدی خود و همچنین توسعه فعالیتها، به سرمایههای کلان نیاز دارند. همچنین، این مؤسسات و بنگاه های اقتصادی برای تأمین سرمایه مورد نیاز خود وابستگی شدیدی به تامین مالی دارند. از نکات اساسی مورد توجه مدیران مالی بنگاه های اقتصادی، استراتژیها و میزان تامین مالی و اثرات آن بر سودآوری شرکت است. مدیران صنعت آلومینیوم در ایران، با توجه به محدودیت های منابع مالی به ویژه در عرصه تجارت جهانی و تنگ شدن رقابت، تحت فشار فزاینده ای قرار دارند تا هزینه های عملیاتی و بهای تمام شده را کاهش دهند و کم هزینه ترین نوع استراتژی را برای انجام فعالیهای بنگاه اقتصادی در راستای افزایش ارزش این صنعت، پرداخت به موقع بدهی ها، تداوم فعالیت و حضور بیشتردر بازارهای داخلی و خارجی برگزینند. برای دستیابی به اهداف پیش گفته، راهبردهای مدیران این صنعت، تأمین منابع مالی مطلوب با کمترین هزینه برای رشد و توسعه اقتصادی فعالیتهای بنگاه، افزایش سود و حداکثرسازی ثروت سهامداران، می باشد. مقاله حاضر از نوع مروری است که استراتژی های نوین تأمین مالی را در صنعت آلومینیوم بررسی می کند. در نتایج این پژوهش مفاهیم در سه دسته استراتژی تأمین مالی سنتی، استراتژی تأمین مالی حمایتی و استراتژی تأمین مالی مستقیم شرح داده خواهد شد
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4576
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
281.pdf508.9 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل