Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلی امخوانی صمدی-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:37:20Z-
dc.date.available2023-02-06T21:37:20Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4571-
dc.description.abstractپیشرفت علم در جهان و از طرفی افزایش مشغله های کاری و محدودیت زمان، بشر را به استفاده از شبکههای اینترنتی و سیستم های رایانه ای شخصی و متنوع در سطح جهان وادار کرده است. امروزه رایانه ها و شبکههای اینترنتی دارای کاربردهای متنوعی در ابعاد مختلف زندگی انسان بوده که یکی از این کاربردها استفاده در تجارت الکترونیکی می باشد که موجب تحولی شگرف در دنیای امروز شده است. تجارت الکترونیکی ایدهای کارآمد در کنترل بهینه زمان و کاهش میزان هزینه ها محسوب شده که مورد استقبال پرشور دولتمردان و حتی عموم مردم قرار گرفته است و روزانه باتوجه به فضای رقابتی گسترده جهانی به امکانات آن افزوده می شود. از همین سو سازمان ها و وبسایت های فروش اینترنتی به دنبال پوششی تمام یا حداکثر فعالیتهای خود در قالب خدمات اینترنتی به مشتریان هستند که لازمه ی آن انجام تبلیغات موثر است و از طرفی مشتریان نیز به دنبال سازمان ها و وبسایتهایی هستند که از اعتبار کافی برخوردار باشند تا بتوانند فعالیتهای آنان را در کوتاهترین زمان، ممکن سازد. مدیران در عرصه تجارت الکترونیکی نقش بسیاری موثری در افزایش میزان رضایت مشتریان ایفا می کنند، اما متاسفانه طی سالهای اخیر که این علم در حال فراگیر شدن است، شاهد ناهنجاریها و افراطی گری ها از جانب طراحان صفحات وب در ارائه خدمات در عرصه تجارت الکترونیکی هستیم به گونه ای که بعضی از افراد رغبتی برای فعالیتهای شخصی خود به علت زیادهرویها در تبلیغات و ارائه خدمات اینترنتی ندارند و امور شخصی خود را به دیگران محول کرده و به مرور زمان از این فناوری فاصله گرفته اند. اکنون که جوامع در حال پیشرفت هستند، باید عواملی که باعث اجتناب از این تکنولوژی جدید می شود را جدی گرفت و از علم تعامل انسان با کامپیوتر (HCI) که روشی برای بهینه سازی امور رایانه استen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتجارت الکترونیکی ، فناوری اطلاعات ، اینترنت ، وبسایت ، رایانه ، فضای مجازیen_US
dc.titleنقش تعامل انسان با رایانه HCI در جلوگیری از افراطی گری ها برای جذب مشتری در تجارت الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
519.pdf336.84 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلی امخوانی صمدی-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:37:20Z-
dc.date.available2023-02-06T21:37:20Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4571-
dc.description.abstractپیشرفت علم در جهان و از طرفی افزایش مشغله های کاری و محدودیت زمان، بشر را به استفاده از شبکههای اینترنتی و سیستم های رایانه ای شخصی و متنوع در سطح جهان وادار کرده است. امروزه رایانه ها و شبکههای اینترنتی دارای کاربردهای متنوعی در ابعاد مختلف زندگی انسان بوده که یکی از این کاربردها استفاده در تجارت الکترونیکی می باشد که موجب تحولی شگرف در دنیای امروز شده است. تجارت الکترونیکی ایدهای کارآمد در کنترل بهینه زمان و کاهش میزان هزینه ها محسوب شده که مورد استقبال پرشور دولتمردان و حتی عموم مردم قرار گرفته است و روزانه باتوجه به فضای رقابتی گسترده جهانی به امکانات آن افزوده می شود. از همین سو سازمان ها و وبسایت های فروش اینترنتی به دنبال پوششی تمام یا حداکثر فعالیتهای خود در قالب خدمات اینترنتی به مشتریان هستند که لازمه ی آن انجام تبلیغات موثر است و از طرفی مشتریان نیز به دنبال سازمان ها و وبسایتهایی هستند که از اعتبار کافی برخوردار باشند تا بتوانند فعالیتهای آنان را در کوتاهترین زمان، ممکن سازد. مدیران در عرصه تجارت الکترونیکی نقش بسیاری موثری در افزایش میزان رضایت مشتریان ایفا می کنند، اما متاسفانه طی سالهای اخیر که این علم در حال فراگیر شدن است، شاهد ناهنجاریها و افراطی گری ها از جانب طراحان صفحات وب در ارائه خدمات در عرصه تجارت الکترونیکی هستیم به گونه ای که بعضی از افراد رغبتی برای فعالیتهای شخصی خود به علت زیادهرویها در تبلیغات و ارائه خدمات اینترنتی ندارند و امور شخصی خود را به دیگران محول کرده و به مرور زمان از این فناوری فاصله گرفته اند. اکنون که جوامع در حال پیشرفت هستند، باید عواملی که باعث اجتناب از این تکنولوژی جدید می شود را جدی گرفت و از علم تعامل انسان با کامپیوتر (HCI) که روشی برای بهینه سازی امور رایانه استen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتجارت الکترونیکی ، فناوری اطلاعات ، اینترنت ، وبسایت ، رایانه ، فضای مجازیen_US
dc.titleنقش تعامل انسان با رایانه HCI در جلوگیری از افراطی گری ها برای جذب مشتری در تجارت الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
519.pdf336.84 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعلی امخوانی صمدی-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:37:20Z-
dc.date.available2023-02-06T21:37:20Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4571-
dc.description.abstractپیشرفت علم در جهان و از طرفی افزایش مشغله های کاری و محدودیت زمان، بشر را به استفاده از شبکههای اینترنتی و سیستم های رایانه ای شخصی و متنوع در سطح جهان وادار کرده است. امروزه رایانه ها و شبکههای اینترنتی دارای کاربردهای متنوعی در ابعاد مختلف زندگی انسان بوده که یکی از این کاربردها استفاده در تجارت الکترونیکی می باشد که موجب تحولی شگرف در دنیای امروز شده است. تجارت الکترونیکی ایدهای کارآمد در کنترل بهینه زمان و کاهش میزان هزینه ها محسوب شده که مورد استقبال پرشور دولتمردان و حتی عموم مردم قرار گرفته است و روزانه باتوجه به فضای رقابتی گسترده جهانی به امکانات آن افزوده می شود. از همین سو سازمان ها و وبسایت های فروش اینترنتی به دنبال پوششی تمام یا حداکثر فعالیتهای خود در قالب خدمات اینترنتی به مشتریان هستند که لازمه ی آن انجام تبلیغات موثر است و از طرفی مشتریان نیز به دنبال سازمان ها و وبسایتهایی هستند که از اعتبار کافی برخوردار باشند تا بتوانند فعالیتهای آنان را در کوتاهترین زمان، ممکن سازد. مدیران در عرصه تجارت الکترونیکی نقش بسیاری موثری در افزایش میزان رضایت مشتریان ایفا می کنند، اما متاسفانه طی سالهای اخیر که این علم در حال فراگیر شدن است، شاهد ناهنجاریها و افراطی گری ها از جانب طراحان صفحات وب در ارائه خدمات در عرصه تجارت الکترونیکی هستیم به گونه ای که بعضی از افراد رغبتی برای فعالیتهای شخصی خود به علت زیادهرویها در تبلیغات و ارائه خدمات اینترنتی ندارند و امور شخصی خود را به دیگران محول کرده و به مرور زمان از این فناوری فاصله گرفته اند. اکنون که جوامع در حال پیشرفت هستند، باید عواملی که باعث اجتناب از این تکنولوژی جدید می شود را جدی گرفت و از علم تعامل انسان با کامپیوتر (HCI) که روشی برای بهینه سازی امور رایانه استen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتجارت الکترونیکی ، فناوری اطلاعات ، اینترنت ، وبسایت ، رایانه ، فضای مجازیen_US
dc.titleنقش تعامل انسان با رایانه HCI در جلوگیری از افراطی گری ها برای جذب مشتری در تجارت الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
519.pdf336.84 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File